Syster och Bror Salonger Skövde

Syster och Bror Salonger Skövde

www.systerochbrorskovde.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0500-48 19 00 Dela

Välkommen till Syster och Bror Salonger Skövde! Syster och Bror Salonger Skövde är en professionell salong som erbjuder ett brett utbud av hårvårdstjänster och skönhetsbehandlingar. Vi har många års erfarenhet av branschen och erbjuder allt från klippning, färgning, permanentning, styling och hårförlängning till olika skönhetsbehandlingar...

408 omdömen om Syster och Bror Salonger Skövde

Sara A
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trygg, trevlig, lugn, inkännande. Otroligt duktig, professionell.

Andreas A
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Har klippt mig hos Katarina i 10-15 år, hon är duktig och trevlig. Rekommenderar henne varmt.

Ann B
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Blir alltid bemött på ett välkomnande sätt, med glädje och hon har skapat ett förtroendefullt band. Mina förväntningar uppfylldes och hon är väldigt positiv och bra på att lyssna in hur man vill ha det. Alltid en bra och trygg upplevelse att gå dit Slingade och klippte mitt hår

Jan W
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig och duktig på att klippa en gammal man

Henrik R
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Alltid ett trevligt bemötande och gott om humor.

Ann-Christin E
Skrev om Rebecka en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig, duktig och har bra hand med barn.

Laila P
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagny är lyhörd, arbetar snabbt, och mycket trevlig.

Åsa L
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig och tillmötesgående. Bra resultat. Nöjd.

Aleksandra J
Skrev om Rebecka en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Duktig och trevlig tjej! Lyssnade på vad och hur jag vill ha det. Jag är supernöjd,ska till henne snart igen😀

Heléne R
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Har inte varit så nöjd med mitt hår på länge. Katarina är jätteduktig. Supernöjd med klippning, produkter och stylingtips.

Julia F
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Supertrevlig! Blev så nöjd med min klippning, upplevde att hon lyssnade på vad jag ville och levde helt klar upp till mina förväntningar.

Elin L
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig, social och fint bemötande. Bra hon kom med egna förslag på klippningen. En bra upplevelse 🌹

Alfred J
Skrev om Rebecka en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevlig att prata med och utförde en väldigt bra klippning och frågade alltid hur jag ville ha de så det blev som jag ville, mycket nöjd!

Jessica N
Skrev om Rebecka en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Min son blev supernöjd. Han kan varmt rekommendera frisören

Ray S
Skrev om Rebecka en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Rebecka var väldig trevlig, kom ditt fick det jag ville. Jag är jättenöjd! Ville ha topparna klippta

Cecilia L
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Sonen var så nöjd. Inte lätt att klippa hans hår som är lockigt och jätte tjockt. Han blev såååå fin

Jonna J
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket duktig och lyhörd för kunder. Trevlig och jag kommer anlita henne mer gånger

Emilia L
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Superduktig och så trevlig! Blir alltid lika nöjd!

Rikard A
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Bra personligt bemötande, och ett bra handlag.

Peter T
Skrev om Rebecka en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Duktig och ett trevligt bemötande.

Erik K
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Trevligt och proffsigt bemötande. Brukar göra en vanlig klippning.

Morgan S
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket bra och proffsig, duktig på att hantera kunder och på sitt yrke som frisör

Jennie H
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag tycker Holya är serviceinriktad, trevlig och noggrann. 👌 Färgning av utväxt,slingor och toppning

Erik Ö
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagny är duktig på det hon gör och visar på god förmåga av att ta till sig information och verkställa ens önskemål!

Anders N
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Katarina är lyhörd och lyssnar på kunden men kommer gärna med egen input. Hon är duktig med sina verktyg och resultat blir kanon. Kan varmt rekommendera Katarina!

Madeleine F
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jättegullig och trevligt bemötande Dottern har klippt sig hos henne några gånger, alltid varit nöjda 🤩

Patrik A
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Fantastisk frisör. Trevlig, snabb och det blir alltid kanonbra.

Lena L
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Toppenbra frisör,fint bemötande och kunnig

Anneli P
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Bor i Göteborg och var i Skövde en vecka. Passade på att klippa mig och av en slump hamnade jag hos Dagny. Dagny är duktigare än de flesta jag blivit klippt av på exklusiva salonger i Göteborg. Jag avser faktiskt åka till Skövde för att klippa mig i fortsättningen.

Susanna Ö
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jättebra bemötande och nöjd med min klippning!

Joao V

utomordentligt kompetent och trevlig

Emelie O
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mina söner är alltid supernöjda!

Åse R
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Tycker INTE om denna typ av enkäter.Att bedöma enskilda personer ställer jag inte upp på!

Erik S
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Bokade klipptid, har varit runt och letat efter en bra frisör och blir alltid väldigt nöjd när ja varit hos Julia. Mycket duktig och trevlig.

Ewonne D
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Mycket duktig och serviceinriktad. Väldigt nöjd med både kundbemötande och frisyr.

Maja L
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Julia är en jätte mysig och härlig tjej. Hon tog emot med ett leende när jag kom till salongen Jag harr klippt mig hos Julia två gånger och båda gångerna blev jag jätte nöjd! Så jag kände mig trygg med henne. Jag hade kommit in till Syster och Bror för en klippning. Julia tog emot mig, fick se min inspirations bild och klippte mig. Resultatet blev fantastiskt och jag blev jätte nöjd!

Patrik K
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Katarina ger ett professionellt intryck hur hon hanterar mig som kund och rent tekniskt använder sina verktyg (råkar vara lite intresserad av tekniken). Mycket väl bemötande och ser fram emot nästa klippning.

Ziling J
Skrev om Holya en del av Syster och Bror Salonger Skövde

jättetrevlig och vänlig. Besvarade alla mina frågor och hjälpte mig mycket.

Angelica S
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

hon ger inputs i frisyren om vad som kan passa bäst. Hon är lättsam o prata med & härlig personlighet.

Rikard A
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Duktig frisör, med känsla för styling.

Josefine S
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Väldigt trevlig och lugn. Blev jätte nöjd med mitt hår och hon förstod precis hur jag ville ha det :)

Frida J
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagny var både väldigt trevlig och lyhörd! Hon lyssnade på mina önskemål och kom med spännande förslag på hur hon kunde klippa frisyren. Underbart med en frisör som vågar klippa ordentligt! Jag tror att jag äntligen, efter många års letande, har hittat ”min nya frisör”! 🙏🏻

Gunnar L
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Lättsam och förstår vilken frisyr man vill ha och vad man passar i

Olle Å
Skrev om Julia en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Supertrevlig! Bemötande och kunnig!

Ettis Ö
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hon tog väldigt bra hand om dottern som tog hål i öronen.

Lars R
Skrev om Katarina en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Jag blir alltid bemött på ett mycket trevligt och välkomnande sätt. Att få en trevlig och avkopplande stund från vardagen som Katarina klarar suveränt bra. Katarina är väldigt duktig på att lyssna in och tolka "rätt" hur jag jag vill att hon skall klippa mig. Hårtvätt med hårbotten massage är hon också helt suverän på att ge. Hon är en stjärna på sitt yrke

Arvid K
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hanna är toppen, alltid glad och inga konstigheter

Henning T
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Vänligt bemötande, bra rådgivning och exceptionell klippning. Väldigt nöjd med min nya frisyr!

Hélena A
Skrev om Dagny en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Dagny verkar vänta på mig! Hon vet vad jag passar i men gör som jag vill. Hon är snäll !

Brian R
Skrev om Hanna en del av Syster och Bror Salonger Skövde

Hanna är alltid glad och trevlig. Klipper mig var 5:e vecka hos henne och är alltid nöjd med hennes arbete. En fin tillgång på Syster och Bror i Skövde.