Väddö Begravningsbyrå AB

Väddö Begravningsbyrå AB

Välkommen till Väddö Begravningsbyrå AB! När en anhörig går bort kan sorgen kännas tung i bröstet, det praktiska inför en begravning kan kännas långt bort. Vi på Väddö Begravningsbyrå AB finns för att underlätta för dig som anhörig i en tung stund. Tjänster: Begravning och allt som tillhör en begravning, gravstenar, blommor,...

63 omdömen om Väddö Begravningsbyrå AB

Ann-Louise H
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Jag möttes av vänlighet, förståelse och respekt. Kan inte tänka mig något bättre bemötande.

Fondkistan Kandema
4.7/5 i betyg av 49 omdömen 4.7 av 49 omdömen
Badge2020

* Begravning med musik * jag blev mycket bra bemött * Fondkistan överträffade mina förväntningar. Gav bra information, klarade sena mu

Lars N
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Fungerat mycket bra trevlig bemötande. Hjälpsamma Har fungerat mycket smidigt. Levde mycket väl upp till våra förväntningar Tog hand om dödsfallet på min pappa.

Helena J
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Mycket kunniga och professionella. Hjälpsamma och alltiid tydlig återkoppling i alla moment. Skönt att känna tryggheten med allting kring begravningen.

Susanne C
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Trevlig, hjälpsam, kunnig personal kunde inte vara bättre!!

Lille-mor H
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Dom har varit tillmötesgående hela tiden. Fixat program till kyrkan dom vi beställde i sista stund .

Malin B

Bra tycker jag 👍. Med trevligt bemötande 🌸

Clarita W
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Bemötandet var det väl inget fel på. Men jag tycker att som anhörig till person som dör så blir dödsboet helt enkelt rånad! Dessutom i en sårad och jobbig situation som är svår att stå på sig i! De är precis som om alla som kan roffa åt sig verkligen gör det! Det jag menar då är allt från dödsannons till kista, urna, gravsten mm. Mina förväntningar levde de inte upp till! Jag hade velat haft ett billigare alternativ på kista och jag tror det finns men byrån vill inte sälja dessa för de tjänar för lite på dem. Jag fick...

Eric L
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Väldigt bra, rådgivande och vänliga. Fin service vid begravningen.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Gott att höra, Eric! Tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme.

Jan S
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Mycket bra, i både bemötande och uppföljningar.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Jan, vi uppskattar ditt fina betyg!

Margareta E
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Allt fungerade perfekt. Personalen är fantastisk, alltid trevligt bemötande och tillgänglig för frågor, när det behövs. Vi beställde en begravning. Margareta

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för din återkoppling och positiva feedback!

Annika K
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Bra och skickligt bemötande. Vi kan rekommendera Väddö Begravningsbyrå.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Hej Annika, tack för visat förtroende och era rekommendationer.

Peter L
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Skönt att ha en kontakt i samband med begravning. Hade gärna haft en information innan själva beställningen skapades. Rörigt med datum per telefon då både kyrka och församlingshem behöver vara tillgängliga.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Hej Peter! Vid inbokning av möte hos oss förutsätter vi att val av begravningsbyrå redan är gjort av anhöriga. När detta sker samma dag är förberedelsetiden minimal. Annars har vi ett förberedande material som skickas kunden, så beslut som ska tas hinner funderas över i lugn och ro några dagar. För kunden eftersträvar vi kontinuitet och trygghet genom att mottagare blir dennes fortsatta kontakt under hela ärendets gång. Kyrkornas och församlingshemmens tillgänglighet och ledig tider är det Svenska kyrkan som tilldelar oss. Ibland är trycket högt helt enkelt.

Rita P
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

trevligt ,lugnt bemötande, hade önskat att de samarbetat med en närliggande florist. Så man hade kunnat gått till butiken och tittat.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för gott omdöme. Vi har en florist vi rekommenderar för blombeställning genom oss , där utbudet finns på vår hemsida i form av bilder med artikelnummer och pris. Men det är valfritt för kunden att välja en annan florist, det har vi inga synpunkter på.

Monica L
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Bemötandet upplevdes lite för rationellt vid denna utsatta situation.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Vår främsta uppgift är att informera och lotsa i beslut som är många att tas i ett sammanhang som begravning. Detta med värme och medkänsla. Sorgligt nog förstår vi här att din förväntan var en annan...

Eva Birgitta B
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Vi anlitade Väddö Begravningsbyrå AB för begravning. Trevligt och vänligt bemötande. Bra information. De levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Man kände sig omhändertagen Allt gick väldigt smidigt och minnesstunden blev ett fint minne.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för din återkoppling, en bra känsla och ett vackert minne för er som anhörig är den bästa responsen vi kan få och det uppskattar vi.

Peter H
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Allt fungerade jättebra blommor utsmyckning fantastiskt fint, trevligt bemötande väddö begravningsbyrå skötte allt på ett väldigt proffsigt sätt, även minnesstunden efteråt.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för din fina respons och att du tog dig tid för återkoppling.

Tony S
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Maten var lite torftigt. Inte så mycket garnerat på smörgåstårtan.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för att du tog dig tiden. Men den responsen behöver aktuell catering få till sig av dig...

Gun-Britt K
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

jag blev bemött på ett bra sätt. föklarde bra vad som kunde erbjudas dock förändrades priserna under tidens gång. jag hade inte så mycket förväntningar och inget annat jämföra med. dom frågor och funderingar jag hade fick jag bra svar och ett bra bemötande på.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för din återkoppling. Det som i första mötet beställs och godkänns av beställare, kan komma att förändras på vägen. Det genererar till att slutpriset blir ett annat. Om skillnaden är markant upplyser vi alltid kund om detta. Tydlig kommunikation under hela uppdragets gång är viktig för oss.

Ulla N
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Fick hjälp med en fin minnesstund i Vätö kyrka och vänligt bemötande

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för din återkoppling. Det glädjer oss att det blev en fin stund.

Lars A
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Mycket bra hjälpsamma svarar i telefonen när man ringer eller ringer upp

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Lars för din återkoppling. Vi gör vårt yttersta för att svara och återkopplar snarast på missade samtal eller lämnade meddelanden.

Mona N
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Blev väldigt bra bemött på alla sätt

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Mona för ditt omdöme, det glädjer oss.

Siri L
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Fick ett mycket fint bemötande av Carina på Elmstakontoret. Hon gav oss råd och hjälpte oss igenom de olika turerna före under och efter begravningen.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Siri för ert förtroende och att du känner att du fick hjälp och råd igenom hela ärendet.

Torbjörn B
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Välbemött Eftersom erfarenhet av begravningar är begränsad hade jag inga särskilda förväntningar. Vi har fått en begravning som vi är nöjda med och har inte haft några önskemål därutöver

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Torbjörn för visat förtroende och att du tog dig tid att lämna ditt omdöme om oss.

Ingela B
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Vi fick ett mycket gott bemötande från början. Det kändes seriöst och ärligt. Eftersom jag inte varit i den situationen innan att förlora en förälder så visste jag inte vilka förväntningar jag skulle ha på en begravningsbyrå. Regelbunden kommunikation genom Mail och telefon, man kände sig lyssnad på. Tacksam för uppdateringar och påminnelser om de beslut som behövde tas innan begravningen. Och tack för tips på mycket bra musiker till kyrkan!

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Ingela för visat förtroende och det glädjer oss att du fick en fin upplevelse av oss och vårt arbete , före, under och efter utfört uppdrag.

Jan B
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

De här fungerat bra och som förväntat.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Jan för ert förtroende och återkoppling.

Bo H
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Han fick en fin och värdig begravning jag är jättenöjd och kommer att rekognosera er för vänner och bekanta. bosse

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Bo för visat förtroende, och vi uppskattar dina rekommendationer.

Lars B

Trevligt Respektfullt Visste att ni är bra

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Lars för visat förtroende och fin återkoppling.

Tomas S
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Proffesionellt och trevligt bemötande till rimliga priser.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Tomas för visat förtroende och att du tog dig tid att lämna ett omdöme .

Mai M
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Väldigt fint bemötande, vi är jättenöjda och tacksamma för all hjälp vi fått. Vi rekommenderar varmt Väddö Begravningsbyrå.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Mai för visat förtroende och framtida rekommendationer . Det värmer !

Elin J
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande. Man lyssnar väl på kunden och känner av situationen mycket väl. Anlitat dem flera ggr och det har alltid varit BRA.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Elin för ert återkommande förtroende och att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Wirawan Y
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Vi är väldigt nöjda för allt ni har gjort för oss, tack så mycket för allt.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Wirawan för ert förtroende och att du tog dig tid att återkoppla och ge ditt omdöme.

Klas S
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Inledningen var kanske aningen avkylande. Jag hade bokat tid på vad jag trodde var ett "lära känna" möte. Jag insåg snart att taxametern redan börjat ticka. Jag förväntade mig att Väddö var en mindre byrå och kanske inte så byråkratisk som en del större byråer. Väddö har varit hederliga i bemötandet av oss. Inklusive att informera oss om saker som kanske inte varit helt fördelaktigt för byrån.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för din återkoppling, Klas. Som kund kan man givetvis vara olika förberedd kring val och beslut som behöver tas i ett möte hos begravningsbyrån. Som det fungerar så avsätter vi lokal och personal för genomgång och planering för genomförande av önskad begravning. Vi förutsätter att vid inbokat möte, så har kunden redan gjort sitt val av begravningsbyrå. Våra tjänster debiteras efter tidsåtgång. Och vi anser det rätt att delge kunden all information gällande aktuell begravning. Även om det ligger utanför vårt ansvarsområde. Många aktörer är inblandade i varje begravningsuppdrag.

Tina S
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Vi blev mottagna som jag förväntar mig att man blir på en begravningsbyrå.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Skönt att höra att vi tog hand om er som förväntat. Tack för din återkoppling.

Viveca G
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Jag tycker det fungerade bra då vi begravde vår mamma. Kan inte komma på något just nu som strulade.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för din återkoppling, skulle det vara något som du kommer på är du välkommen att kontakta oss.

Jan S
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Proffesionella. Lyhörda och lätta att samarbeta med.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Jan för ert fortsatta förtroende och er återkoppling.

Harriet J
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Jag är mycket nöjd med all hjälp Harriet

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för förtroendet och det fina betyget.

Pär M
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Blev jättebra bemött. Bra service och bra återkoppling.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Pär för ditt förtroende och för din återkoppling.

Annika A
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Mycket bra och hjälpsamma! Ingen stress och och flexibla med tiden som vi skulle fräffas. Är mycket nöjd med begravningen.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Annika för ditt förtroende och tid för återkoppling.

Eva-lott A
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Lugnt och engagerat bemötande. Snabb med återkoppling kring frågor och hur vi ville ha det. Jag hade ingen förväntan då jag inte hade någon erfarenhet av att ordna begravning så fick en positiv upplevelse. Vi köpte kista, blomdekoration, handbuketter, catering för minnesstund , två annonser, försäkringsöversyn, minnesalbum.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Eva-lott för ert förtroende. Fint att vi fick bidra till ett vackert minne och en positiv upplevelse i en annars svår stund i livet.

Mia I
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Begravning med allt vad det innebär

Tack Mia för gott betyg.

Susanne M
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Bra och trevligt planeringsmöte endast fyra dagar efter min mammas bortgång. Vid telefon- och mailkontakt tyckte jag däremot att känslan var kylig och lite karg.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Susanne för ditt svar! Gott att höra att ditt ärende hos oss blev till belåtenhet. Och att personligt möte hos oss blev ett positivt sådant. Ledsamt att höra att din upplevelse av förlängd kontakt via telefon och mejl ej fungerat lika väl.

Karin D
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Trevligt och smidigt hanterat. Förväntningarna var väl att det skulle vara smidigt och med ett trevligt bemötande - vilket det var. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Karin för ditt förtroende och fina omdöme.

Ros-marie J
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Mycket fint bemötande, och väldigt nöjda.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Ros-Marie för visat förtroende och fina ord i återkopplingen.

Karen D
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Trevlig och kunnig personal, bra bemötande samt hjälpsamma

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack Karen för att du tog dig tid och lämnade fin feedback.

Bo Ö
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Helt bra hela vägen. Bra service och bra bemötande.

Tack för fina ord.

Ingrid Viktoria K
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Mycket lungt och trevligt bemötande.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Tack för visat förtroende och din tid för återkoppling.

Lars-göran F
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Lugn och saklig genomgång. Erbjöd bra valfrihet och förklarade bra vilka saker som man kan göra själv och vilka som de tycker var viktiga att andra bistår med . Vi fick bra hjälp med annons och planering samt blommor, vi valde att göra programkort och administrera catering själva via kontakter.

Svar från Väddö Begravningsbyrå AB

Så bra att ni tillsammans med er handläggare hittade ett alternativ som passade just er!

Inka W
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Allra bästa bemötande, fått den hjälp och information jag behövde. 🌹

Maj S
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Utmärkt service förväntningen överensstämde köpte tjänsten kista och blommor annons

Leif A
Skrev om Väddö Begravningsbyrå AB

Bra och proffsigt bemötande. Jag har inte något att klaga på