Oskar Fröblom

Oskar Fröblom

Oskar Fröblom är mäklare på URBAN by ESNY

Oskar Fröblom har varit registrerad mäklare sedan 2010-10. Oskar Fröblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.2. Oskar Fröblom har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om Oskar Fröblom

Sedan starten hos Reco 2019
Patrik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oskar Fröblom en del av URBAN by ESNY
Hägersten

Köpte lägenhet i telefonplan med hjälp av Oscar. Oscar har under hela köpet visat stort engagemang och alltid varit proffesionell i sitt bemötande och i sin kommunikation. Min förväntan i mitt lägenhetsköp var att ha ett samspel med mäklaren och den förväntan är definitivt uppfyllt. Oscar är grym på det han gör! Mvh Patrik

Wikberg W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oskar Fröblom en del av URBAN by ESNY
S:t Johannes

Kan varmt rekommendera Oskar Fröblom som mäklare. Mycket trevlig, engagerad och hjälpsam från början till slut.

Per S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oskar Fröblom en del av URBAN by ESNY
Maria Magdalena

Suverän mäklare som verkligen ger allt

Genc I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oskar Fröblom en del av URBAN by ESNY
Tollare

Väldig dålig!! Svårt att sammanfatta på ett annat sätt

Björn Folke T
Sålde sitt hus med hjälp av Oskar Fröblom en del av URBAN by ESNY
Västerhaninge-Muskö

Mycket smidig försäljning av mitt kedjehus. Oskar skötte sig föredömligt och en snabb affär med bra betalt passade mig perfekt. Rekommenderar honom varmt! //Björn

Svar från Oskar Fröblom

Tusen tack Björn. Det var en ära att få jobba med dig och hjälpa dig med försäljningen. Hoppas allt är bra med dig och hör av dig om du behöver hjälp framöver. /Oskar