Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Sweds Entreprenad AB

Sweds Entreprenad AB

Rapsodivägen 177, 142 41 Skogås — Visa karta

SWEDS Entreprenad AB - Till ett rimligt pris bygger vi till drömobjekt. Vi ser till att din idé blir verklighet genom att skräddarsy lösningar till ditt hem. Vårt mål är att du ska bli nöjd, då är vi nöjda. Är du ute efter ett kvalitetssäkert utfört arbete utan att det ska kosta en förmögenhet, i så fall rekommenderar vi att du testar oss på SWEDS Entreprenad. Vi erbjuder Totalrenoveringar, Köksrenoveringar, Ombyggnad, Fasadrenovering, Snickeriarbeten, Murning, Stugbyggen och mycket mycket mer. Har du en idé så är du välkommen att höra av dig. Vi svarar gärna på dina frågor och funderingar.
Lör: 10:00-15:30
Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om Sweds Entreprenad AB

• Niklas J
    Niklas J skrev om Sweds Entreprenad AB
    Vi anlitade Sweds Entreprenad för uppförande av ett Attefallshus på vår tomt. Uppdraget innefattade:
    - markförberedelse och anläggning av gjuten platta med komplett VA-VVS installation inklusive vattenburen golvvärme.
    - nyckelfärdigt hus med komplett kök och badrum byggt med lösvirke.
    - stenläggning i trädgård och utanför Attefallshuset.
    Arbetet utfördes på utsatt tid och med bästa tänkbara yrkesskicklighet. En stor fördel för oss har varit att endast två personer utfört allt arbete och jobbat självständigt med god problemlösningsförmåga.
    Vi är supernöjda med resultatet.

När det gäller den administrativa delen i bolaget kring projektledning, kommunikation och framförhållning så finns det utrymme för förbättring. Läs mer

Rapsodivägen 177, 142 41 Skogås