Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Tandläkare Elham Salem

Tandläkare Elham Salem

Kortedala 7A, 415 10 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Tandläkare Elham Salem!

Jag är Legitemerad Tandläkare och även certifierad för estetisk injicering. Kontakta mig så hjälper jag dig med både tandvård och estetiska injektioner.

Jag är utbildad tandläkare och bland mina behandlingar finner du det mesta inom tandvård, som tandreglering med traditionell tandställning och med osynlig tandställning från Invisalign. Saknar du en eller flera tänder? Då kan du boka en konsultation hos mig för att göra tandimplantat eller tandbro.

Är du ute efter något inom skönhet? Jag är även certifierad för estetisk injicering. Hos mig kan du även få hjälp med botox, fillers, skinboosters men även trådlyft av ansikte och ögonbryn samt fettupplösning under hakan med metoden Belkyra. Självklart är jag med i Estetiska injektionsrådet, för en tryggare behandling.

Kontakta mig så berättar jag mer om vad jag kan hjälpa till med!

Läs vad 10 kunder tycker om Tandläkare Elham Salem

• sam s
    sam s skrev om Tandläkare Elham Salem
    Ville lista mig men otrevligaste receptionisten asså Läs mer
  • Rozan J
    Rozan J skrev om Tandläkare Elham Salem
    Jag söker tandläkarevård hos Elham och har många goda erfarenheter av honom. Elham har lugn och trygg bemötande som gör det enkelt att förlita sig på honom som tandläkare. Han är bra på att kommunicera och informera vad han ska göra under besöket och lyssnar på mig när jag behöver stanna upp om det blir jobbigt under tandvårdsbehandlingen. Elham är en bra och pålitlig tandläkare och jag är nöjd hos honom. Läs mer
  • Saya T
    Saya T skrev om Tandläkare Elham Salem
    Jag sökte upp Elham för en undersökning av mina tänder. Jag fick mer än vad jag förväntade mig för mina pengar. Han är väldigt kunnig inom sin profession och bemöter patienten på ett trevligt sätt. Jag avslutade mina besök med en total renovering av mina tänder som jag alltid har velat göra men fått höra tidigare på folktandvården där jag var patient att det inte var möjligt. Med det sagt vill jag tacka Elham för att han lyssnar på patientens önskemål och behov. Läs mer
  • Shawbo B
    Shawbo B skrev om Tandläkare Elham Salem
    Bemötet va jätte bra, och tiden va också jätte bra och jag var jätte nöjd med Bemötet med Elham.
    Tack! Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Tandläkare Elham Salem
    Elham Besöket hos er var JÄttebra
    JAG ER NÖJD
    HÄLSNINGAR GORAN Läs mer
  • Ajmal P
    Ajmal P skrev om Tandläkare Elham Salem
    En av de bästa tandläkare i Sverige. Bra jobbat med tandreglering och tack för allt.

Trafikläraren Läs mer
  • Ulrica H
    Ulrica H skrev om Tandläkare Elham Salem
    Otroligt proffsig och kunnig. Elham rekommenderade en behandling med fillers som jag är jättenöjd med. Kan varmt rekommendera honom som behandlare om du vill se piggare och fräschare ut :-). Läs mer
  • Kate M
    Kate M skrev om Tandläkare Elham Salem
    Allt bästa resultat och enormt gott bemötande.
    Gedigen och utomordentligt utbildad Läs mer
  • Shahbani Z
    Shahbani Z skrev om Tandläkare Elham Salem
    Dr Elham Salem hjälpte mig med mina sneda tänder, dem är raka och fina och jag fått ett mer tilltalande leende!

Nyligen fick jag akut besvär med en lossad fyllning som han kunde hjälpa mig smärtfritt och snabbt.

Trevligt bemötande är alltid ett plus. Läs mer
  • Berivan T
    Berivan T skrev om Tandläkare Elham Salem
    Gjorde fillers behandling hos Dr Elham. Jag är jätte nöjd med resultatet och ger tummen upp för bemötande, omhändertagande och kvalitet. Läs mer

Kortedala 7A, 415 10 Göteborg