Tarjas Blommor

3.8

15 omdömen om Tarjas Blommor

angelique h
Skrev om Tarjas Blommor

De gör fantastiskt fina buketter Super mysig butik och trevlig personal Kommer alltid att handla där 😊

J
Skrev om Tarjas Blommor

Sur personal, dyra blommor och dåligt utbud. Dessutom endast kontant betalning(hade kunnat leva med det om resten varit tipptopp, sätt upp en skylt på dörren!? Kanske därför ni får kunder). Handlade en ros, fick inget vattenomslag(frågar man inte om det!?), bad om att få vatten. Suckandes hänvisade hon till hinkarna på föreställningar, när vi förklarade att vi skulle på ett Spex där de inte har det öppnades nederdelen av inpackningen och dit sattes en blöt tuss som dinglade i en påse. Gjorde varken till eller från.. Bemötandet...

Agneta
Skrev om Tarjas Blommor

Fick dyra rosor levererade som vissnade efter en dag. Tarjas Blommor menade att jag inte snittat dem vid leverans och därför kunde de inte ta upp vatten eftersom stjälkarna torkat ut. De levererades strax innan jag kom hem och stod i vatten i en grön porös svamp som var genomblöt och var snittade av blomfirman. Tarjas Blommor ansåg att det var kundens fel att blommorna vissnat efter så kort tid. Dåligt bemötande.

Ylva Elisabeth E
Skrev om Tarjas Blommor

Mycket bra kvalitet på blommorna och superbra och trevlig service. Glöm inte att ta med kontanter bara. Alltid kul att gå dit!

Torbjörn S
Skrev om Tarjas Blommor

Tarjas blommor har bästa blomjorden i Stockholm. Har testat de torvjordar som brukar bli bäst i test, men ingen av de jag testat av torvtyp är lika bra som den jord som Tarjas blommor säljer. Den kallas "Ekeröblandning" och består av äkta lövkompost.

Teresa S
Skrev om Tarjas Blommor

Min favoritblomsterbutik som alltid ger mer än valuta för pengarna! Blommor av hög kvalitet och otroligt gullig och kunnig personal. Toppbetyg! :)

maria v
Skrev om Tarjas Blommor

Jag köper alltid tulpaner hos tarjas och dom håller över en vecka.Alla vet att vanliga tulpaner inte slår ut ,det är bara dom dubbla el fransiga ,klock tulpaner som slår ut.Jag har köpt blommor där i 15 års tid och det är samma ägare.jätte trevlig blomster affär. kan varmt rekommendera tarjas blommor

Annica O
Skrev om Tarjas Blommor

Köpte en bukett vanliga gula tulpaner som vissnade efter 5 dagar utan att ha slagit ut (och ja, jag hade gjort allt man ska göra med tulpaner). Gick tillbaka med buketten och expediten säger ”Men tulpaner slår inte ut”!!! … Och några pengar tillbaka kunde det inte bli tal om. Urdåligt, Tarjas! Tilläggas kan att jag gick direkt till två SERIÖSA blomsterhandlare, vilka båda var av åsikten att om sådana tulpaner inte slår ut beror det på att något gått fel, antingen hos leverantören, under transporten eller i butiken, och självklart ska kunden ha en ny bukett eller pengarna tillbaka.

stig h
Skrev om Tarjas Blommor

fick blommor från tarjas som vissnade efter en dag. när jag påpekade detta fick jag inget gehör för det. Besviken

Christina S
Skrev om Tarjas Blommor

Fina fina människor som verkligen anstränger sig för att din bukett ska bli precis så vacker som du tänker dig den. Hjälpsamma och pratsamma, med en förståelse för varje situation som en blomma kräver. Den fina hunden som alltid ligger stilla bakom kulisserna kommer gärna fram och hälsar om man frågar snällt ;) Nackdelen är att de inte tar kort men man lär sig ...

Tobias B gillar detta
Theo M
Skrev om Tarjas Blommor

Anvande denna for en bal och det blev hur bra som helst! Hjalpte mig mycket i blomdjungeln!

Jan Ö
Skrev om Tarjas Blommor

Fantastisk service !! Härlig kreativitet! har verkligen hjälpt mig i både glädje och sorg (låter som en klyscha men är sant) Janne

maria v gillar detta
Thomas A
Skrev om Tarjas Blommor

Tarjas blommor, whaaa Alltid färska kvalitetsblommor och ett underbart familjeföretag, med mor och dotter som är så rara. Glöm alla andra adresser och åk dit!

Damian G
Skrev om Tarjas Blommor

Den bästa blomsterbutiken i stockholm som man kan hitta. Vet du inte riktigt vad du är ute efter så kan du alltid få hjälp av den kunniga och hjälpsamma personalen. Är du sent ute med en present eller middagspresent så gå förbi Tarjas Blommor och välj en fin blombukett så ordnar det sig.

Ronny M gillar detta
Catrine G
Skrev om Tarjas Blommor

En av de bättre blomsteraffärerna här i Vasastan. Mycket trevlig och kunnig personal som gärna hjälper till och tipsar om fina buketter. Finare tulpaner får man leta efter, med extra tjocka själkar, som odlas i växthus i norrland. Men ett tips, glöm inte bort att ta med kontanter då de inte tar kontokort under 100 kronor.

Emma K gillar detta