Katarina

27 omdömen om Katarina

Heléne R

Har inte varit så nöjd med mitt hår på länge. Katarina är jätteduktig. Supernöjd med klippning, produkter och stylingtips.

Rikard A

Bra personligt bemötande, och ett bra handlag.

Anders N

Katarina är lyhörd och lyssnar på kunden men kommer gärna med egen input. Hon är duktig med sina verktyg och resultat blir kanon. Kan varmt rekommendera Katarina!

Ewonne D

Mycket duktig och serviceinriktad. Väldigt nöjd med både kundbemötande och frisyr.

Patrik K

Katarina ger ett professionellt intryck hur hon hanterar mig som kund och rent tekniskt använder sina verktyg (råkar vara lite intresserad av tekniken). Mycket väl bemötande och ser fram emot nästa klippning.

Gunnar L

Lättsam och förstår vilken frisyr man vill ha och vad man passar i

Lars R

Jag blir alltid bemött på ett mycket trevligt och välkomnande sätt. Att få en trevlig och avkopplande stund från vardagen som Katarina klarar suveränt bra. Katarina är väldigt duktig på att lyssna in och tolka "rätt" hur jag jag vill att hon skall klippa mig. Hårtvätt med hårbotten massage är hon också helt suverän på att ge. Hon är en stjärna på sitt yrke

Malin A

Katarina förstår precis hur man vill ha håret. Är man som kund mån om kvalitén och att ha en naturlig look så är Katarina den rätta för att färga håret. Sen har vi under alla år haft så trevliga samtal under alla behandlingar. Så varm och omtänksam människa.

Angelica T

Helt fantastiskt bemötande och resultat. Diskuterade tillsammans vad mitt hår behöver.

Göran B

Trevlig jordnära duktig i sitt arbete Mycket nöjd med henne