Sweds Entreprenad AB

Rapsodivägen 177, 142 41 Skogås — Visa karta

4.4 i betyg av av 9 omdömen
SWEDS Entreprenad AB - Till ett rimligt pris bygger vi till drömobjekt. Vi ser till att din idé blir verklighet genom att skräddarsy lösningar till ditt hem. Vårt mål är att du ska bli nöjd, då är vi nöjda. Är du ute efter ett kvalitetssäkert utfört arbete utan att det ska kosta en förmögenhet, i så fall rekommenderar vi att du testar oss på SWEDS Entreprenad . Vi erbjuder Totalrenoveringar, Köksrenoveringar, Ombyggnad, Bygga attefallshus ,Fasadrenovering, Snickeriarbeten, Murning, Stugbyggen och mycket mycket mer. Har du en idé så är du välkommen att höra av dig. Vi svarar gärna på dina frågor och funderingar.
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:30
Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Sweds Entreprenad AB

• MARIA L

2020-10-28

MARIA L skrev om Sweds Entreprenad AB
    Varning!!
    Har gjutit en platta på terrassen hos mig som de inte lyckats få rätt fall till golvbrunnen på. Allt regnvatten rinner in mot husväggen och genom otätad altandörr som jag påtalade att de skulle justera och höja upp. Men jag fick veta att det inte var nödvändigt att justera dörren. Regnvattnet fortsätter sedan rinna ner efter innerväggen och har orsakat stora fuktskador. Sweds känner naturligtvis till detta då jag påpekat det men har nu gått under jorden och vägrar svara på telefon, sms och mail då de förstått att detta kommer att bli mycket kostsamt för dem.
    Fy för oseriösa hantverkare..........
    Maria Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • ABEL M

2020-05-20

ABEL M skrev om Sweds Entreprenad AB
    Bra och prisvärt!
    De byggde en altan på 150kvm med en betongplatta för poolen. Arbetet gick smidigt och snabbt. Personalen visste exakt hur det skulle byggas.
    Bra entreprenör med bra priser!
    Vi fick ett fastpris och det blev inga extra avgifter.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Wasim sami M

2019-08-04

Wasim sami M skrev om Sweds Entreprenad AB
    Jag har ombyggt och renoverats min badrum med hjälp av SWEDS i Södermalm. Jag rekommenderar dem så starkt för att de är så kunniga, erfarna och hjälpsamma.
    Din dröm projektet bli verklighet med hjälp av behöriga arbetare. De är alltid närvaro och ledaren har kontakt med mig dagligen med stor glada humör. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    3.9 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2019-04-15

Seid S skrev om Sweds Entreprenad AB
    Hej! Swens Entreprenad har monterar en stor skylt på fasaden för min glassbar på Norra Stationsgatan 70b i Stockholm, vilket gick väldigt snabbt och smidigt till, jag tyckte om hur proffsigt och engagerad teamet arbetade. Jätte nöjd! Rekommenderar!

Hälsningar / Seid Seidov Läs mer
  • 2019-04-03

Per L skrev om Sweds Entreprenad AB
    Renovering av Källare och Dränering runt i huset av SWEDS Entreprenad AB .

-SWEDS Entreprenad AB börjat med dräneringen , huset hade stor problem med vatten skada , innan vi hade anlitade en fusk  företag som dränerade huset 2-3 år sen .
    När SWEDS Entreprenad grävd runt i huset , det var lutning mot fasaden och vatten var fullt under fasaden

SWEDS Entreprenad utförd för dränerings arbete :
    -Grävning runt i huset bilade bort bergen som vatten samlades på  , de har öppnad vägen för dräneringsrör för att vatten ska rinna till dagvattenbrunn
    -Monterade nya dagvattenbrunn , befintligt var högre än ska var 20-30 cm
    -Montering av alla podrän och allt som behövs göra , de fylld tillbaka massor och resten ,

På den projekten jag var mycket oroligt , SWEDS Entreprenad förklarade hela processen tydligt , nästan varannan dag
    De har fotograferade allt och lämnat oss som dokumentation
    Jag var trivs med de, för att de förklarade mig vilken lösning är bästa

Efter åt SWEDS Entreprenad har börjat i källaren renoveringen

-Bilning av befintligt golvet , det var berg under golvet direkt på några ställe , SWEDS Entreprenad har bilat bort bergen ungefär 25-35 cm djup på några ställe
    -Förstärkning fundamentet med betong
    -lägga radons rör
    -Gjutning av golvet med isolering och golvvärme
    -Bygga väggar delade olika rum
    -bygga Badrum med jacuzzi och bastu
    -Kök , vardagsrum
    Jag rekommenderar  STARK!!!!!!!! Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • 2019-03-17

Petra E skrev om Sweds Entreprenad AB
    SWEDS Entreprenad har demonterade gammalt badrum och byggt nytt badrum .Vi är super nöjda med resultaten . Nytt badrum på ca 3 veckor
    Rekommenderas !   Läs mer
  • 2019-03-14

Galina H skrev om Sweds Entreprenad AB
    SWEDS Entreprenad har bygg Attefallshus med betongplatta 25 m2

Mycket proffsiga och håller det de lovar . Med SWEDS Entreprenad var lätt att bygga varan projekt

Vi är väldigt nöjd med resultaten . Rekommenderas stark ! Läs mer
  • Sponsor
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"
  • Maria  J

2019-01-12

Maria J skrev om Sweds Entreprenad AB
    Pålitliga, trevliga, punktliga och framförallt mycket duktiga! Rekommenderas starkt! Läs mer
    Firdavs H, Maria J gillar detta
  • Niklas J

2018-06-04

Niklas J skrev om Sweds Entreprenad AB
    Vi anlitade Sweds Entreprenad för uppförande av ett Attefallshus på vår tomt. Uppdraget innefattade:
    - markförberedelse och anläggning av gjuten platta med komplett VA-VVS installation inklusive vattenburen golvvärme.
    - nyckelfärdigt hus med komplett kök och badrum byggt med lösvirke.
    - stenläggning i trädgård och utanför Attefallshuset.
    Arbetet utfördes på utsatt tid och med bästa tänkbara yrkesskicklighet. En stor fördel för oss har varit att endast två personer utfört allt arbete och jobbat självständigt med god problemlösningsförmåga.
    Vi är supernöjda med resultatet.

När det gäller den administrativa delen i bolaget kring projektledning, kommunikation och framförhållning så finns det utrymme för förbättring. Läs mer
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 536 omdömen
    Badge2020
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"

Bästa badrumsrenoverarna i Huddinge:

SIMON L SIMON L tycker:
“Lättsamma att ha och göra med ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte