Alla kategorier Restaurang Kalmar Kalmar Thai Taste Esplanaden

Esplanaden 6, 392 33 Kalmar — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Thai Taste Esplanaden

• Johanna W
    Johanna W skrev om Thai Taste Esplanaden
    Alltid överraskande gott och trevligt bemötande. Ett ställe man saknar när man lämnat stan.
  • Raz
    Raz skrev om Thai Taste Esplanaden
    Mycket bra och genuin thaimat! Jag uppskattar att man får riktigt stark mat när man ber om det.

De har några bord så det går att äta där, men det är mest lämpat för hämtmat.

Tar numera betalkort. Kolla in hemsidan för aktuell meny.
  • Jeantte Å
    Jeantte Å skrev om Thai Taste Esplanaden
    OBS! De tar inte kort! är lite jobbigt.. maten är helt ok, men jag föredrar helre Thai-vagnen vid COOP!
  • Per L
    Per L skrev om Thai Taste Esplanaden
    Godaste thaimaten i Sverige! Maten här smakar precis som i Thailand och man får den till ett helt ok pris och personalen är trevlig.
  • Talla A
    Talla A skrev om Thai Taste Esplanaden
    Thai taste är den bästa thailändska restaurang som jag någonsin har varit på. Dom har väldigt god mat och ett stort utbud. Dom har inga extrema priser som ibland är i klass av vad en vanlig pizza kan kosta. Dom har en trevlig personal och jag gillar deras lunch menyer.
  • Frida N
    Frida N skrev om Thai Taste Esplanaden
    Supergod thai-mat! Massa olika läckra rätter att välja mellan, både starka och mindre starka, plus att man får så mycket mat att det blir två portioner! Man kan både äta där och ta med sig hem. Dessutom är personalen väldigt trevlig och hjälpsam!

Esplanaden 6, 392 33 Kalmar