Syster och Bror Salonger Skövde

Syster och Bror Salonger Skövde

www.systerochbrorskovde.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0500-48 19 00 Dela

Välkommen till Syster och Bror Salonger Skövde! Syster och Bror Salonger Skövde är en professionell salong som erbjuder ett brett utbud av hårvårdstjänster och skönhetsbehandlingar. Vi har många års erfarenhet av branschen och erbjuder allt från klippning, färgning, permanentning, styling och hårförlängning till olika skönhetsbehandlingar...

535 omdömen om Syster och Bror Salonger Skövde

Jannika F

Toppen, lyhörd och noggrann. Blev precis som förväntat. 👍🏻

Hampus L
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lisen bar superduktig och jättetrevlig! Är så nöjd med min klippning! Kommer garanterat komma tillbaka och klippa mig hos henne!

Therese K
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Min son klippte sig hos Hanna. Han var nöjd med klippningen.

Therese K
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hon var trevlig och lätt att prata med.. Proffsigt bemötande. Blev nöjd med klippningen.

Lene L
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lyhörd och duktig. Nöjd med resultatet.

Anneli L
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jätte trevlig ,fattade hur jag ville ha mitt hår. Det kunde inte varit bättre! Klippning+inpackning

Angelina S
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Blev bemött på ett vänligt sätt

Inger K
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig, bra bemötande. Förstod hur jag ville ha det ( försöka få bort mina slingor och få fram min originalfärgen) Vi har ett projekt framför oss som kommer bli bra.

Tomas T
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket professionell och trevlig, fick precis vad jag ville och till och med över förväntan kan varmt rekommendera Katarina!

Sofia H
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag är jättenöjd med Lisen som var både lyhörd och duktig på att utföra det jag önskade. Är väldigt nöjd med både färg och klippning

Isabelle D
Skrev om Amanda en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig, fantastisk på att lyssna på vad du vill med ditt hår och på att utföra det. Väldigt proffsig.

Hallenius A
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket trevlig å glad tjej, hon lyssnade på mina önskemål å vi diskuterade min nya frisyr. Väldigt duktig på att färga blev Väldigt nöjd med min nya korta frisyr med 3 toner av coppar rött i.

Therese L
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Holya var väldigt tillmötesgående och otroligt duktig!

Maria S
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Märktes att hon var trainee sett till snabbheten. Det tog väldigt lång tid, hon var väldigt noggrann. Var endast toppning och jag blev nöjd och väl bemött.

Madelene V
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig och noggrann, etappklippning på ett barn.

Camilla A
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jättetrevlig tjej som är lyhörd över vad kunden önskar. Jag förväntade mig en tjänst som uppfyllde mina förväntningar fullt ut! En enkel klippning som jag upplever proffsigt utförd och jag är nöjd men tjänsten och besöket i sin helhet!

Emma N
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Ger personliga råd och tips utifrån vad som passar kundens behov. Mycket nöjd med bemötande och arbetet. Klippning av hår och trimning och färgning av ögonbryn.

Annette T
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hanna är jättetrevlig och duktig. Mycket nöjd med mina folieslingor och klippning.

Amelia L
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Har haft Holya en gång tidigare och är verkligen jättenöjd! Kommer absolut boka ny tid med henne!!!

Lizette B
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag fick ett superbra bemötande av Julia och hon var otroligt kunnig, gav bra tips och visade olika tekniker! Jag var där på balayage och resultatet blev verkligen som förväntat, om inte bättre! Hela upplevelsen var väldigt avslappnande och kände mig väldigt bekväm. Hon är verkligen en toppen tjej och frisör!

Laila J
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Kanske aningen försiktig för mig. Gillar frisörer med "lite tag". Vänlig och lyssnade på mina önskemål och själva klippningen utmärkt.

Jessica H
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Katarina är en otroligt duktig frisör som lyssnar och förstår sina kunders önskemål och synliggör dem. Efter ett besök hos henne går man alltid hem nöjd och glad.

Johan M
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Genuint omtänksam och grymt duktig 🙂

Moa F
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jätte duktig och super gullig tjej

Jannika F
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väldigt duktig trainee, är mycket nöjd!

Helene A
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jättetrevlig och omtänksam! 🤗 Det blev jättefina slingor och helheten är jag supernöjd med!

Marceline Y
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Wonderfully helpful, did an amazing job, I enjoyed our conversation, I will 100% be coming back exclusively because she was so amazing! Please tell her I said thank you!

Joakim G
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väldigt nöjd med Holyas klippning. Tog hand om våra barn på ett jättefint sätt så de kände sig trygga i frisörstolen. Jättebra på alla sätt!

Frida J
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hanna lyssnade på mina önskemål och jag gick där ifrån nöjd och glad med en snygg frisyr!

Johan D
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jätte trevlig, tyckte min frisyr blev bra också

Josefin T
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag är jättenöjd! Kom in med önskan om en ny frisyr och hade med mig en referensbild. Katarina levererade helt enligt mina önskemål. Väldigt trevlig och kunnig och ett extra plus att hon visade tydligt hur jag skulle styla håret själv framöver. Kommer absolut boka en ny tid!

Mikaela G
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevligt besök som vanligt. Gjorde folieslingor och klipp, hon förstod precis vad jag menade med håret. Jättenöjd 😍

Lovisa L
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag var riktigt imponerad av Lisen med tanke på att hon aldrig hade gjort en wolf-cut förut, frisyren blev verkligen så bra! Första gången jag lämnar en frisör 100% glad. Kan bara säga gott om Lisen som frisör och rekommenderar starkt :)

Kristina L
Skrev om Lisen en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hon var trevlig och utförde ett bra jobb.

Bernt L
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Normal klippning. Mycket trevlig och dessutom professionell i sitt jobb. Supernöjd.

Martina H
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hanna är yrkeskunnig och duktig.

Gustav S
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Toppen bemötande och toppen klippning 👍

Gun-Britt G
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket bra… kunde verkligen sin sak mycket nöjd kund

Helena B
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagny klippte mitt hår jättebra. Frisyren blev verkligen lyckad. Dagny är en väldigt duktig hårfrisörska. Jag tycker att hon har bra idèer när det gäller att klippa mitt hår som är väldigt tjockt och tungt.

Thilda L
Skrev om Syster och Bror Salonger Skövde

Jag gjorde folieslingor och klippte håret! Jag är nöjd med allting och det blev jättefint! Det tog ganska lång tid dock, vi började vid 11 och jag gick därifrån vid ca 16:30. Lisen var jätteduktig och snäll och det var toppen!

Tim A
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Julia är alltid en varm person som alltid sätter kundens önskan i hög beaktning. Riktigt skicklig! Trotts att mitt hår har mängder med omöjliga virvlar, lyckas Julia att bemästra det och klippa min dröm till verklighet.

Ida J
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Noggrann och lyssnade in vad mina barn hade för önskemål. De blev supernöjda!

Margareta B
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket duktig, helnöjd! Hon ser vad sim behöver ändras på och ger tips! Dessutom mycket trevlig!

Ella J
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hon var härlig och lyssnade bra på det man ville göra. Och förverkligade sedan det. Jätteduktig!!!

Gustav B
Skrev om Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig personal och grymt resultat. Tog lång tid med klippningen då hon var lärling men det var absolut värt det!

Anette A
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Bra och trevligt bemötande.......

Signe H
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag blev trevligt bemött och Julia var under hela klippningen väldigt trevlig. Jag skulle bara klippa av den del av håret som var slitet. Hon lyssnade på vad jag ville och gjorde det helt rätt. Blev jätte nöjd med resultatet. Baserat på hela upplevelsen kommer jag absolut klippa mig där igen.

Ewa-Lena S
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lyhörd för det jag ville. Noggrann och klippte mitt hår mycket bra. Trevlig!

Anton Å
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Båda mina söner vill ha Julia som frisör när de ska klippa sig. De är 18 respektive 21 år. Om det inte finns någon ledig tid hos Julia när de vill klippa sig väntar de gärna tills hon har en ledig tid. De tycker hon lyssnar på deras önskemål, är lättsam och trevlig. De är.alltid nöjda när de kommer där I från. Mina söner är VÄLDIGT olika den ena har bla adhd , Julia är en bra frisör och människokännare. Mvh mamma

Görel S
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lyhörd för mina önskemål och också egna förslag. Professionell klippning Fantastisk massage i samband med hårtvätt Allmänt trevligt bemötande