Alla kategorier Ögonfransförlängning Stockholms län Stockholm Södermalm Sweet Ambrosia Beauty Center Sweet Ambrosia Beauty Center - Slussen

Sweet Ambrosia Beauty Center - Slussen

Hornsgatan 4, 114 19 Stockholm — Visa karta

Slipp morgonstressen med mascaraborsten och unna dig själv lite avslappnande egentid med en fransförlängning istället!

Vi på Sweet Ambrosia har många års erfarenhet av ögonfransförlängning och våra terapeuter är specialutbildade på området. Vi erbjuder också formning och färgning av bryn samt 3D tatuering av ögonbryn - en permanent lösning för dig som vill ha perfekta bryn hela dagen varje dag!

Kom och skäm bort dig själv en stund. Har du tur kanske du stöter på någon av alla de bloggerskor, idrottsstjärnor eller skådespelare som kommer hit för att bli fina.
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 2 kunder tycker om Sweet Ambrosia Beauty Center - Slussen

• Sahar N
    Sahar N skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Slussen
    Jag ville bara tacka dig Lina för mina fransar är så nöjd. Du gör ditt jobb med noggrannhet och är alltid trevlig och har ett bra bemötande. Kan inte vara utan mina fransar tack för ett utmärkt arbete.
  • Mia N
    Mia N skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Slussen
    Jag har gjort mina fransar hos Lina på Slussen i över ett år och är alltid lika nöjd. Jag har testat andra stylister men Linas fransar håller överlägset bäst. Jag rekommenderar Sweet Ambrosia Slussen och Lina starkt!

Hornsgatan 4, 114 19 Stockholm