Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sollentuna Takkompetens

Takkompetens

Kanalvägen 57, 191 34 Sollentuna — Visa karta

Vi har bestämt oss för att samla all kompetens under samma tak, detta för att underlätta för Er och för att Ni ska känna Er trygga, när Ni nu ställts inför den kanske mest omfattade renoveringen av Ert hus. En takrenovering eller takbyte kräver kompetens, vi har under våra 25 år i branschen samlat på oss en gedigen erfarenhet och just kompetens.I vår värld finns det inga problem, bara lösningar.Vi älskar utmaningar, stort eller litet, vi utför alltid våra jobb med samma service, glädje, passion, och precision, att vara takläggare är för oss inte bara ett jobb utan en livsstil.

Vi bygger för framtiden.

När Ni anlitar Takkompetens får Ni alltid: Certifierade yrkesmän, erforderliga försäkringar upp till 10 milj kr, 10 års garanti utfört arbete, personlig service på dygnets alla timmar.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Takkompetens:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 3 kunder tycker om Takkompetens

Kanalvägen 57, 191 34 Sollentuna