Swappie

1.5

6 omdömen om Swappie

Quresh A
Skrev om Swappie AB

Mycket bra kundservice Och mycket bra service jag fick .

Harry  F
Skrev om Swappie AB

Vill verkligen varna för Swappies telefon. Köpte en iPhone 11. På sex månader har jag behövt skicka den på lagning tre (3) gånger. Varje gång är den borta i en månad eftersom den skickas till Tyskland och sen vidare till annat land. Deras telefoner tycks vara uppfixade med billigaste piratdelar. Två gånger har den "nya" skärmen slutat funka, två gånger har batteriet strulat. Köp på Blocket istället eller nånstans i hemstaden där de kan garantilaga under dagen.

Yaxum C
Skrev om Swappie AB

Väldigt besviken på detta företag! Skickade in min helt felfria mobil iphone XS som värderades till 2000kr, Fick tillbaka svar att det fanns visst repor på den och värderingen drogs ner till 1400kr.. Jag har tagit bilder på mobilen som kan bekräfta att jag faktiskt inte har repor. Men det är rätt svårt att motbevisa då det blir ord mot ord nu...

IDA P
Skrev om Swappie AB

Otroligt dåligt. Undvik detta företag. Jag skickade min mobil till en värdering och fick den sedan sänkt i pris pga repor på skärmen. Den mobilen jag skickade in hade en felfri skärm och jag tog bilder på den innan jag skickade in den. Swappie svarade att de inte gjort något fel, att de inte hade repat min mobil och att de inte hade blandat ihop den med någon annan. De erbjöd att skicka tillbaka min mobil till mig men självklart vill jag inte få tillbaka en mobil med repor när jag lämnade in en felfri mobil.. riktigt arg och besviken. Sjukt dåligt!!!

Tobias P
Skrev om Swappie AB

Akta er för detta företag, hade gett minus poäng om jag kunnat. De tappar bort telefonen och säger att de inget kan göra, samt säger att den är i sämre skick än vad som skickats in trots att housing och skärm bytts innan den skickats in. REKOMMENDERAS VERKLIGEN INTE. Supporten är inte mycket att hurra över heller. Säger bara ”beklagar” sen är det inget mer. Handla på egen risk och undvik att sälja era mobiler till dem.

Heidi B
Skrev om Swappie AB

Har två gånger beställt från Swappie. Första gången blev jag tvungen att reklamera varan då den var av undermålig kvalitet och inte motsvarade förväntningar. Andra gången beställde jag två mobiler. Ena mobilen blev jag tvungen att reklamera. Den lagades och skickades tillbaka med ett budföretag som är rena bluffen. Budföretaget stal min mobil och swappie vägrar vara behjälplig i ärendet.