Tullicon Bygg AB

Ligue 070-686 75 57

5 omdömen om Tullicon Bygg AB

Richard S
Escreveu sobre Tullicon Bygg AB

Tullicon hjälpte oss med ett ganska omfattande arbete. Dels öppnade de upp fasaden och installerade altandörrar. Så fort de blev fråga om tilläggskostnader var de tydliga med hur de räknade. Vidare hjälpte de oss att åtgärda ett läckage och då försäkringsbolaget inte ville betala ut ersättning till oss så erbjöd sig Thomas att ta jobbet på löpande räkning men att det inte skulle bli dyrare än offererat. Mycket kundvänligt. Tullicon var hela tiden lyhörda och snabba på att besvara frågor och förtydliga när vi inte förstod....

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

NIKLAS N
Escreveu sobre Tullicon Bygg AB

Tullicon hjälpte oss renovera två mindre toaletter. Vi är supernöjda med deras arbete och resultatet. Ansvarstagande och kommunikativa genom hela projektet. Vi är supernöjda!

Björn W
Escreveu sobre Tullicon Bygg AB

Renoverade ett badrum från grunden och bytte ett antal innerdörrar/karmar. Bytte två innertrappor, även om dom i sin tur anlitade trappfirmas egna hantverkare. Seriösa och proffsiga, lätta att ha att göra med. Kommer helt säkert att anlita dom igen.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
KARL H
Escreveu sobre Tullicon Bygg AB

Om Apple gjorde renoveringar skulle de vara som Tullicon, inte billigast men man blir alltid nöjd. De har gjort massor på mitt hus, badrum, vind, tak och nu utbyggnad.

Per Henrik J
Escreveu sobre Tullicon Bygg AB

Tullicon byggde om vår kallvind till ett inrett rum. Väldigt seriösa snickare som lyssnade på oss hela vägen och gjorde rummet lika som övriga rum, både i utformning och material, så det ser ut som rummet varit en del av huset sedan det byggdes. När det var dags för slutbesiktning så hade både vi och kontrollansvarig noll saker att anmärka på vilket vi var mycket imponerande över.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen