Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Tandläkare Pär Johansson
Rekommenderat företag 2015 - Tandläkare Pär Johansson

Tandläkare Pär Johansson

Idunsgatan 2, 214 30 Malmö — Visa karta

Att tandvård är det roligaste som finns är något som vi i personalen delar. Ingen dag är den andra lik och man ställs alltid inför nya utmaningar som bidrar till yrkets mångfald. När du kommer som patient till oss kan du vara säker på att du bemöts av människor med hjärtat på rätt ställe och som sätter dig och dina behov först. Vår målriktning är att bygga upp en långvarig och personlig relation med våra patienter. Hos oss är det alltid du som patient som är vårt fokus.

Läs vad 41 kunder tycker om Tandläkare Pär Johansson

• Britt-marie R
    Britt-marie R skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Den bästa tandläkaren jag någonsin haft. Hade fruktansvärd tandläkarskräck men dom är så lugna o jag tror inte jag missat många besök, och jag hade såna hemska tänder o vågade knappt öppna munnen o nu ler jag mest hela tiden så jag kan säga att jag bytar aldrig tandläkare fler gånger
  • Alida A
    Alida A skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Väldigt nöjd med utfört arbete. Fick ett vackert leende till slut. Det jag tyckte om är att det gick snabbt. På ettan skulle jag ha tandimplantant och operationen gick snabbt, till min förvåning då jag hörde mycket innan dess. Inga komplikationer.
    Trevlig personal.
    Jag skulle rekomendera dem starkt.
  • David Z
    David Z skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Ett fint och omtänkstamt bemötande med djup kunskap och förståelse
    och en mycket effektiv planering och behandlings plan med
    fantastiska resultat!.

Man kan känna sig trygg, väl bemött ,ha roligt ,lyssnad till och vara
    säker på att allt kommer gå framåt smidigt och effektivt.
    Alla är mycket trevliga och hjälpsama.

Är mycket tacksam för all hjälp jag fått och skulle varmt rekommendera
    Tandläkare Pär Johansson till alla jag mötter som har behov av all sorts av
    tandvård ,från det mest enkla till det mest avancerade.

Önskar dig lycka till och att du får allt den hjälp som du behöver.
  • Hossein C
    Hossein C skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag gjorde 10st nya porslinskronor i överkäken hos Per Johansson och är sjukt nöjd tusen tack för ett fantastiskt arbete. Jag kan utan tvekan rekommendera, Per Johansson lätt den bästa tandläkare jag varit hos, och ett stort tack till hans tandhygienister som också gör ett fantastiskt bra jobb, kommer defenetivt bli fler besök i framtiden.
  • Katrine H
    Katrine H skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Kan rekomendera Tandläkare Pär Johansson till alla.
    Bra service, modern mottagning med utrustning, lugn och professionell tandläkare. Nu jag har fina och bra tanderna. Professionell på alla. Jag vill tackar
  • Ricki B
    Ricki B skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Hej.
    Vet inte riktigt hur jag skall skriva då superlativen stakar sig i mina tankar och det finns stor risk det blir många klyschor. Men efter haft så dåliga tänder o munhygien som följd så är det inget annat än en framgångssaga. Inte kunnat äta hård mat, aldrig vågat le inför andra så har jag fått tillbaka det många tar för givet. Per är fantastisk som person och tandläkare, och har en grupp högst professionella tandhygienister och sköterskor i sin kår. Jag är evigt tacksam för all hjälp och ser optimistiskt på framtiden. Mvh Rikard Bech
  • Alena W
    Alena W skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Super professionel, dygtig og venlig tandlæge. Er glad for at min mand anbefalede ham & kunne ikke forestille mig at gå hos andre tandlæger.
  • Ioanna K
    Ioanna K skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Hos Pär Johansson träffar man duktiga och trevliga människor som verkligen bryr sig om patienterna. Den är en välutrustad och modern tandvårdsmottagning med skicklig personal. Till en början skulle jag få hjälp med en enkel rengöring men fick problem med en fyllning och till slut fick jag ett implantat och en ny tand. Jag har varit rädd för att åka till tandläkaren i hela mitt liv men hos Pär släppte rädslan direkt. Sist men inte minst, var alla mycket tålmodiga med mig, svarade på alla mina frågor och hjälpte mig med allt jag behövde (info, ombokning, ekonomisk planering etc). 110% nöjd!
  • Alma A
    Alma A skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag hade ont i en tand och behövde gå till en tandläkare. Jag ringde runt och fick en akuttid hos tandläkare Pär Johansson. Det var första gången jag var hos Pär, och jag blev så nöjd att jag även i fortsättningen ska gå till honom! Han är trevlig, professionell och man blir bra bemött hos honom. Han är lätt på handen, noggrann och gör ett bra jobb. Man känner sig trygg hos honom. Jag kan verkligen rekommendera honom som tandläkare! /Mycket nöjd patient
  • Darja P
    Darja P skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jättenöjd med min upplevelse hos Pär Johansson! Korta väntetider, trevligt bemötande, och ett professionellt utfört arbete. Supernöjd med besöket och min tandkrona! Kommer definitivt fortsätta att gå här.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag bestämde mig för att sätta in tandfasader eftersom att jag hela mitt liv har haft stora vita fläckar på mina fyra framtänder. Jag mailade först Per med lite frågor och funderingar innan jag bestämde mig för att boka tid för konsultation. Han svarade snabbt på mail och var hjälpsam. På konsultationen fick jag chans att fråga fler frågor, allt från vilket resultat jag kunde förvänta mig till vilka biverkningar som kunde uppstå. Per kändes hela tiden ärlig med sina svar och väldigt kunnig vilket ledde till att jag kände mig trygg i mitt beslut att sätta in fasader.

Resultatet blev fantastiskt bra och mina tänder är idag jättefina samtidigt som de känns väldigt naturliga. Tänderna känns verkligen som mina och som att jag har haft dem i hela mitt liv. Per, tillsammans med sina tekniker, såg till så att de nya tänderna skulle passa mitt leende och ansikte samt att färgen skulle matcha mina egna tänder. Även priset var bra jämfört med många andra tandläkare som jag hade kollat upp.

Under kvällen efter sista behandlingen hade jag rätt mycket ilningar i tänderna men dagen efter var det borta och sen dess har jag inte känt av några biverkningar över huvud taget! Det var nu tre veckor sedan mina tänder blev klara. Per erbjöd även en kostnadsfri efterkoll för att försäkra att allt var bra.

Jag har ingenting att klaga på utan är väldigt nöjd med bemötande, behandling och resultatet! Bor jag kvar i Skåne i framtiden så kommer jag definitivt fortsätta gå hos Per för mina vanliga tandundersökningar.
  • Kicki P
    Kicki P skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Bra klinik med skicklig och trevlig personal. Man känner sig väl omhändertagen och tandläkarskräcken är numer botad (nästan).
    Nyinflyttad till Malmö från annan ort och svårt att byta från den jag haft i många år, men är så glad att jag hittade rätt direkt, så här stannar jag kvar.
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Förutom att han är lätt på handen så han Pär även botat min tandläkarskräck!med ett väldigt lugnt bemötande lyckade vi fixa flera hål samt krona och bettskena. rekommenderas varmt
  • Annelie R
    Annelie R skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Fantastiskt bemötande. Haft dålig erfarenhet av tandläkare innan, men det rådde Per bot på. Väldigt lätt på hand. Han har lagat trasiga tänder och satt i en krona.
    Förklarat allt klart o tydligt. Per och hans personal är mycket trevliga och välkomnande. Högsta betyg!!!!!!!!! Min man köpte ett Groupon erbjudande till mig men eftersom jag vägrade fick han själv gå, sen provade han en gång till och då ville jag prova. Jag ångrar inte en sekund. Är stolt över mina fina tänder.
  • Johan J
    Johan J skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag saknade min 2or P g a gener och kände jag hade mycket mellanrum framtill på ovanvåningen. Jag kände mig inte nöjd med Folktandvårdens tidigare lösningar (2st) och jag testade runt olika tandläkare. Pär tog en titt och kom snabbt på flera lösningar, jag bestämde mig för skalfasader på 6 av mina övre framtänder. Efter flera samtal och väl genomförd implementation är jag ett stort leende lyckligare och känner jag har fått det bästa för mig. Jag bestämde mig för att välja Pär P g a hans kärlek för människor, hur han behandlar sina patienter och hans tidigare resultat och den tilliten i honom känner jag var väl placerad!
  • Carina J
    Carina J skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Äntligen har jag hittat en tandläkare som tar kunden i centrum, går igenom vad som ska göras, fingerfärdig och noga. Alltid ett trevligt bemötande när man kommer. Rekommenderas varmt.
    /Carina
  • Jonny K
    Jonny K skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag har köpt Inplantat i över och under Käke
    Bemötandet från Per Johansson och övrig Personal har alltid varit av Mycket behagligt
    All behandling är förklarat, helheten och varje enskilt behandlings- tillfälle på ett lätt fattligt språk.
    Trots lite av "tandläkar skräck" så har jag inte upplevt något sådant Hos Per Johansson, övrig personal.
    Har nu fantastiskt fina tänder som passar in till mitt ansikte och ålder
    Kan inte tänka mig bättre Personal och behandling. Är mycket nöjd med helheten Hos Tandläkare Per Johansson och Rekommender kliniken till alla med Glädje, Priset och den långa garantin blev en glad överraskning !
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag kan varmt rekommendera per som tandläkare! Han opererade ut två krångliga visdomständer i nederkäken och drog ut de två i överkäken som ett proffs! Blev väl bemött varje gång jag var där och trots all smärta så var jag alltid glad när jag fick därifrån! Tack!!!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Fantastiskt bemötande från tandläkare och sköterskor. Nöjd med behandling och kommer att återvända. För mig som tandvårdsrädd kan jag verkligen rekommendera andra att uppsöka kliniken!
  • Khadija H
    Khadija H skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Tack så mycket för den bästa hjälpen. Jag fick verkligen mina tänker som jag ville. Jag kan äntligen skratta som vanligt igen.
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Har du tidigare varit rädd för tandläkaren - eller de behandlingar du gått igenom?
    Jag är 60-talist - och på min tid fanns inga tandläkare som hade den pedagogiska ådran.
    Efter sporadiska och akuta besök och olika tandläkare med skiftande resultat under tiotal år, tipsade min dotter mig om Pär och hans stab.
    Jag har nu snart gjort vid alla de misstag andra tandläkare har gjort - OCH mina egna tillkortakommanden. Från tandsten till lagning av en tand samt kronor och diverse andra behandlingar.
    Jag känner fortfarande ett visst obehag, men skillnaden är att att jag känner mig trygg och lyssnad på. Inte en enda gång har jag ifrågasatts när känt mig rädd eller osäker - istället har jag blivit omhändertagen. Det bästa är att vi gemensamt har kunnat skratta åt min rädsla i vissa avseenden ... befriande :-)
    Många av mina bekanta har också bytt och bokat tid hos, enligt mig, den bästa tandläkaren ... Pär!
  • Sezer E
    Sezer E skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Tack så mycket Pär för lagning av mina tänder,du har gjort bra jobb! Rekommenderar varmt Pär Johansson till andra kunder.Med vänliga hälsningar Sezer Emirov :) :))
  • Nina P
    Nina P skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag kan varmt rekommendera Pär Johanssons mottagning med väldigt trevlig och duktig personal. Lokalerna är fräscha och fina med goda parkeringsmöjligheter. Pär är en oerhört duktig tandläkare och trots att jag har lite tandläkarskräck så har jag inte känt av den under mina besök :-)
  • Dan M
    Dan M skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag kan varmt rekommendera Per Johansson och hans klinik. Han har förändrat mitt liv och gett mig mitt leende tillbaka. han har ett handalag som är perfekt för oss med tandläkarskräck. Lugn, sansad och mkt professionell. Jag kom dit för att renovera hela munnen, och kom på mig med att längta till nästa besök?? Men han är ju inte ensam, han har sina proffsiga sköterskor och de är verkligen duktiga. Deras jobb kan vara avgörande för hur tandläkarbesöket uppleves. Pär är numera hela vår familjs tandläkare.
  • Måna J
    Måna J skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Har fått ett underbart och proffsigt bemötande av Pär och hans team och en helt ny fräsch mun med implantat, kändes rätt från första stund, kliniken är liten och familjär och jag kände mig lika välkommen varje gång.
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Snabbt och effektivt
    Söt personal
    Människor känner sig trygga
  • Arton V
    Arton V skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Hej jag är glad och tacksam att jag fick hjälp av per Johansson
  • Anders F
    Anders F skrev om Tandläkare Pär Johansson
    bra och trevligt bemötande har fått isatt kronor
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Tandläkare Pär Johansson
    De bemöter en bra och skapar en bekväm relation med sina kunder.
    Dessutom utför de sitt jobb effektivt och utförligt.
    Önskar priserna var lite lägre, men det är förmodligen inget de kan påverka...
  • Johan S
    Johan S skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Fick en krona på en tand som var nästan helt borta
    Mycket proffsigt och snabbt fixat så hade jag fått en ny tand och ser exakt ut som dom andra tänderna . Går inte att se vilken som är ny. Rekommenderar denna klinik superbra
  • Sabine L
    Sabine L skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag är jättenöjd! Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag fick tydlig o klar information i förväg om allt. Tandläkare Pär Johansson har ett brinnande intresse för sitt yrke, verkar ha stor kunskap och kompetens inom det senaste inom sitt område och kliniken använder sig av mycket bland den senaste tekniken och de senaste metoderna. Jag är verkligen glad att jag hittade hit!
    Känns lite ovanligt att se fram emot sina tandläkarbesök :)
  • Helena F
    Helena F skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jag är jättenöjd men mina besök hos Tandläkare Pär Johansson och kommer att fortsätta att gå dit. Man blir alltid trevligt bemött och personalen är jätteduktig!
  • Christian C
    Christian C skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Duktig personal, väldigt flexibel tidsbokning , väldigt nöjd!
  • Eva K
    Eva K skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Jätte bra tandvård. Modernt, proffsigt och trevligt bemötande. Jag får snabbt akut tid om jag behöver. Bra pris.
    Eva
  • Fatme K
    Fatme K skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Väldigt bra tandläkarklinik med fräscha lokaler och bra läkare
  • Muhanad A
    Muhanad A skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Han är duktig och jobbar snappat
  • Liv-heidi A
    Liv-heidi A skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Trevlig personal, väl mottagen. Inget att klaga på.
  • Raghbir S
    Raghbir S skrev om Tandläkare Pär Johansson
    I just wish to thank Par for the dental treatment I received from his staff and him. I had implants, crowns, etc; I am grateful and I recommend him. Thank you.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Tandläkare Pär Johansson
    En mycket duktig tandläkare. De är trevliga allesamman. Man känner sej välkommen. Kan varmt rekommendera Pär som tandläkare
  • Elin B
    Elin B skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Fräscha och rena lokaler och trevlig personal! Tack för den utmärkta servicen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Tandläkare Pär Johansson
    Trevligt och professionellt bemötande av all personal vid basundesökning och lagning.

Idunsgatan 2, 214 30 Malmö