Upplän Städ AB

Upplän Städ AB

upplanstad.se

Välkommen till Upplän Städ AB! Med flera år i branschen utför vi olika sorters städning för privatpersoner, skolor, företag samt butiker. Våra medarbetare är engagerade, professionella och har stort fokus på kvaliteten på de jobb vi utför. Vi är belägna och arbetar i Uppsala samt grannkommunerna. Vi är ett pålitligt företag...

9 omdömen om Upplän Städ AB

Sedan starten hos Reco 2024

Tareq A
Skrev om Upplän Städ AB

Upplän städ AB is super services company.i am so impressed about their extra ordinary services. Jag önskar dem lycka till. Tack

Margaretha H
Skrev om Upplän Städ AB

Jag är nöjd med städningen båda tjejerna har gjort. Har fått ett bra bemötande av chefen och dom anställda jag har träffat. Fortsätter att köpa hemstad Maggan o Stickan Cellovägen 66.

Jonathan E
Skrev om Upplän Städ AB

Vi har under flera månader anlitat Upplän Städ som underleverantör och är jättenöjda med deras städning!

Khaled S
Skrev om Upplän Städ AB

Jag har upplevt en alldeles utomordentlig service, närhet och ett fint ompysslande av själva städpersonalen! Rekommenderas!

Anna-Clara R
Skrev om Upplän Städ AB

Jag har fått hjälp dom senaste 10 åren med städning av Upplän Städ AB och jag är alltid nöjd. Personalen är noggrann och seriös och har ett fint bemötande mot mig . Jag rekommenderar dom gärna. Clary Ringh

Ingela S
Skrev om Upplän Städ AB

Bemötandet av Upplän Städ AB är jättebra. Snabb kontakt tas alltid. Utförandet av städningen varierar dock beroende på vem som städar. Med rätt person som städar är det ett förstklassigt utförande.

Niklas S
Skrev om Upplän Städ AB

Vi är nöjda med städningen. Alltid hjälpsamma och tillmötesgående när det varit något problem.

Bernt M
Skrev om Upplän Städ AB

Vänliga och trevliga människor. Vi får bottenvåningen städad varannan vecka. Det fungerar helt tillfredsställande.

Birgit H
Skrev om Upplän Städ AB

Trevligt och personligt bemötande. Kunnig personal. Jag vill gärna att samma städare kommer varje gång. Om hen inte kan komma ringer chefen mig och jag får välja om jag vill ha en annan städare eller byta till en annan dag. Jag kan göra uppehåll när och hur länge jag vill.