Alla kategorier Tandläkare Kronoberg Älmhult Tandhälsan

Prinsgatan 12A, 343 30 Älmhult — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Tandhälsan

• Tomas H
    Tomas H skrev om Tandhälsan
    Priserna är inget som skiljer tandhälsan från andra tandläkare. Däremot har de ett bemötande och som är på topp samt ett trevligt väntrum. Man kan t.o.m få en kopp kaffe gratis om man får vänta.
  • Maria L
    Maria L skrev om Tandhälsan
    615 kronor för en enkel undersökning tyckerjag är alldeles för mycket, sen en lagning på det, ytterliggare 955 kronor, detta blir 1570 kronor, tur jag inte avänt mitt bidrag på 300 kronor så jag åtminstonde kom ner i 1270 kronor. detta för cirka 30 minuters jobb. Into konstigt att undgomar inte går till tandläkaren! Jag tycker inte att dessa priser är okej. inget fel på tandläkaren men på priserna!
  • Anna B
    Anna B skrev om Tandhälsan
    Efter privatiseringen så har har det blivit en liten märkbar förbättring. Dock är tandläkaren enbart en tandläkare och man går dit för att man måste och jag känner inte samma sug på att slänga ut 400:- på en vanlig underökning som att köpa en ny tröja. Har däremot aldrig haft skräck för tandläkaren och ser alltid fram emot att få lite bananlack på gaddarna innan man går därifrån.

Prinsgatan 12A, 343 30 Älmhult