Alert Alarm AB

1.5 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Alert Alarm AB

• 2020-11-04

HENRIK S skrev om Alert Alarm AB
    Nä fy ...!. Låg nivå på både bemötande och kunskap. Katastrofalt långa telefonköer. Samarbetet med Verisure fungerar inte alls. Förstår inte varför Folksam rekommenderar detta till sina kunder. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tvedbergs Lås
    5.0 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2020
    "Hjälpte oss snabbt och proffsigt med ett kärvande handtag till vår balkongdörr. Kan varmt rekommendera detta låsföretag. Kommunikativa och b"
    NICLAS Å
  • JAN-ERIK J

2020-02-07

JAN-ERIK J skrev om Alert Alarm AB
    Ett skit företag alarmet e katastrof skickar folk till kronofogden som ej vill ha deras usla produkt varning varning Läs mer
  • Per bertil P

2019-10-21

Per bertil P skrev om Alert Alarm AB
    En usel produkt som helt enkelt inte fungerar. Alert Alarm valde själva efter två månaders strul med ett ej fungerande system, såväl App som hårdvara, och falsklarm att avsluta mitt abonnemang då de helt enkelt inte klarade av att lösa problemen. Undvik Alert Alarm om ni vill ha ett fungerande system. Läs mer
    Per bertil P gillar detta
  • Reco tipsar!
    Tryggsam
    4.4 / 5 i betyg — 774 omdömen
    Badge2020
    "Tjänsten är värdefull, det är tryggt och säkert, underbart."
    Samer Matti F
  • 2018-10-31

Elin B skrev om Alert Alarm AB
    Värsta plast skiten från Taiwan. Saknar tydlig display o kamera, endast EN siren ingår i grundpaketet som knappt skrämmer en katt. Varje extra del kostar runt 1000:- Larmetpaketet kostar totalt 8.173:- för två år - vilket är den minsta tiden du måste signa dig för. Jävla ripp off pris för detta leksakslarm. Dessutom har Alert Alarm en oduglig kundservice. Läs mer
  • 2018-06-10

nils r skrev om Alert Alarm AB
    Ett jävla blufföretag som säljer grejor som inte funkar. man måste sätta upp själv med jobbig instruktion som varken jag eller resten av familjen orkar med och skickar runt en i olika telefonköer. Har nu haft larmet i ett halvår och betalt en månatlig avgift för ingenting. Har ringt ett par gånger och blivit runtkopplad. Av någon anledning funkade inte autogirot. Fick påminnelse som jag betalde och sitter nu med en ansökan om betalningsföreläggande för den andra månaden... tror jag. -någon kunde ha ringt och frågat om jag behövde hjälp eller att det var en till dragning som inte funkade. Detta är ett sånt där ”modernt” företag jag tror varje människa skall hålla sig långt ifrån!
    Detta är PRECIS vad man vill slippa. Läs mer
  • Michael T

2017-07-21

Michael T skrev om Alert Alarm AB
    Jag är ej kund på Alert Alarm, men vill trots det använda möjligheten att rekommendera deras Larmrådgivare Johan Rizkallah, som var både kunnig och mycket lyhörd för att förstå de behov mitt hushåll hade. Läs mer

Bästa säkerhetsföretagen i Stockholm:

Agneta B Agneta B tycker:
“Jag har pratat med två olika ä...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte