Vestel AB

Färjevägen 18, 472 31 Svanesund — Visa karta

Fagerfjäll 81, 47198, FAGERFJÄLL
Honsbergs El
Martin E:
En seriös och pålitlig elfirma. Väldigt bra kvalitet på arbete och god service.

Läs vad 3 kunder tycker om Vestel AB

• Stefan P
    Stefan P skrev om Vestel AB
    La en beställning häromsistens hos elgrossisten.se, men nu är jag riktigt bekymrad! Ingen leverans har kommit och dom svarar inte på mail eller telefon! (Det är 13 dagar sedan ordern, på hemsidan lovar de leverans inom 2-5 dagar). Nåt tillfälligt problem kanske ?
  • Robert Y
    Robert Y skrev om Vestel AB
    Gjorde en beställning och betalade med kort. När det fortfarande stod behandlas på min orderstatus efter 2 dgr så kontaktade jag dem. Då visar det sig att det blivit något problem med kortbetalningen. Hör man inte av sig till kunden då? Dåligt! Dock så skickades varorna dagen efter när jag gjort om beställningen och det var ju positivt. Men tyvärr, det samlade betyget blir tumme ner eftersom de inte hörde av sig.. Synd att de heller ej går att nå via telefon...
  • Marcus
    Marcus skrev om Vestel AB
    Tisdagen den 23 juli beställde jag en del prylar från dessa skojjare. När jag inte fått varorna den torsdagen den 25 går jag in på deras hemsida. Där står det att beställningen fortfarande behandlas..
    Inget telefon nr finns på företagets hemsida utan endast mailkontakt.
    Som tur är finns företagsfakta.se
    Ringer upp företaget och undrar om jag får några varor imorgon.. Får då till min stora förvåning höra att varorna inte skickas förrän imorgon fredagen den 26e juli. 6 dagars leveranstid, utan att meddela. Vilka jävla skojjare, tydligen var jag inte ensam..

Färjevägen 18, 472 31 Svanesund