Amanda

18 omdömen om Amanda

Matilda K

Lyssnade på mina önskemål kom med tips och klippte mitt hår väldigt bra. Det var en trevlig upplevelse att få ha Amanda som frisör.

Lena L

Klippning kort hår,bra bemötande och proffsigt utfört

Sofia E

Klippte mig. Amanda var lyhörd. Kom med förslag på hur hon kunde klippa mitt hår på bästa sätt. Trevlig och lättsam att prata med. Jag är väldigt nöjd. Roligt för henne att hon ska vara mammaledig, tråkigt för min frisyr :)

Joakim H

Det var väldigt bra, det var först gången jag var där och när jag frågade om hjälp för vart jag skulle gå så fick jag det med ett leende på läpparna. Amanda var otroligt trevlig och professionell, det var underbart att prata med henne och vi gick igenom hela klippningen utan problem. Om jag klipper mig där igen, som jag förmodligen kommer, så rekommenderar jag Amanda starkt.

Julia R

Hon var en jättebra lyssnare och förstod precis hur jag ville ha mitt hår. Jag har väldigt tjockt och självlockigt hår som hon verkligen lyfta fram på rätt sätt. Satt i stolen i 5 tim ca och hade det jätte trevligt och kände mig så ompysslad. Super super Amanda! Vill gärna bli klippt av henne igen ❤️

Inger K

Gjorde klipp och slingor. Följt med Amanda från tidigare arbetsplats. Andra gången på Syster och Bror. Amanda är en duktig och kompetent frisör. Hon är bra på att lyssna in, trevlig och ger bra råd och förslag när man är osäker på vad man ska göra med sitt hår.

Hanna S

Amanda är trevlig och klippningen blev bra!

Helena R

Jag är mycket nöjd med resultatet och bemötandet :) Kan absolut rekommendera Amanda!

Ulrica J

Dom är alltid trevliga på salongen men Amanda lyssnade verkligen! Blev så nöjd!

Marianne L

Bra bemötande, nöjd med klippningen.