Synsam

Ring 013-36 43 50 www.synsam.se
3.6

7 omdömen om Synsam

WILLIAM Å

Första och sista gången jag beställer från synsam: Otroligt missnöjd och fått en oseriös känsla av företaget. Jag har nu använt linser i 5 månader och har alltid kört samma märke, dailies total 1, jag köpte först dessa hos min optiker utan några problem alls. Efter att ha köpt dessa några månader genom min optiker så bestämde jag mig för att köpa dessa genom synsam, jag kollade då upp styrkan, -1,5 på vänster öga och -1,25 på höger öga, BC nummer 8,5, DIA 14.1. Jag letade upp exakt dessa linser på synsam, beställde dom...

Rickard H

bra personal, pratglada och villiga att spendera tid på att låta en testa glasögon hur länge man vill. jag har svårt att säga om dom är dyra eller billiga för jag har inte varit på så mång andra men glasögon är dyrt tvärr!

Johanna S

jag tycker om synsam! här kan man vara säker på att man får mycket bra personal som verkligen säger vad dem, tycker när man till exempel ska prova nya bågar vilket är hur jobbigt som helst annars när man bara hör alla säga att oj, dem var också fina och så där :)

Martina H

Hos Synsam i Linköping får man alltid bra service och ett trevligt bemötande. Personalen är kunnig och hjälpsam. Utbudet av glasögon och linser är stort och man kan finna allt från det senaste modet till mer klassiska modeller. De har även mycket generösa öppettider.

Martin V
Skrev om Synsam

Jag skulle vilja rekommendera Synsam på trädgårdstorget i Linköping för att de har väldigt tillmötesgående personal som verkligen är mån om kundernas bästa. De försöker inte sälja produkter som skulle kunna vara skadliga eller farliga för hälsan i syfte att göra kortsiktiga vinster. Optikerna är kunniga och måna om att jag som lins-användare mår bra och trivs med den produkt jag använder.

Petra B

profesionella och stort utbud

Jonas O
Skrev om Synsam

Bra, kunnig och hjälpsam personal. Både då man ska köpa linser och glasögon. Något jag blev väldigt imponerad över va att, jag hade först varit och provat ut ett par glasögon och köpt dessa sen en månad senare så hade jag bestämt mig för att prova att börja använda linser. Då drog dom bort från linsutprovningen det jag hade betalat för att prova synen då jag köpte mina glasögon en månad tidigare det tyckte jag va väldigt bra gjort.