Rolf Herke

Rolf Herke

Rolf Herke är mäklare på Mäklarcentrum

Rolf Herke har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-01 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.7. Rolf Herke har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med 35 års erfarenhet från mäklaryrket undrar jag hur du ska kunna finna någon bättre och mer erfaren mäklare!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att träna. Helst CrossFit eller boxning.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en villa med strandtomt och ett stort, tillhörande garage.

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar snabba bilar och har tävlingslicens i bilracing. Dessutom läser jag JavaScript, XHTML och bygger webbsidor.

49 omdömen om Rolf Herke

Sedan starten hos Reco 2012
Britt-marie N
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Mycket trevligt bemötande. Han verkade kunnig och erfaren. Tror inte någon annan mäklare hade gjort jobbet bättre.

Sven B
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Vi har bara gott att säga om Rolffe, bästa bemötande och utmärkt service. Toppbetyg !

Joakim L
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Rolf är mycket trevlig och uppfyllde alla tänkbara förväntningar.

Jan B
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Alldeles utmärkt. Har på ett imponerande sätt skött försäljningen.

Sten M
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

En kunnig och välinformerad mäklare med många års erfarenhet. Personifierar en utmärkt mäklare.

Ingemar K
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Bemötande; Professionellt med en positiv, lyssnande och ärlig attityd i våra kontakter. Levde upp till förväntan: Ja i utlovat material, kontakter, tidplan, förberedelser inför försäljning. Slutpriset blev något lägre än den förväntade nivån som mäklaren hade byggt upp med fullt acceptabelt. Sammanfattning; Professionell mäklare som kan sin marknad och levererade enligt överenskommelse. Kan starkt rekommendera Rolf Herke och Mäklarcentrum som bostadsmäklare.

Bo S
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Han gav oss ett vänligt och uppmärksamt bemötande. Han levde upp till vår förväntan på en mäklare och gav oss goda råd inför försäljningen.

Sanna W
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Han var trevlig och tillmötesgående mot mig. Allt gick smidigt och bra. Jag fick förtroende för honom. Dock blev bostadsrättsföreningen lite stressad av honom , tydligen. Men det var inget som drabbade mig. Han ville ha ett snabbt svar på en uppgift, som de inte kunde tillhandahålla så snabbt. Men mina möten med honom var BARA positiva!

Roya N
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Rolf var ödmjuk och ärlig i sitt bemötande. Att han hade stor erfarenhet kring området där jag sålde var en trygghet som gjorde att jagvkände mig bekväm i att nyttja Rolf i min försäljning. Proffsigt hanterat hela vägen, från information till genomförande. Trevlig fotograf som tog väldigt bra bilder!

Christopher W
Skrev om Rolf Herke en del av Mäklarcentrum

Alltid professionellt och trevligt bemötande.