V/H Elteknik AB

V/H Elteknik AB

Välkommen till V/H Elteknik AB!

Vi på V/H Elteknik AB har full behörighet inom El-installationer och över 15 års erfarenhet från Elbranschen. Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag med med stora som små projekt och kan i vissa fall även agera underentreprenör.

Vi på V/H Elteknik AB förstår vikten av nöjda kunder. Vid varje jobb håller vi en dialog för att arbetet ska fortgå så smidigt som möjligt och utan missförstånd. Transparens och hög kvalitet är viktigt för oss. Varmt välkommen att be om en offert från oss på V/H Elteknik AB.

Läs vad 38 kunder tycker om V/H Elteknik AB 2

2021-01-14
    Så trevlig och kunnig och kan varmt rekommenderas
    2021-01-03
    Både proffsigt och vänligt bemötande när vi behövde hjälp att installera utomhusbelysning och nya uttag. Kommer definitivt anlita dem igen!
    2020-12-30
    Proffsig och kunnig. Fixade mitt elproblem snabbt och var trevlig
    2020-12-23
    Proffsigt och felfritt från första kontakten till avslut. Rekommenderas varmt.
    2020-12-19
    Behövde hjälp med vårt ventilationssystem som lagt av. Vi fick snabb och bra service och ett väldigt trevligt bemötande.
  • Rasmus R
    skrev om V/H Elteknik AB
    2020-12-19
    Fick hjälp att byta ut golvvärmetermostat. Funkar som det ska och Amarillo var väldigt trevlig och proffsig.
    2020-12-17
    Vi beställde ett byte av 3 stycken större el centraler och 4 mindre sådana med jordfelsbrytare "Elstambyte" samt byte av vägguttag och strömbrytare till lampor. Jag förklarade för V/H Elteknik om en elolycka som hade inträffat 2 dagar tidigare i fastigheten där en person fick söka sjukvård efter att ha fastna i elen mellan en golvlampa och ett element. Vi blev bemötta med mycket empati och förståelse för vad som behövdes göra. Det har gått 3 månader sedan installation av elen. Idag har vi felfri och säker el i fastigheten. Ett stort tack till er på V/H Elteknik då ni snabbt tog er tid för att förhindra fler elolyckor i fastigheten.
    Med vänliga hälsningar.
    2020-12-17
    Installation en bubbelbad på min altan.
    2020-05-29
    Mycket god service och bemötande. Vill gärna anlita dessa igen.
    Tack för ditt svar Marcus! din elektriker VH elteknik. V/H Elteknik AB
    2020-05-29
    Var flexibla och tillgängliga. Kunde lösa fler problem när de gick tid över.
    Tack för ditt svar Emelie! vi är problemlösare och lämnar er aldrig med några el fel i hemmet och vi tar vår egen tid om det är något som inte står rätt till. V/H Elteknik AB
    2020-05-08
    Flexible, quick and very friendly. Good prices too!
    Hello Michael! we are grateful for your answer and we strive for what you wrote to be costly nice and above all do the job right. V/H Elteknik AB
  • Lina B
    skrev om V/H Elteknik AB
    2020-04-28
    Smidig kontakt med företaget och mycket väl genomfört arbete. Super nöjd!
    Hejsan Lina! vi är tacksamma över ditt svar. smidighet kostsamt och bra det är vi på VH elteknik. V/H Elteknik AB
    2020-04-27
    Super trevliga och utmärkt jobb!
    Hej Hedi Tack så mycket för ditt svar och att du blev nöjd. V/H Elteknik AB
    2020-04-16
    Vi fick hjälp med att sätta el till vår ute markis.
    Och hjälp med att sätta upp en lampa över våran köksö, och sätta in en dimmer .
    Blev väldigt trevligt bemött av företaget.
    Kan verkligen rekommendera denna firma
    Hejsan lena vi är otroligt tacksamma för ditt svar och ser fram emot att vara eran elektriker i framtiden. V/H Elteknik AB
    2020-04-16
    Gjorde bra jobb, alla problem löstes på gång.
    Hejsan Alar! det är vi det problemlösarna, hoppas att du blev nöjd med vårt arbete! V/H Elteknik AB
    2020-04-16
    Fick hjälp med eluttag som inte fungerar, kopplingar till taklampor och andra mindre ingrepp.
    Väldigt trevliga och proffsiga i sitt bemötande och lyssnade på vad jag behövde hjälp med, och kunde hjälpa till med kort varsel.
    Genomgående positiv upplevelse från första kontakt till slutfört jobb.
    hejsan Patrik! vi på VH elteknik är måna om att detta är ett service arbete och gör allt för att respektera folks miljö och även arbetet vi är tacksamma över ditt svar och om det blir något el fel i framtiden så tveka inte att höra av dig vi kommer lika snabbt som sist. V/H Elteknik AB
    2020-04-01
    Punktliga och trevliga. Har gjort sitt jobb utan anmärkning,
    2020-03-31
    Arbretvilig trevlig bra pris
    Jag rekommenderar de är bra elektriker
    2020-03-27
    pålitliga,duktiga och trevliga,bästa rekommendationer.

Gällde gruppschema

rimligt prisläge
  • 2020-03-26
    Väldigt professionellt utfört arbete. Hög kvalitet till bra priser.
    2020-03-21
    Professionella och positiva. Ser lösningar och inte problem!
    2020-03-10
    Snabb och yrkesmässig installation. Supernöjd
    Hej Åke!    Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.    Välkommen åter!    Vänliga hälsningar,    V/H Elteknik AB V/H Elteknik AB
    2020-02-28
    Dragning av el till uteplats, kökslampor och byte till dimmers. Bra jobb och pris.
    Hej Daniel!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB V/H Elteknik AB
    2020-02-28
    Enkelt att beställa en . Snabb hjälp och bra rekommendationer.
    Tack för ditt svar! Vi på VH elteknik strävar efter 100 % nöjd kund och att vi är effektiva med jobben. V/H Elteknik AB
    2020-02-26
    Dom var trevliga och snabba och allt dom fixade blev bra.
    Hej Peter! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, V/H Elteknik AB V/H Elteknik AB
    2020-02-09
    Arbetet blev dubbelt så dyrt mot vad de estimerat och huvudarbetet som beställts, prio 1, blev inte utfört.Jag orkade inte ta diskussionen utan betalade men var grymt missnöjd.
    Hejsan Robert! Vi på V/H Elteknik strävar efter 100 % nöjd kund. Installatörerna som var på plats fick problem med att dra kablarna i det äldre röret och fick tyvärr stanna längre än förväntat. vårt jobb är att utföra arbetet och göra det rätt, fläkten som ni ville ha hjälp med som var prio det var arbete utanför våra kunskaper (snickeri & målning). MVH V/H Elteknik V/H Elteknik AB
    2020-01-28
    Vi är nyinflyttade i Tungelsta och behövde hjälp med diverse saker inne i huset (trasig takdosa, byta dosa bakom badkar, sätta in dimrar etc) samt att koppla in/dra utomhusbelysningen på fasad och garage. Vi fick bra information, snabb hjälp (redan veckan efter) och väldigt bra bemötande. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera dem. Kostade dessutom mindre än vi hade väntat oss, så det var inga ockerpriser👍
    Hej Sara! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, V/H Elteknik AB V/H Elteknik AB
    2019-12-05
    Bra service, kom när de skulle och utförde ett bra arbetet till ett rimligt pris. Fanns inget att klaga på.
    Hej!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB V/H Elteknik AB
    2019-11-03
    Trevligt bemötande som utförde ett exceptionellt bra jobb. Utan tvekan snabbaste och mest prisvärda elektrikern jag någonsin haft att göra med. Kommer garanterat att anlitas igen.

Khashaiar Noushin
    2019-10-31
    1) Installation av helt nytt elektronisk anläggning med allt säkringslåda, kabeldragning, belysning och beredskap för värmeelementet.

2) Mycket seriöst och professionellt samt service befrämjande

3) Samtliga enligt ovan

4) Mycket gott arbete, professionellt och seriös
    Hej Fredrik!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB V/H Elteknik AB
    2019-10-30
    Otroligt trevlig och hjälpsam,
    rekommenderas starkt för all typ av elproblem!!
    Hej Christina!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB V/H Elteknik AB
    2019-09-23
    Excellent service, punctual, and does not try to over charge. Completed serveras electrical Jobs around the house. Will use v/h elteknik again
    Hej Cassandra! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo V/H Elteknik AB
    2019-09-20
    Väldigt professionell. Bra kundbemötande. Bra prisinfo innan arbete. Återkommer gärna som kund senare.
    Hej Henrik! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo V/H Elteknik AB
    2019-09-20
    Snyggt jobb, trevlig elektriker.
    Hej Björn! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo V/H Elteknik AB
    2019-09-20
    V/H Elteknik är en service inriktad företag som sätter i fokus kundens behov. Personalen är trevliga och har rätt kompetens för att utföra arbetet.
    BKB Projektlednings AB köpte utförande av el-arbete till en Dagis i Gustavsberg. Kunden blev nöjd med utförande samt de upplevde att de fick rätt bemötande....

Lycka till
    MVH
    BKB Projektlednings AB
    Eduardo.urra@bkbprojekt,se
    www.bkbprojekt.se
    Hej Eduardo! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo V/H Elteknik AB
    2019-09-18
    Beställde utanpåliggande elarbete i sovrum. Mycket snabb och tydlig kommunikation.
    Väl utfört arbete. Kan rekomenderas.
    Hej Joakim! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo V/H Elteknik AB
    2019-09-18
    Beställde installation av elektrisk utrustning i garage. Företaget gjorde ett snyggt jobb till ett bra pris och var även mycket punktliga.
    Hej Mats! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo V/H Elteknik AB
  • 2019-09-01
    Amarildo va korrekt, prisvärd och trevlig. Jag kollade runt bland fler elektriker som endera inte ville säga vad arbetet skulle kosta eller kom förbi och hade massa förslag på fula, komplicerade och kostsamma lösningar. Amarildo lämnade en offert som han höll sig till trots att arbetet tog lite längre tid med gammalt hus med fel färger på kablar draget etc. Jag vill verkligen rekommendera honom och kommer att kontakta honom igen i framtiden om det dyker upp behov.
    Han är toppen!!
    Mvh,
    Malin
    Hej Malin! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo V/H Elteknik AB