Takspecialisterna

Hammarbacken 4 B, 191 49 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Takspecialisterna!

Är du osäker på om ditt tak behöver renoveras? Hos oss på Takspecialisterna kostar det ingenting att få taket besiktat. Efter besiktning får du en åtgärdslista med sånt som behöver fixas.

Med oss på Takspecialisterna får du dessutom 10 års garantibevis på utfört arbete. Vi kan hjälpa dig med takläggning, taksäkerhet och fasadarbeten. När du som kund är nöjd, då är vi också nöjda!

Tips: Kolla hur gammalt ditt tak är. Om ditt tak är mellan 25-30 år gammalt så ska du byta ut det. Besök gärna vår hemsida för att få råd och hjälp om hur det går till eller be om en kostnadsfri offert här ovan.

Läs vad 19 kunder tycker om Takspecialisterna

• 2020-04-02

Sven Olof S skrev om Takspecialisterna
    jag ger takläggarna ett gott betyg. vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-03-28

Sune K skrev om Takspecialisterna
    Jag beställde ett nytt tak.

Tidsplanen följdes över förväntan

Arbetarna som utförde jobbet var trevliga och tillmötesgående.

Recomenderar er gärna.

Vänligen Sune Läs mer
  • 2020-03-25

Lars P skrev om Takspecialisterna
    Helt nöjda. Mycket bra insats av alla inblandade. Rekommenderas!!! 👍 Läs mer
  • Bertil N

2020-03-19

Bertil N skrev om Takspecialisterna
    Mitt tak var väldigt mossigt och dessutom an eternit. Takspecialisterna gav en bra offtert och tog hand om eternitavfallet.
    Takläggarna gjorde ett gott intryck och arbetade snabbt och effektivt. Det återstår målning av vindskivorna.

Bertil Nilsson
    Pampusvägen 29
    60365 NORRKÖPING Läs mer
  • 2020-03-18

Birgitta L skrev om Takspecialisterna
    Nytt komplett tak .Trevligt och arbetade flitigt.Prydligt och är nöjda. Läs mer
  • 2020-03-09

Markus J skrev om Takspecialisterna
    Mycket proffesionellt och snabbt, alltid anträffbara.
    Rekommenderar starkt detta företag. Läs mer
  • 2020-03-09

Frida L skrev om Takspecialisterna
    Takspecialisterna renoverade taket på mitt hus.
    Ett team på 4 personer som satte upp ställningar runt hela huset, rev ner de gamla pannorna, läktarna och pappen, sedan upp med det nya materialet. Därefter utfördes plåtarbete och till sist städades allt undan. Läs mer
  • 2020-02-25

Kristina J skrev om Takspecialisterna
    Kostnadsfri besiktning, skriftlig offert, tydligt vad som ingick och vad som inte ingick. Leverans från start till mål Läs mer
  • Klas D

2020-01-27

Klas D skrev om Takspecialisterna
    Vi var i behov av att byta vårt tak och passade på när Takspecialisterna jobbade hos en granne, då vi fick se arbetet och resultatet hos dom blev vårt val enkelt och det blev lika bra hos oss.

De jobbade bra, var trevliga och väldigt duktiga. Vi bytte hela vårt betongtak med all plåt och passade på med tillhörande säkerhet.

Rekommenderar detta bolag till alla som vill ha en seriös takfirma!

Mvh Klas Läs mer
  • Jakob F

2020-01-21

Jakob F skrev om Takspecialisterna
    Jag och min bror kom i kontakt med Takspecialisterna i samband med deras vintererbjudande då vi behövde rusta vårt sommarhus inför försäljning. En takomläggning visade sig vara den bästa investering vi möjligen kunnat göra när vi värderade om huset strax efter att det nya taket var klart. Mycket trevligt bemötande från såväl projektledare som takläggare, hela vägen igenom till ekonomiavdelningen. Fint och gediget resultat.
    Vi vet vilka vi hör av oss till nästa gång! Läs mer
  • 2020-01-20

Ann-marie G skrev om Takspecialisterna
    Blev bra bemött hela vägen och är väldigt nöjd med mitt nya tak.

Rekommenderar Takspecialisterna om ni behöver byta tak! Läs mer
  • 2020-01-17

Stefan B skrev om Takspecialisterna
    Beställde ett nytt tak som blev klart på mindre än en vecka när arbetet hade startat. Arbetarna som var här jobbade på bra och höll undan efter sig hela tiden.
    Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2020-01-17

Björn Å skrev om Takspecialisterna
    uppskattar det bemötande jag fick av säljaren med tydlig information från kontraktsskrivning till besiktning.

höll vad dom lovade och jobbet blev mycket väl utfört. Läs mer
  • Rune L

2019-11-20

Rune L skrev om Takspecialisterna
    Vi behövde byta ut tegeltaket på vår 50 år gamla villa, samt åtgärda mindre läckage.
    Arbetet med trä, plåt och takomläggningen utfördes snabbt, effektivt och fackmannamässigt.
    Faktureringen däremot tidsmässigt i förhållande till slutbesiktning kunde ha skötts bättre, men kanske en engångsföreteelse. Läs mer
  • 2019-11-10

John W skrev om Takspecialisterna
    Fick läckage vid skorstenen och började samla in offerter. Valde tillslut Takspecialisterna då jag fick ett bra bemötande, det var inte den billigaste offerten men nu när det är klart så känns det som helt rätt beslut. Läs mer
  • 2019-11-08

Robin J skrev om Takspecialisterna
    Efter en invändig och utvändig inspektion av taket så fanns det uppenbara brister på vårt hus, vi bestämde oss direkt för att lägga om taket och med facit i hand så tog vi helt rätt beslut. Vi valde ett betong tak och är imponerade över hur bra resultatet blev. Det enda jag hade att anmärka var att de lämnade kvar lite material, men efter ett samtal så var sakerna borta på en timme. Läs mer
  • 2019-11-08

Adam P skrev om Takspecialisterna
    Har enbart positiva saker att säga om detta bolag från start till mål. Tydliga och höll allt vi kom överens om. Läs mer
  • 2019-11-07

Simon L skrev om Takspecialisterna
    Anlitade Takspecialisterna och kan inte säga någonting annat än att jag är nöjd, tack för mitt nya tak. Läs mer
  • 2019-09-30

Anders J skrev om Takspecialisterna
    Vi tog in Takspecialisterna för att renovera vårt tegeltak, efter lite diskussioner så valde vi att byta till betong. Vi är väldigt nöjda med arbetet, städningen och den service vi fått. Kan varmt rekommendera detta företag till er som ska renovera taket! Läs mer

Hammarbacken 4 B, 191 49 Sollentuna