Texas Longhorn Linköping

Texas Longhorn Linköping

Ring 013-14 40 61 www.texassmokehouse.se
3.7

Hos Texas Longhorn på Sankt Larsgatan 25C i Linköping står kolgrillen i centrum. Där serveras Sveriges bästa kött i sann Texas anda med de mest aptitliga tillbehör man kan tänka sig!

7 omdömen om Texas Longhorn Linköping

Joel
Skrev om Texas Longhorn Linköping

Exemplariskt, vad mer ska jag säga. Bemötande var ordentligt, rent och välsmakande mat. Tack jag kommer tillbaka!

Eric H
Skrev om Texas Longhorn Linköping

En resturang jag verklinge kan rekommendera för dem som gillar kött och har en lite bredare plånbok än student. Utomordetligt gott kött och nachos med dip (chilidip) är något som alla bör ha provat, rekommenderar.

Joel gillar detta
Johan S
Skrev om Texas Longhorn Linköping

Stället sprider en god doft av grillad mat utanför min lägenhet men när jag provade hamburgaren så blev jag ledsen eftersom smaken var mer lik sibylla än den restaurang hamburgare jag hade förväntat mig.

Johan P
Skrev om Texas Longhorn Linköping

Här finns några av Linköpings bästa hamburgare. Ganska gemytlig inredning vilket sätter rätt intryck. Om man är sugen på hamburgare till lunch så är det rätta stället för då har de dagens. På kvällarna är det dyrare men då kan man få riktiga biffar.

Karin R
Skrev om Texas Longhorn Linköping

Här får du gott grillat året om. Trivsam och mysig rustik miljö. Stort utbud av grillade rätter, grillat kan låta som ett litet utbud, men de har många rätter för alla smaker. God service och god vällagad mat, kan inte bli bättre. Bra och prisvärt, och mycket mat på tallriken.

Josefine M
Skrev om Texas Longhorn Linköping

Kött på Amerikanskt vis. Man blir inte besviken när man går till Texas och vill ha ett rejält mål mat. Servitörer och servitriser är trevliga och måna om sina gäster. Maten är alltid vällagad och välsmakande. Deras Texas no bean Chili är verkligen att rekommendera.

Johan C
Skrev om Texas Longhorn Linköping

Kött, Kött och Kött i amerikanska portionsstorlekar. Här ifrån går man inte hungrig, helt perfekt. Skönt ställe med en riktigt tuff inredning. Maten är god och deras egen barbecue är rent utav himmelsk! Detta är stället om man vill njuta av mat och stämning