Tandläkare Elham Salem

Tandläkare Elham Salem

Välkommen till Tandläkare Elham Salem! Jag är Legitemerad Tandläkare och även certifierad för estetisk injicering. Kontakta mig så hjälper jag dig med både tandvård och estetiska injektioner. Jag är utbildad tandläkare och bland mina behandlingar finner du det mesta inom tandvård, som tandreglering med traditionell tandställning...

9 omdömen om Tandläkare Elham Salem

Rozan J
Skrev om Tandläkare Elham Salem

Jag söker tandläkarevård hos Elham och har många goda erfarenheter av honom. Elham har lugn och trygg bemötande som gör det enkelt att förlita sig på honom som tandläkare. Han är bra på att kommunicera och informera vad han ska göra under besöket och lyssnar på mig när jag behöver stanna upp om det blir jobbigt under tandvårdsbehandlingen. Elham är en bra och pålitlig tandläkare och jag är nöjd hos honom.

Citylaser
4.7/5 i betyg av 810 omdömen 4.7 av 810 omdömen

Citylaser är exakt det som dom själva skriver "En personlig skönhetsklinik med dig i fokus". Undertecknad som skriver detta har gjort de fle

Saya T
Skrev om Tandläkare Elham Salem

Jag sökte upp Elham för en undersökning av mina tänder. Jag fick mer än vad jag förväntade mig för mina pengar. Han är väldigt kunnig inom sin profession och bemöter patienten på ett trevligt sätt. Jag avslutade mina besök med en total renovering av mina tänder som jag alltid har velat göra men fått höra tidigare på folktandvården där jag var patient att det inte var möjligt. Med det sagt vill jag tacka Elham för att han lyssnar på patientens önskemål och behov.

Shawbo B
Skrev om Tandläkare Elham Salem

Bemötet va jätte bra, och tiden va också jätte bra och jag var jätte nöjd med Bemötet med Elham. Tack!

FaceClinic
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.

Hans Roland H Hans Roland H
Göran J

Elham Besöket hos er var JÄttebra JAG ER NÖJD HÄLSNINGAR GORAN

Ajmal P
Skrev om Tandläkare Elham Salem

En av de bästa tandläkare i Sverige. Bra jobbat med tandreglering och tack för allt. Trafikläraren

Skönhetskliniken
4.9/5 i betyg av 239 omdömen 4.9 av 239 omdömen

Lena är underbar! Jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen. Hon är lätt att prata med och ger Bra rådgivning, känns genuin. Jag har

Ulrica H
Skrev om Tandläkare Elham Salem

Otroligt proffsig och kunnig. Elham rekommenderade en behandling med fillers som jag är jättenöjd med. Kan varmt rekommendera honom som behandlare om du vill se piggare och fräschare ut :-).

Kate M
Skrev om Tandläkare Elham Salem

Allt bästa resultat och enormt gott bemötande. Gedigen och utomordentligt utbildad

Shahbani Z
Skrev om Tandläkare Elham Salem

Dr Elham Salem hjälpte mig med mina sneda tänder, dem är raka och fina och jag fått ett mer tilltalande leende! Nyligen fick jag akut besvär med en lossad fyllning som han kunde hjälpa mig smärtfritt och snabbt. Trevligt bemötande är alltid ett plus.

Berivan T
Skrev om Tandläkare Elham Salem

Gjorde fillers behandling hos Dr Elham. Jag är jätte nöjd med resultatet och ger tummen upp för bemötande, omhändertagande och kvalitet.