Värmesvets Entreprenad i Eslöv AB

2.7

3 omdömen om Värmesvets Entreprenad i Eslöv AB

Martin B
Skrev om Värmesvets Entreprenad i Eslöv AB

Bra och snabbt utfört arbete när vi gjorde om vårt badrum. bra service och kunnig ppersonal.

Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric
4.6/5 i betyg av 570 omdömen 4.6 av 570 omdömen

Fick en Mitsubishi-värmepump installerad för några månader sen. Från beställning till installation tog det bara 2v., trevlig tekniker som va

björn t
Skrev om Värmesvets Entreprenad i Eslöv AB

Bra bemötande och trevlig men efter det händer inget. Jag har beställt samma sak två gånger hos värmesvets och båda gångerna lovar dom att ta hem det och ringa upp när det kommer hem. Men tyvärr så hör dom aldrig av sig. Min slutsats är att små privatkunder är ointressanta för Värmesvets.

Anders B
Skrev om Värmesvets Entreprenad i Eslöv AB

Jag hade frågor angående radiatorer. Jag fick ett trevligt bemötande. Men de ville helst skicka vidare mig med mina frågor till "tillverkaren". Vilken tillverkare?! Det finns en massa tillverkare. Jag ställer ogärna samma frågor allt för många gånger. Värmesvets ska väl vara kunniga nog att veta något om de produkter som de säljer? Nej, inte bra.

Rörexpressen i Lund
4.9/5 i betyg av 245 omdömen 4.9 av 245 omdömen

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump,