Alert Alarm AB

Finlandsgatan 18, 164 74 Kista — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Alert Alarm AB

• Elin B skrev om Alert Alarm AB
    Värsta plast skiten från Taiwan. Saknar tydlig display o kamera, endast EN siren ingår i grundpaketet som knappt skrämmer en katt. Varje extra del kostar runt 1000:- Larmetpaketet kostar totalt 8.173:- för två år - vilket är den minsta tiden du måste signa dig för. Jävla ripp off pris för detta leksakslarm. Dessutom har Alert Alarm en oduglig kundservice. Läs mer
  • nils r skrev om Alert Alarm AB
    Ett jävla blufföretag som säljer grejor som inte funkar. man måste sätta upp själv med jobbig instruktion som varken jag eller resten av familjen orkar med och skickar runt en i olika telefonköer. Har nu haft larmet i ett halvår och betalt en månatlig avgift för ingenting. Har ringt ett par gånger och blivit runtkopplad. Av någon anledning funkade inte autogirot. Fick påminnelse som jag betalde och sitter nu med en ansökan om betalningsföreläggande för den andra månaden... tror jag. -någon kunde ha ringt och frågat om jag behövde hjälp eller att det var en till dragning som inte funkade. Detta är ett sånt där ”modernt” företag jag tror varje människa skall hålla sig långt ifrån!
    Detta är PRECIS vad man vill slippa. Läs mer
  • Michael T
    Michael T skrev om Alert Alarm AB
    Jag är ej kund på Alert Alarm, men vill trots det använda möjligheten att rekommendera deras Larmrådgivare Johan Rizkallah, som var både kunnig och mycket lyhörd för att förstå de behov mitt hushåll hade. Läs mer

Bästa säkerhetsföretagen i Stockholm:

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 13130, Nacka