Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Huddinge Sweds Entreprenad AB

Sweds Entreprenad AB

Rapsodivägen 177, 142 41 Skogås — Visa karta

4.8 i betyg av av 6 omdömen
SWEDS Entreprenad AB - Till ett rimligt pris bygger vi till drömobjekt. Vi ser till att din idé blir verklighet genom att skräddarsy lösningar till ditt hem. Vårt mål är att du ska bli nöjd, då är vi nöjda. Är du ute efter ett kvalitetssäkert utfört arbete utan att det ska kosta en förmögenhet, i så fall rekommenderar vi att du testar oss på SWEDS Entreprenad . Vi erbjuder Totalrenoveringar, Köksrenoveringar, Ombyggnad, Bygga attefallshus ,Fasadrenovering, Snickeriarbeten, Murning, Stugbyggen och mycket mycket mer. Har du en idé så är du välkommen att höra av dig. Vi svarar gärna på dina frågor och funderingar.
Lör: 10:00-15:30
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Sweds Entreprenad AB

• 2019-04-15

Seid S skrev om Sweds Entreprenad AB
    Hej! Swens Entreprenad har monterar en stor skylt på fasaden för min glassbar på Norra Stationsgatan 70b i Stockholm, vilket gick väldigt snabbt och smidigt till, jag tyckte om hur proffsigt och engagerad teamet arbetade. Jätte nöjd! Rekommenderar!

Hälsningar / Seid Seidov Läs mer
  • 2019-04-03

Per L skrev om Sweds Entreprenad AB
    Renovering av Källare och Dränering runt i huset av SWEDS Entreprenad AB .

-SWEDS Entreprenad AB börjat med dräneringen , huset hade stor problem med vatten skada , innan vi hade anlitade en fusk  företag som dränerade huset 2-3 år sen .
    När SWEDS Entreprenad grävd runt i huset , det var lutning mot fasaden och vatten var fullt under fasaden

SWEDS Entreprenad utförd för dränerings arbete :
    -Grävning runt i huset bilade bort bergen som vatten samlades på  , de har öppnad vägen för dräneringsrör för att vatten ska rinna till dagvattenbrunn
    -Monterade nya dagvattenbrunn , befintligt var högre än ska var 20-30 cm
    -Montering av alla podrän och allt som behövs göra , de fylld tillbaka massor och resten ,

På den projekten jag var mycket oroligt , SWEDS Entreprenad förklarade hela processen tydligt , nästan varannan dag
    De har fotograferade allt och lämnat oss som dokumentation
    Jag var trivs med de, för att de förklarade mig vilken lösning är bästa

Efter åt SWEDS Entreprenad har börjat i källaren renoveringen

-Bilning av befintligt golvet , det var berg under golvet direkt på några ställe , SWEDS Entreprenad har bilat bort bergen ungefär 25-35 cm djup på några ställe
    -Förstärkning fundamentet med betong
    -lägga radons rör
    -Gjutning av golvet med isolering och golvvärme
    -Bygga väggar delade olika rum
    -bygga Badrum med jacuzzi och bastu
    -Kök , vardagsrum
    Jag rekommenderar  STARK!!!!!!!! Läs mer
  • 2019-03-17

Petra E skrev om Sweds Entreprenad AB
    SWEDS Entreprenad har demonterade gammalt badrum och byggt nytt badrum .Vi är super nöjda med resultaten . Nytt badrum på ca 3 veckor
    Rekommenderas !   Läs mer
  • 2019-03-14

Galina H skrev om Sweds Entreprenad AB
    SWEDS Entreprenad har bygg Attefallshus med betongplatta 25 m2

Mycket proffsiga och håller det de lovar . Med SWEDS Entreprenad var lätt att bygga varan projekt

Vi är väldigt nöjd med resultaten . Rekommenderas stark ! Läs mer
  • Maria  J

2019-01-12

Maria J skrev om Sweds Entreprenad AB
    Pålitliga, trevliga, punktliga och framförallt mycket duktiga! Rekommenderas starkt! Läs mer
    Firdavs H, Maria J gillar detta
  • Niklas J

2018-06-04

Niklas J skrev om Sweds Entreprenad AB
    Vi anlitade Sweds Entreprenad för uppförande av ett Attefallshus på vår tomt. Uppdraget innefattade:
    - markförberedelse och anläggning av gjuten platta med komplett VA-VVS installation inklusive vattenburen golvvärme.
    - nyckelfärdigt hus med komplett kök och badrum byggt med lösvirke.
    - stenläggning i trädgård och utanför Attefallshuset.
    Arbetet utfördes på utsatt tid och med bästa tänkbara yrkesskicklighet. En stor fördel för oss har varit att endast två personer utfört allt arbete och jobbat självständigt med god problemlösningsförmåga.
    Vi är supernöjda med resultatet.

När det gäller den administrativa delen i bolaget kring projektledning, kommunikation och framförhållning så finns det utrymme för förbättring. Läs mer

Bästa byggföretagen i Huddinge:

Robert F Robert F tycker:
“Vet ej om arbetet var väl utfö...” Läs mer

Tallskogsgränd 19, 16576, HÄSSELBY