Alla kategorier Hudvård Uppsala Uppsala Uppsala spa & skönhetsvård

Uppsala spa & skönhetsvård

Marknadsgatan 1, 754 60 Uppsala — Visa karta

Hos oss på Uppsala Spa välkomnas du av en lugn och harmonisk miljö där du kan slippa ifrån vardagens stress och måsten.

Vi är auktoriserade hud- och spaterapeuter, certifierade massörer och en sjuksköterska som erbjuder massor av härliga behandlingar inom hudvård, spa och massage. Varför inte testa på en ansiktsbehandling, kosmetisk tatuering eller kanske fixa dina fransar och bryn?

Du hittar oss i Gränsbystadens Galleria på både plan 2 & 3. Varmt välkommen hit för en avkopplande stund för dig själv, eller ge bort ett presentkort till någon du tycker om.
Öppet just nu
Lör: 10:00-18:00
Sön: 10:00-20:00

Läs vad 114 kunder tycker om Uppsala spa & skönhetsvård

• Kristina L
    Kristina L skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Allt var bra förutom alldelesför trångt omklädningsrum. Vi var fem som kom plus att andra var på väg att göra sig iordning. Inte bra Läs mer
  • Eva-lena G skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Gjorde vaxning av ben o halva armar, var ok men har gjort det förut, uppe på övre plan o där va de trevligare o mer noggranna tycker jag , o berättade mer om vad de gjorde o rekommenderade att upprepa behandlingen igen efter några veckor . Läs mer
  • Kerstin K skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Färgning av fransar och bryn. Mycket bra och trevligt bemötande . Allt var bra Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Ryggmassagen var bra! Trevligt bemötande! Läs mer
  • Karin F skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Supernöjd. Trevlig personal, härlig behandling! Får alltid bra bemötande. Läs mer
  • Linn E skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag gick på gravidmassage vilket var en otroligt skön och avslappnande upplevelse för en trött gravidkropp i vecka 39. Läs mer
  • Karin B skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    En riktigt skön och avslappnande stund. Trevlig personal och bemötande. Kommer att göras om inom en snar framtid Läs mer
  • Ann-catrin V skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Fantastiskt bemötande och proffessionella terapeuter. Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    SPA-massage
    Fick komma in en kvart försent vilket gjorde att massagen bara kändes stressande och det blev en kvart mindre med massage! Uselt! Läs mer
    2018-06-04 Uppsala SPA svarar Kristina H
    Hej Kristina,
    Vad tråkigt att du upplevde massagen stressande och att du fick en kortare massage! Så går det vanligtvis inte till hos oss och därför vill vi gärna att du ringer eller mailar oss så att vi kan hitta en lösning tillsammans.
    Med vänliga hälsningar Uppsala SPA
  • Katarina W skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Duktiga, professionellt och vänligt bemötande, rent och snyggt Läs mer
  • Camilla E skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Bra klassisk fotvård. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Sanna B skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag har gått dom senaste gångerna varit till Chaima på behandlingar och blivit jätte nöjd och fått så fint bemötande..
    Så duktig i sitt jobb och fått jätte bra råd om hur jag ska sköta min hy. Läs mer
  • Linn F skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Super bra personal och fina lokaler. Bra massage, super nöjd. Detta skulle jag rekommendera alla dagar i veckan. Läs mer
  • Raija H skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Gott omhändertagande, underbar behandling.Lugn miljö. Läs mer
  • Ulrika K skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Fantastiskt duktiga och trevliga! Lugn och skön miljö! Jag har bara gott att säga om Uppsala Spa!! Läs mer
  • Jennifer W skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Behandlande ryggmassage.
    Beställde denna då jag hade lite problem och tänkte att man skulle få sig en ordentlig genomkörare.
    Tjejen jag fick gjorde inte som de andra massörerna utan tittade rakt på en när man klädde av sig (vilket kändes lite konstigt).
    Sen följde en behandlande ryggmassage som kändes väldigt oplanerad, hafsig och inte alls mer djupgående än en vanlig massage. Bad om hårdare två gånger (märkte att tjejen knappt kunde svenska eller engelska) innan jag gav upp och bara genomled resten som kändes mer som en smekning än en massage. Väldigt tråkigt.. Läs mer
    2018-05-30 Uppsala SPA svarar Jennifer W
    Hej Jennifer! Vad tråkigt att du inte fick den bästa upplevelsen! Du får gärna ringa oss här på Uppsala Spa så kan vi försöka lösa detta på bästa sätt! Med vänlig hälsning Uppsala Spa
  • Tanja A
    Tanja A skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Allt gick bra, jag blev bemött av personalen fint och var väldigt nöjd med slutresultatet Läs mer
  • Ann - Margreth L skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Massage och ansiktsbehandling ! Allt var toppen trevlig personal Läs mer
  • Lotta K skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Vaxning. Har gått dit i flera år och jag har alltid blivit bra bemött Läs mer
  • Anneli B skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Köpte en helkropps massage
    Massören jag hade var riktigt bra Läs mer
  • Lia W skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Har nu i många år fixat mina fransar ..En timmes avkoppling och sedan pigg och glad i ögonen igen .
    Stort Tack ☺ Läs mer
  • Kristina O skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Kanon trevligt bemötande, bra service Läs mer
  • Carol E skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag köpte klassiska ansiktsbehandlingar i julklapp till mina döttrar och vi gick tillsammans.
    Vi blev väl bemötta och hade en riktigt trevlig stund hos er. Vi är så nöjda alla tre och kommer att komma tillbaka 😊 Läs mer
  • Mia M skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Framspeanent. Trevligt bemötande i mycket rofylld miljö!
    Jag går gärna dit igen! Läs mer
  • Petra R skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Massörerna är dåliga på att ta i även om man ber dem. Massagen är för mesig även om man väljer behandlande massage. Svårt att få tid. Alldeles för få på helgen. Slutat gå till Uppsala spa Läs mer
  • Minna H
    Minna H skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Vaxning av ben/bikinilinje/axiller. Lyhörd, professionell, vänlig omhändertagande och bemötande. Lugn, trivsam atmosfär i lokalerna (åtminstone på plan 3). Läs mer
  • Mikael T skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Hej har ej besökt er än .
    Hon i kassan var väldigt trevligt. Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag fick en ryggmassage. Det var väldigt bra. Jag har varit där förut och har alltid varit nöjd. Läs mer
  • Marie R skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Ogonbrynsplockning
    Mycket fint bemötande
    Går gärna dit igen. Läs mer
  • Shada H skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Mycket fina personal,
    Mycket nöjd Läs mer
  • Sofie S skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Håltagning på 4åring gick jättebra, otroligt gullig tjej som gjorde det Läs mer
  • Hayriye M skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Bokade in mig på fotvård och ansiktsbehandling, resultatet var över förväntan. Hit kommer jag definitivt igen! Läs mer
  • Nina T skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag är stamkund sedan drygt två år tillbaka och jag skulle aldrig byta till en annan Salong. Berivan och övrig personal är helt fantastisk! Läs mer
  • Eva T skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Ansiktsbehandling 80 min.
    Motsvarar mina förväntningar Läs mer
  • Anna N skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Fotvård och fotvårdsprodukter. Väldigt bra bemött. Tyckte att företaget levde upp till förväntningar jag hade om bra fotvård och fotvårdstips. Kommer boka tid snart igen. Läs mer
  • Maya C skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Klassisk ansiktsbeh.
    Det som stod angivet ingick stämde inte. När jag påpekade det skulle de återkomma men än har de inte gjort det och detta var i mars. Går inte dit igen. Läs mer
    2018-05-22 Uppsala SPA svarar Maya C
    Hej Maya,

vi har ringt dig utan svar, var vänlig ring oss på 018-144901.
  • Manal J skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag har haft både gravidmassage och vanlig kroppsmassage. Är super nöjd speciellt med gravidmassage, har rekommenderat det till många gravid kompisar. Alla är super trevliga där. Kommet definitivt att gå dit många gånger till. Läs mer
  • Veronica A skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Svensk massage! Blev bemött vänligt och professionellt. Läs mer
  • Angelica D skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jättetrevlig upplevelse och trevlig personal! Så himla lyxigt att få komma och bli bortskämd här! Läs mer
  • Catharina W skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Bra service, trevlig personal Läs mer
  • Fanny N skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Väldigt nöjd med upplevelsen och personalen Läs mer
  • Eva B skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Massage 50 min
    De va en ok massage men inte mer. Kändes som massören inte va så kunnig på muskler o ömma punkter som det brukar vara Läs mer
  • Elsa B skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Nöjd med behandlingen. När jag skulle betala visade det sig att de höjt priserna sedan jag bokat och jag fick betala en större summa än den som stod på prislistan när jag bokade. Det tycker inte jag är acceptabelt så det drar ner helhetsbetyget avsevärt! Läs mer
  • Annie E skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag har varit kund hos Uppsala Spa i över ett år. Anledningen till att jag kommer tillbaka är de fina fransarna Malin gör på mig samt hur trevlig stämning vi har det under behandlingen och som spat sprider i sina lokaler. Läs mer
  • Ann-marie L skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Hade fotvård och det var mycket bra och trevlig personal Läs mer
  • Jennifer P skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Spa massage. Kändes outbildad och obekvämt
    Ansiktsbehandlingen med annan personal var toppen men massagen kommer jag inte göra igen Läs mer
  • Nathalie N skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Ansiktsbehandling, superskönt! Kommer göras igen Läs mer
  • Malin E skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Jag fick en ansiktsbehandling som var helt fantastisk. Personalen är trevlig, proffsig och inkännande. Jag fick en härlig stund trots ett populärt köpcenter finns utanför dörren. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Öronhåltagning för min 14-åriga dotter. Hon omhändertogs på ett utmärkt och proffsigt sätt. Trevligt över lag, bra och tydlig information. Allt perfekt! Läs mer
  • Kristina H skrev om Uppsala spa & skönhetsvård
    Bra och kunnig personal. Lite i dyraste laget men annars bra. Läs mer

Marknadsgatan 1, 754 60 Uppsala