Ring 076-576 82 66 www.vhelteknik.se

Välkommen till V/H Elteknik AB! Vi på V/H Elteknik AB har full behörighet inom El-installationer och över 15 års erfarenhet från Elbranschen. Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag med med stora som små projekt och kan i vissa fall även agera underentreprenör. Vi på V/H Elteknik AB förstår vikten av nöjda kunder....

52 omdömen om V/H Elteknik AB

Emilie Maivi Filipsdotter I

Total elrenovering. Kan inte räkna hur många gånger de ställde in (bokstavligen) i sista minuten, de installerade dimmers som går ur produktion 2022 och ej gjorda för LED. Nu har de enligt uppgift gått i konkurs så detta bör vara ett icke-problem framöver... Skulle aldrig anlita igen!

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 216 omdömen 4.8 av 216 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

CHRISTOPHER U
Skrev om V/H Elteknik AB

Kommer inte på utsatt tid. Glömmer bort avtalad tid och svarar inte på samtal och sms. Vet inget om yrkeskunskaperna då vi inte lyckats komma så långt. 2 ggr avbokade han i sista sekund. 3 ggr har jag tagit ledigt från jobbet och väntat utan att han dykt upp eller hört av sig och inte svarat när jag ringt. De 2 gånger jag har träffat honom för att visa jobben har han varit kraftigt försenad. Har hållit på 1 månad utan framgång och efter sista gången han inte dök upp har jag inte hört ifrån honom. Summa summarum:...

Thomas L
Skrev om V/H Elteknik AB

Jag är väldigt nöjd med de El arbeten som V/H Elteknik AB utfört i vårt hem (hus). Jag har anlitat dem vid ett par tillfällen. För det först är det lätt att ha dialog med deras Elektriker om arbeten som skall utföras och sina egna önskemål. V/H Elteknik tar snabbt fram en offert så man får grepp om prisbilden för El jobben. Jag har upplevt korta ledtider för att få jobben utförda, superbra! Jag har därefter varit väldigt nöjd med de El arbeten som blivit utförda. Jag har baserat på ovan erfarenhet nu börjat värdera...

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Nebojsa P
Skrev om V/H Elteknik AB

Trevlig proffsig och kompetent personal. Grabbarna överträffade våra förväntningar. Dom gjorde el installation i vår lägenhet, vi är jätte nöjda både med priset och deras arbete. Vi rekommenderar starkt V/H Elteknik AB

Sandra L
Skrev om V/H Elteknik AB

Super trevlig elektriker som gjorde ett fint och snabbt jobb! Va väldigt lätt att få dag och tid som passade mig bäst och var väldigt mån om att jag skulle bli helt nöjd med utfört arbete. Helt enkelt toppen !

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Top C
Skrev om V/H Elteknik AB

Jag är mycket nöjd han löste snabbt problemet som jag hade med el. Jag rekommenderar företaget.

Fredrik J
Skrev om V/H Elteknik AB

Dragning av kabel samt montering av diverse eluttag. Professionellt bemött på plats. Elektrikern gick igenom vad han tyckte skulle göras och bollade med mig för att höra ifall det var vad jag ville. Den ursprungliga plan jag kommit med blev ändrad en del på grund av önskemål från min sida, men det var inga problem från elektrikerns håll. Elektrikern var mycket anpassningsbar efter vad jag ville. Han beskrev hur han ville göra saker, och jag fick säga hur jag ville att det skulle bli. Trevlig att ha att göra med. Tyvärr...

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
HENRIK J
Skrev om V/H Elteknik AB

Amarildo har installerat el utvändigt. Väldigt serviceminded och trevlig. Resultatet har blivit mycket bra. Kan absolut rekommendera V/H Elteknik.

Johan L
Skrev om V/H Elteknik AB

Duktiga, trevliga, pragmatiska och snabba. Lätta att få kontakt med men hade lite svårt att få till en tid för att utföra arbetet, sannolikt pga. hög arbetsbelastning.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Jonatan M
Skrev om V/H Elteknik AB

Omdragning av el i badrum, reperation av trasig strömbrytare. Lätt att få kontakt, trevlig personal, väl utfört arbete vad det verkar. Helt okej pris. Minus för att elektriker dök upp flera timmar efter överenskommen tid vilket skapade problem för oss då vi inte är pensionärer eller daglediga utan yrkesarbetande.

Bnf P
Skrev om V/H Elteknik AB

Trevligt personella lätt att ha och göra med och pris värd

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Lorena S
Skrev om V/H Elteknik AB

Total renovering av lägenhet där vi drog ny el och flyttade elskåp. Utan tvekan den bästa leverantören och vi är mycket nöjda med företaget då de var punktliga, effektiva och kom med förslag som gjorde projektet billigare. Kommer till 100% att rekommendera företaget till vänner och bekanta.

Norris L

Jättetrevliga och hjälpsamma!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
MARIANNE Ö
Skrev om V/H Elteknik AB

Fick snabb och professionell hjälp när vår jordfelsbrytare slog av hela tiden. Mycket trevligt bemötande.

Lorena S

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Hår I
Skrev om V/H Elteknik AB

Så trevlig och kunnig och kan varmt rekommenderas

Emma F
Skrev om V/H Elteknik AB

Både proffsigt och vänligt bemötande när vi behövde hjälp att installera utomhusbelysning och nya uttag. Kommer definitivt anlita dem igen!

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Ragnar R
Skrev om V/H Elteknik AB

Proffsig och kunnig. Fixade mitt elproblem snabbt och var trevlig

Heron S
Skrev om V/H Elteknik AB

Proffsigt och felfritt från första kontakten till avslut. Rekommenderas varmt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Sara K
Skrev om V/H Elteknik AB

Behövde hjälp med vårt ventilationssystem som lagt av. Vi fick snabb och bra service och ett väldigt trevligt bemötande.

Rasmus R
Skrev om V/H Elteknik AB

Fick hjälp att byta ut golvvärmetermostat. Funkar som det ska och Amarillo var väldigt trevlig och proffsig.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Naim H
Skrev om V/H Elteknik AB

Vi beställde ett byte av 3 stycken större el centraler och 4 mindre sådana med jordfelsbrytare "Elstambyte" samt byte av vägguttag och strömbrytare till lampor. Jag förklarade för V/H Elteknik om en elolycka som hade inträffat 2 dagar tidigare i fastigheten där en person fick söka sjukvård efter att ha fastna i elen mellan en golvlampa och ett element. Vi blev bemötta med mycket empati och förståelse för vad som behövdes göra. Det har gått 3 månader sedan installation av elen. Idag har vi felfri och säker el i fastigheten....

Aumed S
Skrev om V/H Elteknik AB

Installation en bubbelbad på min altan.

Marcus W
Skrev om V/H Elteknik AB

Mycket god service och bemötande. Vill gärna anlita dessa igen.

Svar från V/H Elteknik AB

Tack för ditt svar Marcus! din elektriker VH elteknik.

Emelie J
Skrev om V/H Elteknik AB

Var flexibla och tillgängliga. Kunde lösa fler problem när de gick tid över.

Svar från V/H Elteknik AB

Tack för ditt svar Emelie! vi är problemlösare och lämnar er aldrig med några el fel i hemmet och vi tar vår egen tid om det är något som inte står rätt till.

Lina B
Skrev om V/H Elteknik AB

Smidig kontakt med företaget och mycket väl genomfört arbete. Super nöjd!

Svar från V/H Elteknik AB

Hejsan Lina! vi är tacksamma över ditt svar. smidighet kostsamt och bra det är vi på VH elteknik.

Hedi D
Skrev om V/H Elteknik AB

Super trevliga och utmärkt jobb!

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Hedi Tack så mycket för ditt svar och att du blev nöjd.

lena W
Skrev om V/H Elteknik AB

Vi fick hjälp med att sätta el till vår ute markis. Och hjälp med att sätta upp en lampa över våran köksö, och sätta in en dimmer . Blev väldigt trevligt bemött av företaget. Kan verkligen rekommendera denna firma

Svar från V/H Elteknik AB

Hejsan lena vi är otroligt tacksamma för ditt svar och ser fram emot att vara eran elektriker i framtiden.

Alar P
Skrev om V/H Elteknik AB

Gjorde bra jobb, alla problem löstes på gång.

Svar från V/H Elteknik AB

Hejsan Alar! det är vi det problemlösarna, hoppas att du blev nöjd med vårt arbete!

Patrik E
Skrev om V/H Elteknik AB

Fick hjälp med eluttag som inte fungerar, kopplingar till taklampor och andra mindre ingrepp. Väldigt trevliga och proffsiga i sitt bemötande och lyssnade på vad jag behövde hjälp med, och kunde hjälpa till med kort varsel. Genomgående positiv upplevelse från första kontakt till slutfört jobb.

Svar från V/H Elteknik AB

hejsan Patrik! vi på VH elteknik är måna om att detta är ett service arbete och gör allt för att respektera folks miljö och även arbetet vi är tacksamma över ditt svar och om det blir något el fel i framtiden så tveka inte att höra av dig vi kommer lika snabbt som sist.

Neda M
Skrev om V/H Elteknik AB

Punktliga och trevliga. Har gjort sitt jobb utan anmärkning,

Zeko K
Skrev om V/H Elteknik AB

Arbretvilig trevlig bra pris Jag rekommenderar de är bra elektriker

Marie Bj?rklund C
Skrev om V/H Elteknik AB

pålitliga,duktiga och trevliga,bästa rekommendationer. Gällde gruppschema rimligt prisläge

Bardhyl Millott S
Skrev om V/H Elteknik AB

Väldigt professionellt utfört arbete. Hög kvalitet till bra priser.

Bo L
Skrev om V/H Elteknik AB

Professionella och positiva. Ser lösningar och inte problem!

Åke F

Snabb och yrkesmässig installation. Supernöjd

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Åke!    Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.    Välkommen åter!    Vänliga hälsningar,    V/H Elteknik AB

Daniel J
Skrev om V/H Elteknik AB

Dragning av el till uteplats, kökslampor och byte till dimmers. Bra jobb och pris.

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Daniel!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB

Skrev om V/H Elteknik AB

Enkelt att beställa en . Snabb hjälp och bra rekommendationer.

Svar från V/H Elteknik AB

Tack för ditt svar! Vi på VH elteknik strävar efter 100 % nöjd kund och att vi är effektiva med jobben.

Peter M
Skrev om V/H Elteknik AB

Dom var trevliga och snabba och allt dom fixade blev bra.

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Peter! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, V/H Elteknik AB

Robert L
Skrev om V/H Elteknik AB

Arbetet blev dubbelt så dyrt mot vad de estimerat och huvudarbetet som beställts, prio 1, blev inte utfört.Jag orkade inte ta diskussionen utan betalade men var grymt missnöjd.

Svar från V/H Elteknik AB

Hejsan Robert! Vi på V/H Elteknik strävar efter 100 % nöjd kund. Installatörerna som var på plats fick problem med att dra kablarna i det äldre röret och fick tyvärr stanna längre än förväntat. vårt jobb är att utföra arbetet och göra det rätt, fläkten som ni ville ha hjälp med som var prio det var arbete utanför våra kunskaper (snickeri & målning). MVH V/H Elteknik

Sara O
Skrev om V/H Elteknik AB

Vi är nyinflyttade i Tungelsta och behövde hjälp med diverse saker inne i huset (trasig takdosa, byta dosa bakom badkar, sätta in dimrar etc) samt att koppla in/dra utomhusbelysningen på fasad och garage. Vi fick bra information, snabb hjälp (redan veckan efter) och väldigt bra bemötande. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera dem. Kostade dessutom mindre än vi hade väntat oss, så det var inga ockerpriser👍

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Sara! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, V/H Elteknik AB

Sellhelp A
Skrev om V/H Elteknik AB

Bra service, kom när de skulle och utförde ett bra arbetet till ett rimligt pris. Fanns inget att klaga på.

Svar från V/H Elteknik AB

Hej!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB

Khashaiar N
Skrev om V/H Elteknik AB

Trevligt bemötande som utförde ett exceptionellt bra jobb. Utan tvekan snabbaste och mest prisvärda elektrikern jag någonsin haft att göra med. Kommer garanterat att anlitas igen. Khashaiar Noushin

Fredrik G
Skrev om V/H Elteknik AB

1) Installation av helt nytt elektronisk anläggning med allt säkringslåda, kabeldragning, belysning och beredskap för värmeelementet. 2) Mycket seriöst och professionellt samt service befrämjande 3) Samtliga enligt ovan 4) Mycket gott arbete, professionellt och seriös

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Fredrik!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB

Christina L
Skrev om V/H Elteknik AB

Otroligt trevlig och hjälpsam, rekommenderas starkt för all typ av elproblem!!

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Christina!   Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder.   Välkommen åter!   Vänliga hälsningar,   V/H Elteknik AB

Cassandra A
Skrev om V/H Elteknik AB

Excellent service, punctual, and does not try to over charge. Completed serveras electrical Jobs around the house. Will use v/h elteknik again

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Cassandra! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo

Henrik H
Skrev om V/H Elteknik AB

Väldigt professionell. Bra kundbemötande. Bra prisinfo innan arbete. Återkommer gärna som kund senare.

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Henrik! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo

Björn E
Skrev om V/H Elteknik AB

Snyggt jobb, trevlig elektriker.

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Björn! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo

Bkb P
Skrev om V/H Elteknik AB

V/H Elteknik är en service inriktad företag som sätter i fokus kundens behov. Personalen är trevliga och har rätt kompetens för att utföra arbetet. BKB Projektlednings AB köpte utförande av el-arbete till en Dagis i Gustavsberg. Kunden blev nöjd med utförande samt de upplevde att de fick rätt bemötande.... Lycka till MVH BKB Projektlednings AB Eduardo.urra@bkbprojekt,se 0739394521 www.bkbprojekt.se

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Eduardo! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo

Joakim L
Skrev om V/H Elteknik AB

Beställde utanpåliggande elarbete i sovrum. Mycket snabb och tydlig kommunikation. Väl utfört arbete. Kan rekomenderas.

Svar från V/H Elteknik AB

Hej Joakim! Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss. Vi gör allt vi kan för att slutresultatet ska bli så perfekt som möjligt för våra kunder. Välkommen åter! Vänliga hälsningar, Amarildo