Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Mäklarcentrum Sophie Grönberg

en del av Mäklarcentrum

Grevgatan 48, 114 58 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Sophie Grönberg

• Gun H
    Gun H skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Bra service. Bra kontroll över vad som måste görS när. Trevligt professionellt bemötande
  • Maria B
    Maria B skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Sophie har varit en mycket professionell mäklare genom hela processen. Hon har get de råd som behövts och alltid varit otroligt trevlig och artig. Väldigt nöjd med min kontakt.
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Väldigt bra bemötande och snabb service. Enkel att nå vid frågor.
  • Anette Ricky Å
    Anette Ricky Å skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Hon är en perfekt mäklare!
    Mitt möte med henne gav mig trygghet, hon visste vad som gällde o hur försäljningen skulle läggas upp.
    Hon är proffsig, målmedveten, lugn, hjärtlig o glad :) (super snygg! ;)
    Jag skulle välja Sophie alla dar i veckan om jag fick sälja en lägenhet igen.

Mvh Anette Åslund
    2016-05-25 Sophie G svarar Anette Ricky Å
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Anette! Det var riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen och återigen tack för förtroendet!
  • DIMITROV E
    DIMITROV E skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Mäklaren gjorde en mycket bra insats för vår försäljning som blev strulig p g a struliga köpare.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Jag kännde mig trygg med henne som mäklare. Grudlig genomgång av materialen och ärliga svar på mina frågor.
  • Greta W
    Greta W skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Bra och professionellt bemötande.
  • Martin W
    Martin W skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Mycket bra bemötande från Sophie under processen från första visningstillfället, genom budgivningsprocessen och fram till tillträdesdagen. Sophie har sköt sig mycket professionellt och korrekt.
    2016-06-08 Sophie G svarar Martin W
    Tack Martin för fina ord! Jag hoppas att familjen trivs i den fantastiskt fina våningen och får många fina stunder på den mysiga uteplatsen!

Varma hälsningar till dig och familjen!
  • Linda B
    Linda B skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Vi var väldigt nöjda med Sophies insats: professionellt och vänligt och oklanderligt noggranna och effektivt skött från start till mål.
  • Natasia W
    Natasia W skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Det var väldigt smidigt och bra. Mäklaren var trevlig och lätt att ha och göra mes
  • Per N
    Per N skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Sophie levde upp till alla förväntningar.
    2016-05-25 Sophie G svarar Per N
    Tack Per, vad roligt att höra!

Hoppas dottern fortsatt kommer trivas bra i den fina lägenheten. Vi kanske ses någon gång i Dalsland!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    En mycket trevlig och professionell kontakt dock delvis svår att nå på telefon under köpprocessen.
    2016-06-08 Sophie G svarar Agneta S
    Tack för din rekommendation Agneta! Ja det var verkligen en stressig vecka med många samtal, jag tar till mig av dina ord. Hoppas och tror du kommer trivas riktigt bra här i föreningen, det blir trevligt att få dig till granne till kontoret.

Varma hälsningar Sophie
  • Evelina
    Evelina skrev om Sophie Grönberg en del av Mäklarcentrum
    Hade kontakt med Sophie Grönberg både vid försäljning och därpå följande köp. Fick ett väldigt proffsigt och bra bemötande. Hög servicegrad.
Erik Wärme
Rolf Herke