Tandvårdshuset

Tandvårdshuset

Ring 040-19 03 95 www.tandvardshuset.se

Att tandvård är det roligaste som finns är något som vi i personalen delar. Ingen dag är den andra lik och man ställs alltid inför nya utmaningar som bidrar till yrkets mångfald. När du kommer som patient till oss kan du vara säker på att du bemöts av människor med hjärtat på rätt ställe och som sätter dig och dina behov först....

63 omdömen om Tandvårdshuset

Adil H

Mycket bra bemötande – helt fantastiskt! 🙂

ULF N
Skrev om Tandvårdshuset

Jag blir alltid mycket väl bemött på Tandvårdshuset. Med hög kunskap, fint handlag och stort engagemang gör att mina besök här blir återkommande.

Mona Emelie Sophie A
Skrev om Tandvårdshuset

Mycket bra tandläkare, lätt att få en tid, väldigt trevliga och bra service! Rekommenderas starkt😊👌🏼

MAGNUS H
Skrev om Tandvårdshuset

Bet sönder en bit på en framtand. Tid dagen efter! Utfört av Stefan Lindskog med ett resultat som hade gjort Michelangelo avundsjuk! Grymt jobbat!!

Peter Specht A
Skrev om Tandvårdshuset

Trots 25 mils bilkörning vid varje behandlingstillfälle, var det mina bäst spenderade timmar i bilen någonsin. Med svår tandlossning och en mun i spillror har Pär med personal på ett mycket förtjänstfullt sätt fått ordning på munnen igen. En mycket behaglig upplevelse på en fantastisk klinik med hängivna "tandlagare" Dessutom till mycket konkurrenskraftiga priser. Som 60+ är det mitt livs bästa tandläkarupplevelse, och jag ser fram emot att träffa tandhygienisten i oktober för en fortsatt god munhälsa.

Birgitta V
Skrev om Tandvårdshuset

Jag har fått ett implantat och har blivit färdig med det idag! En mycket proffsig personal och trevligt bemötande alla gånger jag har varit i kontakt med dem. Var lite orolig innan men det hade jag inte behövt. Jag rekommenderar den varmt.

Stig A
Skrev om Tandvårdshuset

Fick 4 st implantatskruvar och 12 nya tänder i underkäken2 st broar och 8 nya tänder i överkäken.Pär är ett riktigt proffs mycket varsam,och raka besked,jag är helnöjd med behandlingen och har äntligen hittat en riktigt duktig tandläkare.Vill ochså berömma hans helt underbara personal som verkligen har tagit han om mig under hela behandlingen.Jag rekommenderar verkligen denna Tandklinik.Hälsar Stig,som fått ett nytt liv.

MARIA EUGENIA L
Skrev om Tandvårdshuset

Mycket professionellt bemötande och mycket kunnig tandläkare. Alla var så otroligt trevliga! Man kände sig så välkommen när man kom dit. Resultatet blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag kan starkt rekommendera dem!

Frida S
Skrev om Tandvårdshuset

Alltid tyckt de va jätte jobbigt med tandläkaren (som många) o var lite rädd o nervös över att dra ut en tand för första gången. Men Per drog ut den på 10 sec o de kändes ingenting! De andra vanliga besöken har också gott super bra. Trevlig personal & fräscht!

Ermira M
Skrev om Tandvårdshuset

Jag fick porslinfasader hos tandläkare Pär Johansson och kan varmt rekommendera Pär och hans medarbetare för ett trevligt och professionellt bemötande med naturligt och lyckat resultat.

Zlata H
Skrev om Tandvårdshuset

Väldigt bra tandläkare o jättefint bemötande av alla som jobbar där de ä jättetrevliga allihopa o tandläkare Pär skulle jag rekommendera till många .Han e lungt o trevlig person .Tack vare dem min rädsla för tandläkare har försvunnit .Allt det bästa om dem kan jag säga man känner sig trygg när man e där

Ilona A
Skrev om Tandvårdshuset

Mycket bra rakt genom! Både jobbet och bemötande!

Pär J och Adel Dabbas gillar detta
Aurora B
Skrev om Tandvårdshuset

Implantat. Kändes lugnt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar varmt.

Ann-christin B
Skrev om Tandvårdshuset

Mycket bra bemötande hela behandlingstiden. Över förväntan. Kommer fortsätta att gå hos denna tandläkare.

Peter G
Skrev om Tandvårdshuset

Jag lider av en enorm tandläkarskräck och ska göra ett större ingrepp gällande tänderna (tandimplantat/brygga). Innan jag valde vilken tandläkare jag skulle gå till så sökte jag rekommendationer på nätet, för att hitta en tandläkare vars erfarenhet/kunskap får mig att känns mig trygg hos honom/henne. Hittade denna sida och efter att ha läst de olika rekommendationerna, bestämde jag mig för att gå till Pär Johansson. Inte minst för att jag bla kunde läsa att han är doktorand och bedriver forskning och utbildning på Tandläkarhögskolan....

Åke L
Skrev om Tandvårdshuset

Jag är jättenöjd på alla plan: Socialt, upplysningsmässigt, behandlingsmässigt, ekonomiskt och framförallt - resultatmässigt!

Suzanne L
Skrev om Tandvårdshuset

Otroligt trevlig och skicklig tandläkare. Även övrig personal får full poäng. Alltid lika glada, vänliga och positiva, sätter verkligen patienten i första hand. Modern och fräsch praktik, mycket trevlig och avslappnad atmosfär. Har äntligen hittat en tandläkare som jag trivs hos och litar på fullt ut. Kommer att gå där livet ut.

Marcus B
Skrev om Tandvårdshuset

Fantastiskt bra omhändertagen av oerhört professionell och kunnig personal

Britt-marie R
Skrev om Tandvårdshuset

Den bästa tandläkaren jag någonsin haft. Hade fruktansvärd tandläkarskräck men dom är så lugna o jag tror inte jag missat många besök, och jag hade såna hemska tänder o vågade knappt öppna munnen o nu ler jag mest hela tiden så jag kan säga att jag bytar aldrig tandläkare fler gånger

Alida A
Skrev om Tandvårdshuset

Väldigt nöjd med utfört arbete. Fick ett vackert leende till slut. Det jag tyckte om är att det gick snabbt. På ettan skulle jag ha tandimplantant och operationen gick snabbt, till min förvåning då jag hörde mycket innan dess. Inga komplikationer. Trevlig personal. Jag skulle rekomendera dem starkt.

David Z
Skrev om Tandvårdshuset

. Ett fint och omtänkstamt bemötande med djup kunskap och förståelse och en mycket effektiv planering och behandlings plan med fantastiska resultat!. Man kan känna sig trygg, väl bemött ,ha roligt ,lyssnad till och vara säker på att allt kommer gå framåt smidigt och effektivt. Alla är mycket trevliga och hjälpsama. Är mycket tacksam för all hjälp jag fått och skulle varmt rekommendera Tandläkare Pär Johansson till alla jag mötter som har behov av all sorts av tandvård ,från det mest enkla till det mest...

Hossein C
Skrev om Tandvårdshuset

Jag gjorde 10st nya porslinskronor i överkäken hos Per Johansson och är sjukt nöjd tusen tack för ett fantastiskt arbete. Jag kan utan tvekan rekommendera, Per Johansson lätt den bästa tandläkare jag varit hos, och ett stort tack till hans tandhygienister som också gör ett fantastiskt bra jobb, kommer defenetivt bli fler besök i framtiden.

Katrine H
Skrev om Tandvårdshuset

Kan rekomendera Tandläkare Pär Johansson till alla. Bra service, modern mottagning med utrustning, lugn och professionell tandläkare. Nu jag har fina och bra tanderna. Professionell på alla. Jag vill tackar

Ricki B
Skrev om Tandvårdshuset

Hej. Vet inte riktigt hur jag skall skriva då superlativen stakar sig i mina tankar och det finns stor risk det blir många klyschor. Men efter haft så dåliga tänder o munhygien som följd så är det inget annat än en framgångssaga. Inte kunnat äta hård mat, aldrig vågat le inför andra så har jag fått tillbaka det många tar för givet. Per är fantastisk som person och tandläkare, och har en grupp högst professionella tandhygienister och sköterskor i sin kår. Jag är evigt tacksam för all hjälp och ser optimistiskt på framtiden. Mvh Rikard Bech

Bengt N
Skrev om Tandvårdshuset

Bemötandet jag fick var alldeles perfekt och vänligt. De tog ut en tandrot och lagade hål i en tand, samt putsade tandsten med mera. Det var en av de "behagligaste" hanteringar jag någonsin upplevt hos en tandläkare och är bglad att jag kontaktade dem för behandling.

Alena W
Skrev om Tandvårdshuset

Super professionel, dygtig og venlig tandlæge. Er glad for at min mand anbefalede ham & kunne ikke forestille mig at gå hos andre tandlæger.

Ioanna K
Skrev om Tandvårdshuset

Hos Pär Johansson träffar man duktiga och trevliga människor som verkligen bryr sig om patienterna. Den är en välutrustad och modern tandvårdsmottagning med skicklig personal. Till en början skulle jag få hjälp med en enkel rengöring men fick problem med en fyllning och till slut fick jag ett implantat och en ny tand. Jag har varit rädd för att åka till tandläkaren i hela mitt liv men hos Pär släppte rädslan direkt. Sist men inte minst, var alla mycket tålmodiga med mig, svarade på alla mina frågor och hjälpte mig med allt jag behövde (info, ombokning, ekonomisk planering etc). 110% nöjd!

Alma A
Skrev om Tandvårdshuset

Jag hade ont i en tand och behövde gå till en tandläkare. Jag ringde runt och fick en akuttid hos tandläkare Pär Johansson. Det var första gången jag var hos Pär, och jag blev så nöjd att jag även i fortsättningen ska gå till honom! Han är trevlig, professionell och man blir bra bemött hos honom. Han är lätt på handen, noggrann och gör ett bra jobb. Man känner sig trygg hos honom. Jag kan verkligen rekommendera honom som tandläkare! /Mycket nöjd patient

Darja P
Skrev om Tandvårdshuset

Jättenöjd med min upplevelse hos Pär Johansson! Korta väntetider, trevligt bemötande, och ett professionellt utfört arbete. Supernöjd med besöket och min tandkrona! Kommer definitivt fortsätta att gå här.

Amanda E
Skrev om Tandvårdshuset

Jag bestämde mig för att sätta in tandfasader eftersom att jag hela mitt liv har haft stora vita fläckar på mina fyra framtänder. Jag mailade först Per med lite frågor och funderingar innan jag bestämde mig för att boka tid för konsultation. Han svarade snabbt på mail och var hjälpsam. På konsultationen fick jag chans att fråga fler frågor, allt från vilket resultat jag kunde förvänta mig till vilka biverkningar som kunde uppstå. Per kändes hela tiden ärlig med sina svar och väldigt kunnig vilket ledde till att jag kände...

Kicki P
Skrev om Tandvårdshuset

Bra klinik med skicklig och trevlig personal. Man känner sig väl omhändertagen och tandläkarskräcken är numer botad (nästan). Nyinflyttad till Malmö från annan ort och svårt att byta från den jag haft i många år, men är så glad att jag hittade rätt direkt, så här stannar jag kvar.

Annelie H
Skrev om Tandvårdshuset

Förutom att han är lätt på handen så han Pär även botat min tandläkarskräck!med ett väldigt lugnt bemötande lyckade vi fixa flera hål samt krona och bettskena. rekommenderas varmt

Annelie R
Skrev om Tandvårdshuset

Fantastiskt bemötande. Haft dålig erfarenhet av tandläkare innan, men det rådde Per bot på. Väldigt lätt på hand. Han har lagat trasiga tänder och satt i en krona. Förklarat allt klart o tydligt. Per och hans personal är mycket trevliga och välkomnande. Högsta betyg!!!!!!!!! Min man köpte ett Groupon erbjudande till mig men eftersom jag vägrade fick han själv gå, sen provade han en gång till och då ville jag prova. Jag ångrar inte en sekund. Är stolt över mina fina tänder.

Johan J
Skrev om Tandvårdshuset

Jag saknade min 2or P g a gener och kände jag hade mycket mellanrum framtill på ovanvåningen. Jag kände mig inte nöjd med Folktandvårdens tidigare lösningar (2st) och jag testade runt olika tandläkare. Pär tog en titt och kom snabbt på flera lösningar, jag bestämde mig för skalfasader på 6 av mina övre framtänder. Efter flera samtal och väl genomförd implementation är jag ett stort leende lyckligare och känner jag har fått det bästa för mig. Jag bestämde mig för att välja Pär P g a hans kärlek för människor, hur han behandlar...

Carina J
Skrev om Tandvårdshuset

Äntligen har jag hittat en tandläkare som tar kunden i centrum, går igenom vad som ska göras, fingerfärdig och noga. Alltid ett trevligt bemötande när man kommer. Rekommenderas varmt. /Carina

Jonny K
Skrev om Tandvårdshuset

Jag har köpt Inplantat i över och under Käke Bemötandet från Per Johansson och övrig Personal har alltid varit av Mycket behagligt All behandling är förklarat, helheten och varje enskilt behandlings- tillfälle på ett lätt fattligt språk. Trots lite av "tandläkar skräck" så har jag inte upplevt något sådant Hos Per Johansson, övrig personal. Har nu fantastiskt fina tänder som passar in till mitt ansikte och ålder Kan inte tänka mig bättre Personal och behandling. Är mycket nöjd med helheten Hos Tandläkare Per Johansson...

Lisa K
Skrev om Tandvårdshuset

Jag kan varmt rekommendera per som tandläkare! Han opererade ut två krångliga visdomständer i nederkäken och drog ut de två i överkäken som ett proffs! Blev väl bemött varje gång jag var där och trots all smärta så var jag alltid glad när jag fick därifrån! Tack!!!

Elisabeth B
Skrev om Tandvårdshuset

Fantastiskt bemötande från tandläkare och sköterskor. Nöjd med behandling och kommer att återvända. För mig som tandvårdsrädd kan jag verkligen rekommendera andra att uppsöka kliniken!

Khadija H
Skrev om Tandvårdshuset

Tack så mycket för den bästa hjälpen. Jag fick verkligen mina tänker som jag ville. Jag kan äntligen skratta som vanligt igen.

Catarina S
Skrev om Tandvårdshuset

Har du tidigare varit rädd för tandläkaren - eller de behandlingar du gått igenom? Jag är 60-talist - och på min tid fanns inga tandläkare som hade den pedagogiska ådran. Efter sporadiska och akuta besök och olika tandläkare med skiftande resultat under tiotal år, tipsade min dotter mig om Pär och hans stab. Jag har nu snart gjort vid alla de misstag andra tandläkare har gjort - OCH mina egna tillkortakommanden. Från tandsten till lagning av en tand samt kronor och diverse andra behandlingar. Jag känner fortfarande...

Marie R
Skrev om Tandvårdshuset

fantastiskt goa omtänksamma och duktiga tandläkare o tandsköterska min tandläkarrädsla har halverats.

Sezer E
Skrev om Tandvårdshuset

Tack så mycket Pär för lagning av mina tänder,du har gjort bra jobb! Rekommenderar varmt Pär Johansson till andra kunder.Med vänliga hälsningar Sezer Emirov :) :))

Ingbritt A
Skrev om Tandvårdshuset

Jag fick ett trevligt bemötande och förtroende,vi gick igenom min status och kom fram till att jag behöver en ny protes. Kristin är lätt på handen,jag rekommenderar henne varmt

Rose Marie L
Skrev om Tandvårdshuset

Jättebra förklarar och tar hand om en när man är på undersökning

Nina P
Skrev om Tandvårdshuset

Jag kan varmt rekommendera Pär Johanssons mottagning med väldigt trevlig och duktig personal. Lokalerna är fräscha och fina med goda parkeringsmöjligheter. Pär är en oerhört duktig tandläkare och trots att jag har lite tandläkarskräck så har jag inte känt av den under mina besök :-)

Dan M
Skrev om Tandvårdshuset

Jag kan varmt rekommendera Per Johansson och hans klinik. Han har förändrat mitt liv och gett mig mitt leende tillbaka. han har ett handalag som är perfekt för oss med tandläkarskräck. Lugn, sansad och mkt professionell. Jag kom dit för att renovera hela munnen, och kom på mig med att längta till nästa besök?? Men han är ju inte ensam, han har sina proffsiga sköterskor och de är verkligen duktiga. Deras jobb kan vara avgörande för hur tandläkarbesöket uppleves. Pär är numera hela vår familjs tandläkare.

Måna J
Skrev om Tandvårdshuset

Har fått ett underbart och proffsigt bemötande av Pär och hans team och en helt ny fräsch mun med implantat, kändes rätt från första stund, kliniken är liten och familjär och jag kände mig lika välkommen varje gång.

Jennie K

Snabbt och effektivt Söt personal Människor känner sig trygga

Arton V
Skrev om Tandvårdshuset

Hej jag är glad och tacksam att jag fick hjälp av per Johansson

Anders F
Skrev om Tandvårdshuset

bra och trevligt bemötande har fått isatt kronor