en del av Mäklarcentrum

4.6 / 5 i betyg — 41 rekommendationer

Läs vad 41 användare tycker om Rolf Herke

• Roya N
    Roya N skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf var ödmjuk och ärlig i sitt bemötande. Att han hade stor erfarenhet kring området där jag sålde var en trygghet som gjorde att jagvkände mig bekväm i att nyttja Rolf i min försäljning. Proffsigt hanterat hela vägen, från information till genomförande. Trevlig fotograf som tog väldigt bra bilder!
  • Christopher W
    Christopher W skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Alltid professionellt och trevligt bemötande.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Bra och realistiskt. Kändes ärligt och proffesionellt.
  • Souleymane S
    Souleymane S skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Seriös och noggrant. Fick positivt intryck under hela processen.
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Proffisionellt bemötande utan några problem. Svarade alltid snabbt, även på obekväma tider. Rekomenderas.
  • Sama M
    Sama M skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Hi, it was nice to have known and worked with Rolf. We managef to convey each other, even if I don't understand Swedish.
  • Malee B
    Malee B skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Bra och personlig kontakt. Kändes tryggt att anlita en mäklare som var kunnig i just det område vi sålde i.
    2016-05-30 Rolf H svarar Malee B
    Tack Malee. Hoppas ni trivs med huslivet på Dalarö. Och hälsa till Pontus.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf Herke var trevlig och lätt att ha och göra med. Rolf var lättillgänglig om jag hade några frågor. Man märkte att han var erfaren i branschen. Sålde min lägenhet snabbt utan några som helst problem. Ska jag sälja min nuvarande lägenhet skulle jag kontakta honom igen. Hälsningar Fredrik Lindgren.
    2016-05-30 Rolf H svarar Fredrik L
    Tack för dina fina ord Fredrik. Hoppas att allt gick bra med deklarationen också!
  • Seppo J
    Seppo J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    En mycket professionell mäklare som uppträder korrekt och levererar.
    2016-05-30 Rolf H svarar Seppo J
    Härligt att höra Seppo. Kul att få hjälpa dig och din fru igen. Hoppas det inte dröjer 20 år tills nästa gång.
  • Cleas W
    Cleas W skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jag kontaktade själv Rolf då jag hade 2 mindre bostadrätter att sälja för ett företags räkning. Vi kom snabbt överens om såväl arvode som den tid affärerna skulle ta, en viss tidpress rådde.
    2016-05-30 Rolf H svarar Cleas W
    Hej Cleas. Kul att få hjälpa er med dessa attraktiva lägenheter. Extra kul var det att vi dessutom lyckades överträffa prisbilden och tillträde inom 30 dagar, mitt i julruschen!
  • Kerstin V
    Kerstin V skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Mkt bra, kunnig, snabb och hjälpsam
    2016-05-30 Rolf H svarar Kerstin V
    Jättekul att få hjälpa dig att sälja om samma lägenhet som ni köpte genom mig för 25 år sedan !! Hoppas att du kommer att trivas och bo kvar i den nya lägenheten (som du också köpte genom mig) lika länge. Och tack ännu en gång för blommorna.
  • Linda J
    Linda J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf är en utomordentlig mäklare. Oerhört proffsig med stor empati, värme och kunskap
    Vi har anlitat honom flera gånger och han är alltid vårt förstahandsval
    Mvh Linda och Peter Johansson
    2016-05-30 Rolf H svarar Linda J
    Tack Linda. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er varje gång. Hoppas få hjälpa er även nästa gång ni säljer - även fast jag förstått att du och Peter trivs jättebra i nya huset.
  • Johnny M
    Johnny M skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Ärlig. Ordning och reda raktigenom 👍
    2016-05-30 Rolf H svarar Johnny M
    Tack för ditt omdöme Johnny. Det är aldrig svårt att sälja en genuin Enskedevilla och uppnå förväntat pris. Men extra kul med de trevliga köparna som också verkade uppskatta den villa som du bott i sedan barnsben. Hälsa Nina och Micke.
  • Maj-britt P
    Maj-britt P skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Efter att besökt många av Rolf Herkes visningar i Ormkärr,var det ett lätt beslut att välja honom när jag skulle sälja min lägenhet.Så proffsigt bemötande från första besöket hela vägen till kontraktskrivande. Så fina foton läckert presentationshäfte av lägenheten. Två bra visningar och lägenheten såld till ett mycket högt pris.Fick även hjälp med uppgifter för deklarationen. SUPERNÖJD.
    2016-05-30 Rolf H svarar Maj-britt P
    Tack Maj-Britt. Det värmer verkligen att höra ditt beröm. Så kul att du är nöjd. Hoppas att din nybyggda lägenhet uppfyller dina förväntningar också.
  • Anna-carin F
    Anna-carin F skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jag var väldigt nöjd, Rolf var väldigt kunnig, professionell o trevlig.

/Anna-Carin
    2016-05-30 Rolf H svarar Anna-carin F
    Kul att få ditt beröm Anna-Carin. Förstår att du är nöjd med lägenheten. Din lägenhet var säkert den bästa av dem jag sålde åt bostadsrättsföreningen.
  • Pär E
    Pär E skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Trevligt bemötande, fick känslan av en rutinerad mäklare som som gav ett proffsigt intryck. Samt gjorde ett bra jobb !
    2016-05-30 Rolf H svarar Pär E
    Tack Pär. Kul att du är nöjd. Jag har förstått att din lägenhet har blivit topprenoverad nu, av köparen.
  • Martin L
    Martin L skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Enkel och smidig process för oss som köpare, inga oklarheter, inga problem.
    2016-05-30 Rolf H svarar Martin L
    Tack Martin. Hoppas att ni kommer att trivas och bo i lägenheten länge nu. Och att er renovering kommer att bli bra.
  • Anna J
    Anna J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf var ok som mäklare och hanterade affären för oss som köpare på ett helt ok sätt.
    2016-05-30 Rolf H svarar Anna J
    Tack Anna. Du och Martin kommer säkert att trivas i lägenheten. Blev kontaktad av en granne till er som funderade på att sälja, hon sa att ni var i full gång med er renovering nu. Lycka till!
  • Johan J
    Johan J skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Utmärkt förberedelse, marknadsföring och första visning. Flexibel och tillmötesgående. Andra visningen var det en ersättare som gjorde och det visade sig i spekulantlistan. Jag rekommenderar Rolf.
    2016-05-30 Rolf H svarar Johan J
    Hej Johan. Känns kul att du blev nöjd med mitt arbete. Ser att köparen nu försöker sälja lägenheten via en annan mäklarfirma. De verkar ha problem att uppnå det pris vi sålde till, för 6 månader sedan. Känns extra bra!
  • Robert P
    Robert P skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    snabb och perfekt försäljning!
    2016-05-30 Rolf H svarar Robert P
    Hej Robban. Jag är nöjd! Hoppas du också är nöjd, för din lägenhet ligger fortfarande med bland de 3 bästa priserna i området efter 12 månader.
  • Christopher T
    Christopher T skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Dom ville att jag skulle skriva 30 tecken men det räcker med ett ord för att beskriva Rolf: Världsklass.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Bra och pålitlig mäklare!
    Absolut rimligt arvode!
  • Mikaela T
    Mikaela T skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Trevligt bemötande. Bra kontakt under hela processen.
  • Anita E
    Anita E skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Snabb och konkret hantering. Förtroendefull och personligt bemötande
  • Christina R
    Christina R skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Mycket bra. Han uppfyllde de förväntningar vi hade.
  • Anders S
    Anders S skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Helt OK med integritet och kunnighet. Han utförde jobbet helt enligt våra önskningar och snabbt.
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Målmedveten , snackar inte en massa skit som andra mäklare brukar göra och det gav resultat på slutpriset!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Förtroendegivande och duktig mäklare.
    Jag är supernöjd!
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jag har köpt och sålt lägenheter 3 gånger och alltid anlitat Rolf Herke för det har gått alldeles utmärkt med honom.
    2016-05-30 Rolf H svarar Kjell B
    Tack Kjell. Alltid kul att få göra affär med samma kund flera gånger. Det medför att jag känner att jag gör saker rätt. Och i ditt fall extra kul då du efter 10 år köpte tillbaka din första lägenhet.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf är en kanonmäklare som jag varmt kan rekommendera.
    Han ger trygghet & allt är i sin ordning...
  • Nina I
    Nina I skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf är proffsig och pålitlig, rekommenderar honom gärna till andra.
    2016-05-30 Rolf H svarar Nina I
    Tack Nina, för dina fina ord. Och tack för rekommendationen att sälja din sons lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus i Spanien!
  • Dan S
    Dan S skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Väl bemött och en engeagerad mäklare.
  • Eren E
    Eren E skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Bra kundbemötande och grym service! Nöjd kund!
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Alltid vänligt och korrekt bemötande. Känns mycket kunnig och ordningsam vilket gör att jag som kund kan slappna av. Resultatet har dessutom överträffat förväntningarna vilket innebär att jag utan minsta tvekan kan rekommendera Rolf Herke.
  • Christian L
    Christian L skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Utmärkt bra, men som köpare upplevde jag att han stressade budgivningen. Det kan dock ha berott på att säljaren absolut ville ha ett avslut före årsskiftet.
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Rolf är mycket bra som mäklare, even hans teem, varmt rekomendierar
  • Arne A
    Arne A skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jag upplevde Rolf omtänksam, snabb och erfaren
    dessutom alltid kontaktbar, till och med i sjuksängen.
    Suveränt.
    2016-05-30 Rolf H svarar Arne A
    Tack Arne. Det var jättekul att få hjälpa er med er fina etagelägenhet. Hoppas ni nu kommer att trivas i ert nya liv som pensionärer och husägare.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jag har köpt en lägenhet genom Rolf Herke, som trissade upp priset med extrainsatt visning då jag ledde budgivningen och genom en del oklara påståenden, t ex att han "hört" att det skulle vara trägolv under heltäckningsmattan i hallen. Det visade sig enbart finnas asbest och betong under mattan, och säljaren sade sig aldrig ha påstått nåt om trägolv till Rolf.
    2016-05-30 Rolf H svarar Hanna L
    Hej Hanna. Minns att vi innan ni köpte lägenheten tillsammans gick ner till grannen under som precis renoverade sin lägenhet. Och då fick vi både se och höra hur golven var konstruerade. Budgivningen gick nog så där bra därför att er lägenhet var så fantastisk med 2 kungs-balkonger, öppen spis och med renoveringsbehov.
  • Aikelamu A
    Aikelamu A skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Jätte snäll
    hjälper alltid till med olika frågor gällande lgh
    Ger bra info
    Svarar allid på samtal annars ringer tillbaks snabbt när d passar
    Bäst helt enkelt tycker jag
    Rekommenderar stark till både köpare o säljare av lgh
    2016-05-30 Rolf H svarar Aikelamu A
    Tack Aikelamu. Härligt att höra att du är nöjd. Hälsa din mamma också.
  • Siri H
    Siri H skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Bästa mäklarfirman! Bra service, kunniga och engagerade mäklare som gör det lilla extra för sina kunder! Fina foton och proffesionella prospekt.
    2016-05-30 Rolf H svarar Siri H
    Tack för fina ord Siri. Hoppas du nu har hittat någon ny trevlig lägenhet att bosätta dig i. Och hoppas att dina fortsatta studier fungerar bra.
  • Johan S
    Johan S skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum
    Allting fungerade så bra, ett stort tack till Rolf Herke på Mäklarcentrum för ett proffsigt jättebra utfört arbet.
Erik Wärme
Sophie Grönberg