Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Team Rekond Lilla Essingen

Team Rekond Lilla Essingen

Luxgatan 19, 112 62 Stockholm — Visa karta

Vi är ett av företagen som ingår i Turtle Wax Professional Partner – Skandinaviens nya bilvårdskedja och våra anläggningar finns på Lilla Essingen i centrala Stockholm samt i Södertälje. Vi levererar professionell bilvård till företag och privatpersoner och erbjuder bl a utvändig tvätt, motortvätt, heltvätt, kemtvätt av interiör, tvätt av läderklädsel, sanering av lukt, polering, vaxning, helrekonditionering, vårt eget lackskydd Turtle Gloss Protection samt andra tjänster som ökar livslängden och andrahandsvärdet på din bil!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 7 kunder tycker om Team Rekond Lilla Essingen

• andrzej m
    andrzej m skrev om Team Rekond Lilla Essingen
    kompetenet och pålitlig grupp, bra bemötande, serviceinriktad
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Team Rekond Lilla Essingen
    Trevliga och serviceinriktade!
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Team Rekond Lilla Essingen
    Funkar helt ok med däckbyte. Tvätt är inte i toppklass men ok. Relativt prisvärt.
  • Max
    Max skrev om Team Rekond Lilla Essingen
    Bra bemötande, flexibla vid tidsbokningen. Jag förvarar mina däck hos dem + att jag använder dem som däckonlinepartner för att montera däcken.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Team Rekond Lilla Essingen
    Har än så länge inget negativt att säga om Team Rekond. Mycket trevligt bemötande och bra priser (har halverat mina kostnader jämfört med tidigare leverantör utanför tullarna). Beställde nyligen sommardäck via Däck Online (fick rekommendationen direkt av Team Rekond) och de har nu anlänt till Team Rekond.
  • Anders
    Anders skrev om Team Rekond Lilla Essingen
    Trevlig hjälpsam personal. Sommarfälgarna som de förvarade var dock väldigt smutsiga när de kom på. Vinterhjulen vibrerade trots att de balanserade dem, men det kanske var mina hjul som var dåliga.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Team Rekond Lilla Essingen
    Jag har tvättat min bil där de senaste åren. Samt bytt däck och haft däckförvaring. Alltid blivit väl bemött och omhändertagen. Snabbt, bra, proffsigt. Rekommenderas!

Luxgatan 19, 112 62 Stockholm