Sophie Grönberg

Sophie Grönberg

Sophie Grönberg är mäklare på Mäklarcentrum

Sophie Grönberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-05 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.9. Sophie Grönberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

24 omdömen om Sophie Grönberg

Sedan starten hos Reco 2012
Willy L
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Sophie Grönberg gav oss värdefulla tips inför fotografering och visning. Visning och budgivning sköttes professionellt och resulterade i att försäljningen var klar på mindre än en vecka efter första visningen, till ett pris vi var nöjda med.

Svar från Sophie Grönberg

Tack för fina ord Willy! Hoppas renoveringen av nya boendet löper på enligt plan. Nu närmar sig inflyttningen med stormsteg, vad roligt!

Victoria G
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Väldigt proffsig rakt igenom. Från första träffen till försäljningen av lägenheten. Duktig, kunnig och med en varm person är det här en mäklare som vill det bästa både för kunden och köparen. Rekommenderar starkt!

Svar från Sophie Grönberg

Tack Victoria! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Extra roligt eftersom jag även fått hjälpa din mamma med tidigare försäljningar. Hälsa och tacka henne så hjärtligt för hennes förtroende att rekommendera mig vidare till dig.

Eberharter E
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Jag är jätte nöjd! Mycket professionellt arbete med stort ansvar och förståelse till mig, kunden! Under hela försäljningsprocessen kände jag mig säker och lugn! Det var mycket trevligt att ha Dig som mäklare, Sophie Grönberg! STOR TACK! Eberharter!

Svar från Sophie Grönberg

Det är jag som ska tacka så mycket för att jag fick hjälpa er även denna gång! Alltid så roligt att få jobba med er.

Karin W
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Väldigt nöjd med Sophie som mäklare, proffesionell, förtroendeingivande och vägledande under processen. Skulle starkt rekommenderade henne till andra.

Love W
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Väldigt professionell mäklare med båda fötterna på jorden. Lyhörd och grym på återkoppling. Skulle varmt rekommendera Sophie till andra som går i säljtankar.

Marcus L
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Sophie är en kolossalt kompetent och professionell mäklare. Jag har både köpt och sålt objekt via henne och har bara goda erfarenheter. Hon tar personligt ansvar och ser till att göra alla inblandade nöjda!

Svar från Sophie Grönberg

Tack Marcus för din fina rekommendation!! Så kul att din försäljning gick så bra - nu kan du fokusera på nya lägenheten, gissar att du kommer trivas riktigt bra!

Anders M
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Trevligt och professionelt intryck. Bra återkoppling innan och under affärsprocessen

Terry W
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Har bara positiva erfarenheter av min kontakt med Sophie under genomförandet av försäljningsuppdraget av min lägenhet. Sophie har under hela tiden uppfyllt med råge de förväntningar som jag har på en mäklare.

Svar från Sophie Grönberg

Tack Terry! Det var riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen och att det gick så bra!

Nevzat E
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Bästa mäklaren! Jag kan verkligen rekommendera henne, hon skötte min försäljning galant i alla steg, var lätt att få tag på, var väldigt proffsig och kunnig. Jag är supernöjd!

Svar från Sophie Grönberg

Tack snälla för fina ord! Det var riktigt roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet, roligt att köparna också blev så glada över sitt köp!

Maria B
Skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum

Sophie är professionell, ärlig och väldigt hjälpsam med både stort som smått.

Svar från Sophie Grönberg

Tack Maria! Hoppas ni trivs bra i nya huset och kan njuta av er stora altan i sommar!