Takspecialisterna

Takspecialisterna

Ring 08-94 98 48 takspecialisterna.nu
4.5

Välkommen till Takspecialisterna! Är du osäker på om ditt tak behöver renoveras? Hos oss på Takspecialisterna kostar det ingenting att få taket besiktat. Efter besiktning får du en åtgärdslista med sånt som behöver fixas. Med oss på Takspecialisterna får du dessutom 10 års garantibevis på utfört arbete. Vi kan hjälpa dig...

24 omdömen om Takspecialisterna

HANS G
Skrev om Takspecialisterna

Takspecialisterna tog kontakt, det var dags att kolla det 43åriga taket. Efter en inspektion fick jag en offert med fast pris på hela arbetet, som började dagen därpå. Under sex arbetsdagar blev taket helt nytt med pannor och alla plåtarbeten. Tre man utförde arbetet mycket ambitiöst och noggrant. Allt gammalt och överblivet material rensades avslutningsvis undan och kördes bort.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

LEIF F
Skrev om Takspecialisterna

Anlitade Takspecialisterna våren 2020 Snabbt på plats och snabbt och bra arbete Bytte ut en trasig nockpanna degen efter telefonsamtal, bra!

JAN A
Skrev om Takspecialisterna

Jag anlitade Takspecialisterna under mars månad 2020. Bara någon dag efter offertgodkännandet ankom byggnadsställningar samt containers. Jag kan intyga att allt i offertens arbetsåtagande genomfördes på ett korrekt vis. Den beräknade arbetstiden på 14 dagar hölls. Det inkluderade även bortforsling av allt gammalt material. Det är flera personer som spontant har tyckt att vi har fått ett mycket snyggt tak. e

Villatakexperten
4.9/5 i betyg av 368 omdömen 4.9 av 368 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

BJÖRN BÖRJE T
Skrev om Takspecialisterna

Tack för allt fint jobb Ni gjort på mitt hus i Jädraås. Det tog två vecor av intensivt arbete. Ett fantastiskt jobb av två personer. Vi är helt nöjda med arbetet och den noggranna städningen efter varje dags arbete. Vänligen Björn och Michael Tång.

GUNILLA H
Skrev om Takspecialisterna

Hej! Fick ett gott intryck och förtroende av alla från säljare, takläggarna och besiktningskillen. Tusen tack // Gunilla

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

MATTI J
Skrev om Takspecialisterna

Dagen efter kontraktet blev skrivet, kom två takläggare och material till nytt tak. Jobbet skulle ta 5-7 arbetsdagar, och det hölls. Efter en vecka hade vi nytt tak. Vi är nöjda med hela kedjan från offert till slutbesiktning. ARBETET BRA UTFÖRT AV KUNNIGA OCH TREVLIGA TAKLÄGGARE! Kan varmt rekommenderas!

KENNETH B
Skrev om Takspecialisterna

Några dagar efter att kontraktet var påskrivet kom allt material (inkl ställningar) samt takläggarna och jobbet påbörjades. Killarna som gjorde jobbet arbetade snabbt och effektivt och vad jag kunde se väldigt noga. Resultatet blev mycket bra och ett stort plus för en trevlig projektledare (Alan) som styrde upp det hela. Efter besiktning återstod bara att betala fakturan. Tack för det nya taket och övrigt arbete.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
TOMMY O
Skrev om Takspecialisterna

Tommy O Dagen efter kontraktet var påskrivet så kom material och killarna som skulle jobba med att byta taket och byggde ställning .Väldigt snabb service, som man inte har varit med om tidigare , sedan flöt jobbet på mycket bra (väldigt duktiga killar som jobbade med taket ) Resultatet blev mycket bra, och bra o trevlig projektledare .Inga problem med fakturering. Därför kan jag varmt rekommendera denna firma Tack för det nya taket och ett gott samarbete

DANIEL R
Skrev om Takspecialisterna

VARNING! Detta företag lurar äldre att renovera sina tak när det inte behövs, för väldigt höga priser. Jag skriver denna recension å mina föräldrars vägnar. De blev kontaktade av Takspecialisterna per telefon, Takspecialisterna var där väldigt envisa. De erbjöd en gratis inspektion av taket som mina föräldrar till slut gick med på. När inspektionen gjorts sade de att det fanns stora problem med mögel och att hela taket måste bytas till en kostnad av 267 400 kr. Mina föräldrar ville tänka på saken till nästa dag men fick...

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

INGEGERD C
Skrev om Takspecialisterna

Efter samtal har nu besiktningen gjorts och jag är nöjd med allt vi nu kom överens om. Jättefint tak och duktiga arbetare

Bengt Erik L
Skrev om Takspecialisterna

Snabbt och proffsigt utförande.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Niklas H
Skrev om Takspecialisterna

Jag kan varmt rekommendera Takspecialisterna. Dom gjorde ett bra jobb, med att montera ny råspont, takpapp, läkt, tegel samt all plåt. Jobbet var klart på utlovade 2 veckor. Betalade först när jobbet var klart och slutbesiktigat vilket kändes som en trygghet. /Niklas Halén

Gunilla G
Skrev om Takspecialisterna

Vi beställde en helrenovering av vårt tak dvs både nytt undertak och byte av tegel och plåtdetaljer. Arbetet gick snabbt och vi är mycket nöjda med resultatet. Kommunikationen med arbetsledningen fungerade mycket bra, de var lyhörda för våra önskemål. Arbetet utfördes mycket proffesionellt och efter arbetets utförande var tomten ren och snygg.!

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Sune K
Skrev om Takspecialisterna

Jag beställde ett nytt tak. Tidsplanen följdes över förväntan Arbetarna som utförde jobbet var trevliga och tillmötesgående. Recomenderar er gärna. Vänligen Sune

Lars P

Helt nöjda. Mycket bra insats av alla inblandade. Rekommenderas!!! 👍

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍

Elisabeth B Elisabeth B
Bertil N
Skrev om Takspecialisterna

Mitt tak var väldigt mossigt och dessutom an eternit. Takspecialisterna gav en bra offtert och tog hand om eternitavfallet. Takläggarna gjorde ett gott intryck och arbetade snabbt och effektivt. Det återstår målning av vindskivorna. Bertil Nilsson Pampusvägen 29 60365 NORRKÖPING

Birgitta L
Skrev om Takspecialisterna

Nytt komplett tak .Trevligt och arbetade flitigt.Prydligt och är nöjda.

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Klas D
Skrev om Takspecialisterna

Vi var i behov av att byta vårt tak och passade på när Takspecialisterna jobbade hos en granne, då vi fick se arbetet och resultatet hos dom blev vårt val enkelt och det blev lika bra hos oss. De jobbade bra, var trevliga och väldigt duktiga. Vi bytte hela vårt betongtak med all plåt och passade på med tillhörande säkerhet.  Rekommenderar detta bolag till alla som vill ha en seriös takfirma!  Mvh Klas

Jakob F
Skrev om Takspecialisterna

Jag och min bror kom i kontakt med Takspecialisterna i samband med deras vintererbjudande då vi behövde rusta vårt sommarhus inför försäljning. En takomläggning visade sig vara den bästa investering vi möjligen kunnat göra när vi värderade om huset strax efter att det nya taket var klart. Mycket trevligt bemötande från såväl projektledare som takläggare, hela vägen igenom till ekonomiavdelningen. Fint och gediget resultat. Vi vet vilka vi hör av oss till nästa gång!

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1094 omdömen 4.8 av 1094 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Ann-marie G
Skrev om Takspecialisterna

Blev bra bemött hela vägen och är väldigt nöjd med mitt nya tak. Rekommenderar Takspecialisterna om ni behöver byta tak!

Stefan B
Skrev om Takspecialisterna

Beställde ett nytt tak som blev klart på mindre än en vecka när arbetet hade startat. Arbetarna som var här jobbade på bra och höll undan efter sig hela tiden.  Kan varmt rekommendera

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Björn Å
Skrev om Takspecialisterna

uppskattar det bemötande jag fick av säljaren med tydlig information från kontraktsskrivning till besiktning. höll vad dom lovade och jobbet blev mycket väl utfört.

Rune L
Skrev om Takspecialisterna

Vi behövde byta ut tegeltaket på vår 50 år gamla villa, samt åtgärda mindre läckage. Arbetet med trä, plåt och takomläggningen utfördes snabbt, effektivt och fackmannamässigt. Faktureringen däremot tidsmässigt i förhållande till slutbesiktning kunde ha skötts bättre, men kanske en engångsföreteelse.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 193 omdömen 4.6 av 193 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Simon L
Skrev om Takspecialisterna

Anlitade Takspecialisterna och kan inte säga någonting annat än att jag är nöjd, tack för mitt nya tak.