Team Rekond Lilla Essingen

Team Rekond Lilla Essingen

Ring 08-441 01 15 www.teamrekond.se
4.0

Vi är ett av företagen som ingår i Turtle Wax Professional Partner – Skandinaviens nya bilvårdskedja och våra anläggningar finns på Lilla Essingen i centrala Stockholm samt i Södertälje. Vi levererar professionell bilvård till företag och privatpersoner och erbjuder bl a utvändig tvätt, motortvätt, heltvätt, kemtvätt av interiör,...

7 omdömen om Team Rekond Lilla Essingen

andrzej m
Skrev om Team Rekond Lilla Essingen

kompetenet och pålitlig grupp, bra bemötande, serviceinriktad

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 759 omdömen 4.5 av 759 omdömen

Billy William E Billy William E
Jonas T

Trevliga och serviceinriktade!

Stefan T
Skrev om Team Rekond Lilla Essingen

Funkar helt ok med däckbyte. Tvätt är inte i toppklass men ok. Relativt prisvärt.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Max
Skrev om Team Rekond Lilla Essingen

Bra bemötande, flexibla vid tidsbokningen. Jag förvarar mina däck hos dem + att jag använder dem som däckonlinepartner för att montera däcken.

Mattias S
Skrev om Team Rekond Lilla Essingen

Har än så länge inget negativt att säga om Team Rekond. Mycket trevligt bemötande och bra priser (har halverat mina kostnader jämfört med tidigare leverantör utanför tullarna). Beställde nyligen sommardäck via Däck Online (fick rekommendationen direkt av Team Rekond) och de har nu anlänt till Team Rekond.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Anders
Skrev om Team Rekond Lilla Essingen

Trevlig hjälpsam personal. Sommarfälgarna som de förvarade var dock väldigt smutsiga när de kom på. Vinterhjulen vibrerade trots att de balanserade dem, men det kanske var mina hjul som var dåliga.

Daniel S
Skrev om Team Rekond Lilla Essingen

Jag har tvättat min bil där de senaste åren. Samt bytt däck och haft däckförvaring. Alltid blivit väl bemött och omhändertagen. Snabbt, bra, proffsigt. Rekommenderas!

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 896 omdömen 4.8 av 896 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H