Sweds Entreprenad AB

Sweds Entreprenad AB

Llama 076-412 62 12 www.swedstandard.se
4.4

About company

SWEDS Entreprenad AB - Till ett rimligt pris bygger vi till drömobjekt. Vi ser till att din idé blir verklighet genom att skräddarsy lösningar till ditt hem. Vårt mål är att du ska bli nöjd, då är vi nöjda. Är du ute efter ett kvalitetssäkert utfört arbete utan att det ska kosta en förmögenhet, i så fall rekommenderar vi att...

9 omdömen om Sweds Entreprenad AB

MARIA L
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

Varning!! Har gjutit en platta på terrassen hos mig som de inte lyckats få rätt fall till golvbrunnen på. Allt regnvatten rinner in mot husväggen och genom otätad altandörr som jag påtalade att de skulle justera och höja upp. Men jag fick veta att det inte var nödvändigt att justera dörren. Regnvattnet fortsätter sedan rinna ner efter innerväggen och har orsakat stora fuktskador. Sweds känner naturligtvis till detta då jag påpekat det men har nu gått under jorden och vägrar svara på telefon, sms och mail då de förstått...

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

ABEL M
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

Bra och prisvärt! De byggde en altan på 150kvm med en betongplatta för poolen. Arbetet gick smidigt och snabbt. Personalen visste exakt hur det skulle byggas. Bra entreprenör med bra priser! Vi fick ett fastpris och det blev inga extra avgifter. Vi är väldigt nöjda!

Wasim sami M
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

Jag har ombyggt och renoverats min badrum med hjälp av SWEDS i Södermalm. Jag rekommenderar dem så starkt för att de är så kunniga, erfarna och hjälpsamma. Din dröm projektet bli verklighet med hjälp av behöriga arbetare. De är alltid närvaro och ledaren har kontakt med mig dagligen med stor glada humör.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Seid S
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

Hej! Swens Entreprenad har monterar en stor skylt på fasaden för min glassbar på Norra Stationsgatan 70b i Stockholm, vilket gick väldigt snabbt och smidigt till, jag tyckte om hur proffsigt och engagerad teamet arbetade. Jätte nöjd! Rekommenderar! Hälsningar / Seid Seidov

Per L
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

Renovering av Källare och Dränering runt i huset av SWEDS Entreprenad AB .  -SWEDS Entreprenad AB börjat med dräneringen , huset hade stor problem med vatten skada , innan vi hade anlitade en fusk  företag som dränerade huset 2-3 år sen . När SWEDS Entreprenad grävd runt i huset , det var lutning mot fasaden och vatten var fullt under fasaden  SWEDS Entreprenad utförd för dränerings arbete : -Grävning runt i huset bilade bort bergen som vatten samlades på  , de har öppnad vägen för dräneringsrör för att vatten ska...

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Petra E
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

SWEDS Entreprenad har demonterade gammalt badrum och byggt nytt badrum .Vi är super nöjda med resultaten . Nytt badrum på ca 3 veckor  Rekommenderas !

Galina H
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

SWEDS Entreprenad har bygg Attefallshus med betongplatta 25 m2 Mycket proffsiga och håller det de lovar . Med SWEDS Entreprenad var lätt att bygga varan projekt  Vi är väldigt nöjd med resultaten . Rekommenderas stark !

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Maria  J
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

Pålitliga, trevliga, punktliga och framförallt mycket duktiga! Rekommenderas starkt!

Firdavs H och Maria J gillar detta
Niklas J
Escribió sobre Sweds Entreprenad AB

Vi anlitade Sweds Entreprenad för uppförande av ett Attefallshus på vår tomt. Uppdraget innefattade: - markförberedelse och anläggning av gjuten platta med komplett VA-VVS installation inklusive vattenburen golvvärme. - nyckelfärdigt hus med komplett kök och badrum byggt med lösvirke. - stenläggning i trädgård och utanför Attefallshuset. Arbetet utfördes på utsatt tid och med bästa tänkbara yrkesskicklighet. En stor fördel för oss har varit att endast två personer utfört allt arbete och jobbat självständigt med god...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen