Syster och Bror Salonger Skövde

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 0500-48 19 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Syster och Bror Salonger Skövde! Syster och Bror Salonger Skövde är en professionell salong som erbjuder ett brett utbud av hårvårdstjänster och skönhetsbehandlingar. Vi har många års erfarenhet av branschen och erbjuder allt från klippning, färgning, permanentning, styling och hårförlängning till olika skönhetsbehandlingar...

485 omdömen om Syster och Bror Salonger Skövde

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 485 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Sandra V
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Malin som blev klippt var supernöjd, jättefin undercut.

Ebba M
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Är mycket nöjd över mitt besök hos Julia. Hon frågade mycket och beskrev allt så jag verkligen skulle få de resultat jag ville. Väldigt trevlig också!

Felicia N
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Julia var väldigt bra som frisör, både för sitt hantverk men också i sitt kundbemötande. De senaste gångerna jag klippt mig har det alltid varit hos en ny frisör men nu bokade jag en ny tid med henne direkt och tänker fortsätta klippa mig hos henne.

Thomas P
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Bästa klippningen hitintills! har bst nästa hos henne igen!

Josefin A
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Som alltid får man ett glatt leende när man kommer in i salongen av Hanna. Lugn, in lyssnande och fantastisk duktig. Får alltid svar på mina funderingar gällande håret. Jag är alltid nöjd efter besöket och särskilt efter en längre behandling som folieslingor+klipp. Mysigt att sitta en längre stund och bli så omhändertagen av Hanna. Är ett nöje att gå till salongen var gång.

Anders L
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Bemötandet är riktigt bra, och hade inga direkta förväntningar. Hon är en bra och mycket trevlig frisörska, man får alltid hjälp med det man vill och är aldrig omöjlig. går den extra milen för kunden.

Maria Å
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hon är bra på att förstå mina önskemål och genomför klippning och färg över förväntan

Fredrika N
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väldigt trevlig och serviceminded.

Elin J
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Julia har en otroligt varm personlighet. Hon är lätt att kommunicera med och lyssnar på kundens önskemål samtidigt som hon kommer med förslag och råd utifrån nuvarande frisyr. Väldigt duktig på att få fram toner/färger som passar en och är noggrann och proffsig. Jätteduktig på att klippa! Så nöjd och glad efter varje besök hos henne!

Marianne Ö
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Fantastisk person, mjuk och välkomnande och en väldigt duktig frisör 😊

MARGARETHA F
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket kompetent och med ett behagligt och lugnt bemötande.

Maja V
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag klippte mig hos Hanna och hon är såå otroligt trevlig och jag kände mig väl omhändertagen.

Ulrica J
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Julia lyssnar alltid in vad kunden vill och för sen dialog grundad i sin kunskap. Jag är alltid nöjd efter ett besök hos Julia.

Matilda H
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väldigt snäll och trevlig. Väldigt bra jobb!

Erik N
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lyhörd av beskrivning av frisör. Lugn och trygg.

Ann A
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Super nöjd 😄 professionellt mottagande och klippning!

Jenny J
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Katarina var trevlig och lyhörd utifrån önskemål och öppen för att komma med förslag. Jag hade bokat en tyst behandling som också var väldigt uppskattad från min sida.

Helena J
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag blir alltid bemött professionellt med Hanna. Ett gott bemötande som är inkännande för mina behov. Hanna lever upp till alla mina förväntningar och jag blir alltid nöjd med resultatet.

Eddie A
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Super proffsigt bemötande och jättetrevlig. Känner av den sociala situationen och anpassar sig efter kunden. Klipper mig enbart hos Hanna och sambon gör likaså.

Michael G
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Holya är verkligen ett proffs. Lyssnar in och har en bra dialog med kunden. Hon är dessutom väldigt trevlig. Resultatet har alltid varit supernöjd.

Anton B
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig och duktig. Bemötande och klippning.

Jessica H
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hanna är en mycket duktig frisör! Hon lyssnar in vad man önskar och genomför detta i bästa och snyggaste frissan. Hanna är en varm, lugn och mycket glad och trevlig person som får frisörbesöket att kännas som något man verkligen längtar efter. Både jag och mina tonårsbarn har gått hos Hanna länge och jag rekommenderar henne verkligen!

Eva E
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Duktig frisör, alltid trevlig och glatt bemötande.

Robin K
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Glad, trevlig och mycket duktig på sitt jobb! Toppbetyg till Katarina!

Angelina S
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Underbar frisör och människa att prata med, sant väldigt duktig! Blev bemött på ett väldigt bra sätt då hon alltid var engagerande, lätt att konversera med, öppen men också gav alltid förslag eller talade om hennes idéer om håret och vad som skulle göras/förväntas. Jag hade bra förväntningar och hört gott om henne då min syster själv blivit klippt och färgad hos henne, då hon gav ett väldigt gott omdöme om henne till mig. Levde definitivt upp till dem! Jag valde att göra en slags mörkare balayage för att skapa dimension...

Sabina N
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Första gången jag klipper mig hos henne och hon överträffade mina förväntningar! Fantastik frisör, kommer absolut återkomma!:)

Susanne O
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket trevlig och lätt att prata med och förstod hur jag ville bli klippt !

Malin K
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väldigt trevlig tjej, lyssnade in mina önskemål och gjorde precis som jag ville med mitt hår

Åsa N

Glad trevlig. Lyhörd. Var jättenöjd när jag gick hem

Mikaela F
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Toppen. Lyhörd över min önskan över frisyr och noggrann. Jag kommer ta schamponering varje gång det var ju såå skönt! Duktig tjej! 🙌

Annelie H
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Julia är väldigt duktig och trevlig, bästa frisören!! Jag hade klipptid hos henne och blev väldigt nöjd!!

Lisa S
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Bra, lyssnade på kunden, noggrann

Anna L
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket duktig, trevlig tjej. Kommer komma tillbak a till henne

Ellen S
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket trevlig person, som lyssnar och hjälper med det mål jag vill nå med en frisyr. Trevliga samtal och trygg miljö .

Thomas P
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Duktig, klippte precis som jag önskade. Rekommenderar henne!

Hans L
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig och duktig. Förstår vad man vill ha för klippning.

Alicia L

Otroligt trevlig och jätteduktig

Madeleine W
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Fantastisk frisör! Noggrann och lyhörd. Jag går alltid hem nöjd och fin efter ett besök hos Katarina. Rekommenderar starkt!

Stina L
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagny är som alltid supertrevlig och lätt att prata med! Känner mig alltid bekväm hos henne och går alltid därifrån supernöjd med resultatet!

Claes J
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagny är Fakking Queen. Dagny lever upp till förväntningarna, hon är bäst. Upplevelsen är magnifik.

Elise F
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Frisör som alltid ser mitt behov och tar alltid väl hand om håret och mig som kund ❤️

Olof Ö
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väl bemött varje gång. Alltid lika nöjd och återkommande kund sen ett bra tag tillbaka. Ser till att värva fler folk till att klippa sig hos just henne!

Frida A
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lugn och inlyssnande. Proffsig.

Andreas L
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag är väldigt nöjd med mitt besök på Syster och Bror. Katarina gjorde ett bra jobb och jag kände mig trygg i hennes händer. Hon lyssnade på vad jag hade att säga, kom med bra tips och visade att hon visste vad hon höll på med. Jag har absolut inget att klaga på, jag gick ut från frisörsalongen belåten.

Per Johann Axel B
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagnys bemötande till mig som kund har alltid varit toppen, redan från första besöket. Nu för tiden vet hon hur jag vill ha min klippning, men det är utifrån hennes erfarenhet som frisör att det blir bra, är väldigt nöjd! Jag uppskattar hennes yrkesskicklighet.

Joakim T
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mkt bra och trevligt bemötande. Proffsigt klippt och bra pedagogisk eftersom det va ett barn hon klippte.

Evelina B
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lyssnar och tog in vad jag önskade, men gav även proffesionella råd för att nå fram till min önskad och vad som passar mig. Otroligt lugn!

Tilda B
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket trevligt bemötande och jättefint resultat av klippning. Rekommenderar starkt!

Johan M
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hanna är så bra! Skulle inte byta mot någon annan frisör.

Petter S
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väldigt nöjd! Noggrann och trevlig!

Filtrera omdömen