Alla kategorier Byggföretag Dalarna Leksand Tällberg Byggservice AB

Tällberg Byggservice AB

Box 17, 793 21 Leksand — Visa karta

Med Stockholm och Leksand som bas jobbar vi med byggnationer, renovering, uterum och byggservice i Mälardalen och Dalarna. Vi tar gärna på oss totalentreprenaden för privata projekt då vi har ett starkt nätverk av hantverkare och du då bara behöver ha koll på en enda kontaktperson.

Vi kommer gärna på besök och diskuterar dina idéer och förutsättningar för att sedan lämna en kostnadsfri offert och förslag på tidsplan. Kommer vi överens levererar vi allt material så att hantverkarna kan börja jobba! Vi utför också alltid en slutkontroll samt lämnar garanti på vårt arbete.

Vi tar även uppdrag i större kommersiella byggen. Vi har t.ex. varit delaktiga i bl.a. Friends Arena, Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg, Victoria Tower i Kista, och många fler.

Kontakta oss inför ditt byggprojekt!

Läs vad 4 kunder tycker om Tällberg Byggservice AB

• Eva N
    Eva N skrev om Tällberg Byggservice AB
    Tällberg Bygg har byggt ett inglasat uterum och en altan som vi är mycket nöjda med. Dock blev det flera veckors försening innan det blev klart. Läs mer
  • Gustaf K
    Gustaf K skrev om Tällberg Byggservice AB
    Byggande av uterum
    Offertprocessen var smidig och jag bemöttes med intresse och på ett seriöst sätt.
    Tidplanen hölls, och monteringen av ett Willabrum började på utsatt tid. Dessutom kvalitet i det man gjorde.
    De har helt levt upp till mina förväntningar, var dessutom i princip klara på utsatt tid. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Tällberg Byggservice AB
    Tällberg Byggservice AB har beställt och byggt ett uterum av Santex fabrikat hos oss. Tällberg byggde samtidigt även om en befintlig altan, satte in en ytterligare altandörr och fönster, flyttade befintliga fönster och bytte alla husets hängrännor och stuprör. Tällberg har gjort ett ypperligt jobb och vi är mycket nöjda med all Tällbergs personal. Tällberg har levererat mycket hög kvalitet till mycket rimliga kostnader så vi kan inte annat än ge Tällberg Byggservice AB våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Annica E
    Annica E skrev om Tällberg Byggservice AB
    Mycket service medvetna, kundfokus och glatt bemötande.
    Dem byggde en arkitektritad altan och uterum med glaspartier.
    Även ett glasräcke beställdes och monterades.

Allt gjort till stor belåtenhet. Läs mer

Box 17, 793 21 Leksand