Granstigen 7, 137 34 Västerhaninge — Visa karta

Välkommen till V/H Elteknik AB!

Vi på V/H Elteknik AB har full behörighet inom El-installationer och över 15 års erfarenhet från Elbranschen. Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag med med stora som små projekt och kan i vissa fall även agera underentreprenör.

Vi på V/H Elteknik AB förstår vikten av nöjda kunder. Vid varje jobb håller vi en dialog för att arbetet ska fortgå så smidigt som möjligt och utan missförstånd. Transparens och hög kvalitet är viktigt för oss. Varmt välkommen att be om en offert från oss på V/H Elteknik AB.

Läs vad 30 kunder tycker om V/H Elteknik AB

• 2020-05-29

Marcus W skrev om V/H Elteknik AB
    Mycket god service och bemötande. Vill gärna anlita dessa igen. Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar Marcus W
    Tack för ditt svar Marcus! din elektriker VH elteknik.
  • 2020-05-29

Emelie J skrev om V/H Elteknik AB
    Var flexibla och tillgängliga. Kunde lösa fler problem när de gick tid över. Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar Emelie J
    Tack för ditt svar Emelie! vi är problemlösare och lämnar er aldrig med några el fel i hemmet och vi tar vår egen tid om det är något som inte står rätt till.
  • 2020-05-08

Michael skrev om V/H Elteknik AB
    Flexible, quick and very friendly. Good prices too! Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar Michael
    Hello Michael!
    we are grateful for your answer and we strive for what you wrote to be costly nice and above all do the job right.
  • Lina B

2020-04-28

Lina B skrev om V/H Elteknik AB
    Smidig kontakt med företaget och mycket väl genomfört arbete. Super nöjd! Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar Lina B
    Hejsan Lina!
    vi är tacksamma över ditt svar.
    smidighet kostsamt och bra det är vi på VH elteknik.
  • 2020-04-27

Hedi D skrev om V/H Elteknik AB
    Super trevliga och utmärkt jobb! Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar Hedi D
    Hej Hedi

Tack så mycket för ditt svar och att du blev nöjd.

lena W skrev om V/H Elteknik AB
    Vi fick hjälp med att sätta el till vår ute markis.
    Och hjälp med att sätta upp en lampa över våran köksö, och sätta in en dimmer .
    Blev väldigt trevligt bemött av företaget.
    Kan verkligen rekommendera denna firma Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar lena W
    Hejsan lena vi är otroligt tacksamma för ditt svar och ser fram emot att vara eran elektriker i framtiden.

Alar P skrev om V/H Elteknik AB
    Gjorde bra jobb, alla problem löstes på gång. Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar Alar P
    Hejsan Alar!

det är vi det problemlösarna, hoppas att du blev nöjd med vårt arbete!

Patrik E skrev om V/H Elteknik AB
    Fick hjälp med eluttag som inte fungerar, kopplingar till taklampor och andra mindre ingrepp.
    Väldigt trevliga och proffsiga i sitt bemötande och lyssnade på vad jag behövde hjälp med, och kunde hjälpa till med kort varsel.
    Genomgående positiv upplevelse från första kontakt till slutfört jobb. Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar Patrik E
    hejsan Patrik! vi på VH elteknik är måna om att detta är ett service arbete och gör allt för att respektera folks miljö och även arbetet
    vi är tacksamma över ditt svar och om det blir något el fel i framtiden så tveka inte att höra av dig vi kommer lika snabbt som sist.
  • 2020-04-01

Neda M skrev om V/H Elteknik AB
    Punktliga och trevliga. Har gjort sitt jobb utan anmärkning, Läs mer
  • 2020-03-31

Zeko K skrev om V/H Elteknik AB
    Arbretvilig trevlig bra pris
    Jag rekommenderar de är bra elektriker Läs mer
  • 2020-03-27

Marie Bj?rklund C skrev om V/H Elteknik AB
    pålitliga,duktiga och trevliga,bästa rekommendationer.

Gällde gruppschema

rimligt prisläge Läs mer
  • 2020-03-26

Bardhyl Millott S skrev om V/H Elteknik AB
    Väldigt professionellt utfört arbete. Hög kvalitet till bra priser. Läs mer
  • 2020-03-21

Bo L skrev om V/H Elteknik AB
    Professionella och positiva. Ser lösningar och inte problem! Läs mer
  • 2020-03-10

Åke F skrev om V/H Elteknik AB
    Snabb och yrkesmässig installation. Supernöjd Läs mer
    2020-03-10 V/H Elteknik AB svarar Åke F
    Hej Åke!
    Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.

• 2020-02-28

Daniel J skrev om V/H Elteknik AB
    Dragning av el till uteplats, kökslampor och byte till dimmers. Bra jobb och pris. Läs mer
    2020-02-28 V/H Elteknik AB svarar Daniel J
    Hej Daniel!

• 2020-02-28

V/H Elteknik AB skrev om V/H Elteknik AB
    Enkelt att beställa en . Snabb hjälp och bra rekommendationer. Läs mer
    2020-06-10 V/H Elteknik AB svarar V/H Elteknik AB
    Tack för ditt svar! Vi på VH elteknik strävar efter 100 % nöjd kund och att vi är effektiva med jobben.
  • 2020-02-26

Peter M skrev om V/H Elteknik AB
    Dom var trevliga och snabba och allt dom fixade blev bra. Läs mer
    2020-02-27 V/H Elteknik AB svarar Peter M
    Hej Peter!

• 2020-02-09

Robert L skrev om V/H Elteknik AB
    Arbetet blev dubbelt så dyrt mot vad de estimerat och huvudarbetet som beställts, prio 1, blev inte utfört.Jag orkade inte ta diskussionen utan betalade men var grymt missnöjd.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
    2020-02-12 V/H Elteknik AB svarar Robert L
    Hejsan Robert!

Vi på V/H Elteknik strävar efter 100 % nöjd kund.
    Installatörerna som var på plats fick problem med att dra kablarna i det äldre röret och fick tyvärr stanna längre än förväntat. vårt jobb är att utföra arbetet och göra det rätt, fläkten som ni ville ha hjälp med som var prio det var arbete utanför våra kunskaper (snickeri & målning).

MVH V/H Elteknik
  • 2020-01-28

Sara O skrev om V/H Elteknik AB
    Vi är nyinflyttade i Tungelsta och behövde hjälp med diverse saker inne i huset (trasig takdosa, byta dosa bakom badkar, sätta in dimrar etc) samt att koppla in/dra utomhusbelysningen på fasad och garage. Vi fick bra information, snabb hjälp (redan veckan efter) och väldigt bra bemötande. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera dem. Kostade dessutom mindre än vi hade väntat oss, så det var inga ockerpriser👍 Läs mer
    2020-02-14 V/H Elteknik AB svarar Sara O
    Hej Sara!

• 2019-12-05

Sellhelp A skrev om V/H Elteknik AB
    Bra service, kom när de skulle och utförde ett bra arbetet till ett rimligt pris. Fanns inget att klaga på. Läs mer
    2020-02-28 V/H Elteknik AB svarar Sellhelp A
    Hej!

• 2019-11-03

Khashaiar N skrev om V/H Elteknik AB
    Trevligt bemötande som utförde ett exceptionellt bra jobb. Utan tvekan snabbaste och mest prisvärda elektrikern jag någonsin haft att göra med. Kommer garanterat att anlitas igen.

Khashaiar Noushin Läs mer
    2020-02-28 V/H Elteknik AB svarar Khashaiar N
    Hej!

• 2019-10-31

Fredrik G skrev om V/H Elteknik AB
    1) Installation av helt nytt elektronisk anläggning med allt säkringslåda, kabeldragning, belysning och beredskap för värmeelementet.

2) Mycket seriöst och professionellt samt service befrämjande

3) Samtliga enligt ovan

4) Mycket gott arbete, professionellt och seriös Läs mer
    2020-02-28 V/H Elteknik AB svarar Fredrik G
    Hej Fredrik!

• 2019-10-30

Christina L skrev om V/H Elteknik AB
    Otroligt trevlig och hjälpsam,
    rekommenderas starkt för all typ av elproblem!! Läs mer
    2020-02-28 V/H Elteknik AB svarar Christina L
    Hej Christina!

• 2019-09-23

Cassandra A skrev om V/H Elteknik AB
    Excellent service, punctual, and does not try to over charge. Completed serveras electrical Jobs around the house. Will use v/h elteknik again Läs mer
    2019-09-26 V/H Elteknik AB svarar Cassandra A
    Hej Cassandra!

Henrik H skrev om V/H Elteknik AB
    Väldigt professionell. Bra kundbemötande. Bra prisinfo innan arbete. Återkommer gärna som kund senare. Läs mer
    2019-09-20 V/H Elteknik AB svarar Henrik H
    Hej Henrik!

Björn E skrev om V/H Elteknik AB
    Snyggt jobb, trevlig elektriker. Läs mer
    2019-09-20 V/H Elteknik AB svarar Björn E
    Hej Björn!

Bkb P skrev om V/H Elteknik AB
    V/H Elteknik är en service inriktad företag som sätter i fokus kundens behov. Personalen är trevliga och har rätt kompetens för att utföra arbetet.
    BKB Projektlednings AB köpte utförande av el-arbete till en Dagis i Gustavsberg. Kunden blev nöjd med utförande samt de upplevde att de fick rätt bemötande....

Lycka till
    2019-09-20 V/H Elteknik AB svarar Bkb P
    Hej Eduardo!

• 2019-09-18

Joakim L skrev om V/H Elteknik AB
    Beställde utanpåliggande elarbete i sovrum. Mycket snabb och tydlig kommunikation.
    Väl utfört arbete. Kan rekomenderas. Läs mer
    2019-09-20 V/H Elteknik AB svarar Joakim L
    Hej Joakim!

• 2019-09-18

Mats G skrev om V/H Elteknik AB
    Beställde installation av elektrisk utrustning i garage. Företaget gjorde ett snyggt jobb till ett bra pris och var även mycket punktliga. Läs mer
    2019-09-20 V/H Elteknik AB svarar Mats G
    Hej Mats!

• 2019-09-01

Malin vulcano L skrev om V/H Elteknik AB
    Amarildo va korrekt, prisvärd och trevlig. Jag kollade runt bland fler elektriker som endera inte ville säga vad arbetet skulle kosta eller kom förbi och hade massa förslag på fula, komplicerade och kostsamma lösningar. Amarildo lämnade en offert som han höll sig till trots att arbetet tog lite längre tid med gammalt hus med fel färger på kablar draget etc. Jag vill verkligen rekommendera honom och kommer att kontakta honom igen i framtiden om det dyker upp behov.
    Han är toppen!!
    Mvh,