Teknikdelar.se

1.0

7 omdömen om Teknikdelar.se

Patrik L
Skrev om Teknikdelar.se

Sämsta företaget jag varit kund hos. Efter att ha väntat nästan 3 månader på ett mobilbatteri som skulle ta 2-5 veckor att leverera så fick det vara nog. Trots flera påtryckningar kunde de inte leverera min order. Just nu är problemet att återbetalningen inte gjorts inom utlovad tid. 3 månader utan mobilen, förlorad tid och inte ens en vettig ursäkt från Teknikdelar.

Pernilla L
Skrev om Teknikdelar.se

Teknikdelar.se borde byta namn till tekniklikdelar.se. Jag beställde trådlösa hörlurar och jag fick dem efter ett par dagar. Men de fungerar inte. Jag reklamerade dem och fick svaret att det går inte att reklamera. Vilket går i mot Konsumentköplagen. Företaget är bedrägeri! Jag trodde företag sålde hela produkter med mål om nöjda kunder. Detta företag är bara ute efter att tjäna pengar, lura folk och uppföra sig oanständigt! Bojkotta dem!

Åsa Marie R
Skrev om Teknikdelar.se

Fick leveransbekräftelse där det stod leveranstid 1-3 dagar. Nu har det gått 7 dagar och jag har fortfarande inte fått min beställning. Fakturan kom däremot snabbt, med extremt kort betalningstid. Inget som helst intresse från Teknikdelars sida att undersöka vad som hänt, de bara skyller på CityMail. Men enligt CityMail har de fortfarande inte fått något paket från Teknikdelar?!? Så nu sitter jag med en faktura som förfaller om 2 dagar, utan att ha fått några varor, och ingen respons alls från Teknikdelar. UNDVIK!!!!

Cedric F
Skrev om Teknikdelar.se

Hemskt! Produkter de skickar är inte samma som de har på bilderna, de rent av svarar stolt att den exakta användningen eller tillämpningen inte garanteras. "All bildinformation bör ses som illustrationer och kan inte garanteras att återge det exakta utseendet och arten av artikeln."

Nelson L
Skrev om Teknikdelar.se

Beställde en usb-hub som inte funkade när den kom fram (köpte sedermera en fungerande hub på Kjell & Co), och har fortfarande tre veckor senare inte fått något kvitto/momsunderlag trots att jag mailat kundtjänst tre gånger. Luktar lite skattefiffel...

Susanne H
Skrev om Teknikdelar.se

Som fd IT-chef och IT-tekniker med en sambo som är projektledare inom IT beställde jag en trådlös Bluetoothadapter härifrån. Först när vi fått den och inte fått den att fungera mellan min Iphone 15 pro Max och min bilstereo upptäcker vi i den minimala bifogade manualen att den bara går att använda fr en windowsdator. Inget av detta stod på hemsidan. Skickar reklamation. Får ett reklamationsnummer och meddelande om att vi återkommer inom kort. Efter 1 vecka får jag efterlysa den uteblivna kontakten. Får bara ett kort, nonchalant...

Lena N
Skrev om Teknikdelar.se

Oseriösa . Hittar inte returnerade varor. Säger sedan när de hittat varorna efter två månader att de är repiga