Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Södermalm Thompson Golv HB

Thompson Golv HB

Götgatan 71, 116 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Thompson Golv HB

• Fanny R skrev om Thompson Golv HB
    Vi anlitade dem för slipning och lackering där vi hade vårt kök som referens i vilken nyans vi ville åt. När vi kommer hem är vi sjukt missnöjda och kontaktar dem för att det blivit något missförstånd där vi uppenbarligen inte förstått att det vi ville åt absolut inte gick att få med det vi beställde. Hade vi förstått det så hade vi givetvis inte valt det! Istället för att försöka lösa detta så ringer de upp och ställer sig direkt i försvar, höjer rösten och påstår att jag vill komma undan betalning?! Sjukt oproffsigt. Vi kommer lösa detta så vi får det som vi vill men med någon annan. Rekommenderar ej! Läs mer
  • Björn skrev om Thompson Golv HB
    Jag anlitade Thompson Golv för uppslipning av köks och vardagsrumsgolv.
    Bemötandet var förträffligt, kort svarstid och de kunde i stort sätt på en gång. Vi ville ha pigmenterad hårdvax och Dave presenterade
    olika lösningar och färger. Vi bestämde oss för dem och de kom med stor entusiasm. Trevliga helt enkelt.
    Jag hade två hål som skulle åtgärdas och de skulle laga dessa.
    Slipningen gjordes första dagen, jag såg att de två hålen inte var åtgärdade och skickade en fråga till Dave. Jag själv hade lagat hålen
    och sen slipat över för att få en jämn yta vilket jag sa till Dave som blev förbannad och tyckte att jag inte skulle lägga mig i hans
    yrkesskicklighet.
    Resultatet blir bra, alla nöjda.

Ett år senare blir delar av golvet smutsigt som inte går att få bort. Jag kontaktar Dave som hänvisar mig till deras leverantör.
    Eftersom det händer får jag förstahandsinfo från leverantör att hans jobb är ett hastjobb där hårdvaxet inte är rätt pålagt. Smutsen har
    lagt sig mellan hårdvaxlagren och är omöjligt att få bort.
    Dave blir svår att nå men motvilligt ger han mig tillbaka 10% av totalsumman samt en ny polering av golvet.

Resultatet blir hysteriskt vitt då golvpoleraren lägger på ett nytt lager pigmentering för att dölja smutsfläckarna.
    Man ser även att han rollat ut pigmenteringen för att man ser rollerspåren tydligt.

Vi är otroligt missnöjda och vi får ingen mer hjälp av Dave, vi anlitar en annan golvslipare som måste göra om hela jobbet.
    Han berättar att Daves golvslipare har slipat alldeles för mycket på vissa delar av golvet att det inte går att slipa om. Daves arbetare
    har liksom grävt ut runt omkring ojämnheterna istället för att ta sig an de höga partierna.

Dave har även lagt ut vårt golv på hans facebooksida där någon tycker att resultatet är jättefint. Men när bilden togs var golvet bara
    slipat.

Jag säger så här. Funderar ni på att Thompson Golv ska slipa om ert golv. Välj någon annan. Läs mer
  • Anna A skrev om Thompson Golv HB
    Flexibla och snabba vid bokningsförfarandet. Bra utförd golvslipning och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderas av mig. Läs mer

Bästa golvläggarna i Stockholm:

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA