Alla kategorier Målare Stockholms län Solna Vi Målar Sverige AB

Vi Målar Sverige AB

Filmgatan 31, 169 33 Solna — Visa karta

Med över 30års samlad erfarenhet arbetar vi på Vi Målar Sverige med alla sorters målerijobb i hela Stockholm.

Läs vad 24 kunder tycker om Vi Målar Sverige AB

• Kalle W skrev om Vi Målar Sverige AB
    Letade runt efter en målarfirma som kunde tänka sig att måla om vårat lantställe ute i mälare. Efter att blivit tipsad av en bekant föll valet på Vi Målar Sverige, och det har vi inte ångrat. Kimmo var snabbt på plats ute på ön och gjorde en besiktning av fastigheten. Två veckor senare kom det tre trevliga gubbar ut till ön, och för att slippa den lite krångliga resvägen bodde dom kvar en vecka i vårat gästhus. Dom lämnade efter sig ett ställe i perfekt skick, och vi är verkligen supernöjda över kvalitén på arbetet samt arbetsledningen. Stället känns som nytt!

Som en liten bonus passade vi även på att köpa olja till all vår trall och brygganläggning via Vi Målar. Oljan räckte inte riktigt enligt mina beräkningar, slog en signal till Kimmo tisdag klockan 14 och beställde mer. 16:45 samma dag kom leveransen till Adelsö färjeläger. Fantastisk service.

Vill ge Vi Målar Sverige mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Sandra L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Ska sälja min lgh och letade därför målare för justeringar inför detta. Var väldigt stressad då min mäklare ville få ut lgh snabbt på marknaden. Kimmo lovade att han kunde komma och titta på lgh samma dag för offert och därför valde jag just ”Vi Målar” för att utföra arbetet. Kimmo lovade att höra av sig och vi bestämde när han skulle komma. Det blev för stressigt för honom vilket gjorde att han flyttade fram det till efter helgen. Efter helgen hörde han inte av sig vilket gjorde att jag både ringde och smsade honom vilket han aldrig svarade på. Då bestämde jag mig för att välja en annan målare. Dock gör det mig irriterad att Kimmo lovade saker han inte höll. Jag var i behov av snabb hjälp och nu gjorde detta att jag förlorade ytterligare 1,5v av min dyrbara tid. Inte bra. Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Vi Målar Sverige AB
    Kimmo kom hem till oss för att titta på vad som skulle målas. Han skulle återkomma med en offert vilket han aldrig gjorde. Efter ett par veckor hör jag av mig och frågar hur det går med offerten, ha ber om ursäkt och säger att det måste ha fallit mellan stolarna men att han ska försöka fixa det samma kväll. Nu har det gått ytterligare ett par veckor men fortfarande ingen offert!
    Jag valde då att vända mig till en annan firma. Läs mer
  • Jonas J skrev om Vi Målar Sverige AB
    Fantastiskt bra. Snabba, noggranna och prisvärda. Resultat efter högsta förväntan. Läs mer
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Vi Målar Sverige AB
    Duktiga och snabba målare, förutom hela lägenheten målande de även mästerligt om min säng. Kvalitetsstarkt material användes för allting. Plastade in alla möbler och städade.
    Kimmo är väldigt tillmötesgående och lätt att göra affär med. Det märks att killarna kan sina saker.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Mattias L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Riktigt bra sammarbete och snabbt utfört arbete! Läs mer
  • Lydia O skrev om Vi Målar Sverige AB
    Jag är jättenöjd med resultatet som blev när vi målade om min lägenhet Läs mer
  • Lennart L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Professionellt och trevligt bemötande. Höll vad de lovade. Målade utsidan av huset. Levde upp till mina krav gällande utförande, kvalité, noggrannhet och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sofie H skrev om Vi Målar Sverige AB
    Bra service! Snabbt jobb och snyggt resultat. Rekommenderas. Läs mer
  • Erika A skrev om Vi Målar Sverige AB
    Trevliga och professionella, fint bemötande. Måleriet gick snabbt och smidigt och vi fick hjälp väldigt fort. Ett extra plus i kanten var priset som jag tror kan konkurrera ut de flesta målerifirmorna! Bra jobbat! Läs mer
  • Åke L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Vi målar Sverige målade på rekommendation vårt hus i augusti. Allt arbete utfördes inom utlovad tid och till full belåtenhet och det var trevligt att ha och göra med Kimmo Ilvonen. Vi rekommenderar å det varmaste Vi målar Sverige och dess tjänster. Läs mer
  • Victor A skrev om Vi Målar Sverige AB
    Trevlig säljare och bra hantverkare Läs mer
  • Alfred H skrev om Vi Målar Sverige AB
    Toppen! Mycket seriösa och de gjorde allt för att jobbet skulle bli klart i tid. Läs mer
  • Anna S skrev om Vi Målar Sverige AB
    Mycket bra och prisvärt, arbetet blev klart i tid och enligt önskemål! Läs mer
  • Sofia K skrev om Vi Målar Sverige AB
    Mycket bra utfört arbete, enligt önskemål och på utsatt tid. Även mycket bra kontakt med Kimmo som ledde arbetet, kände hela tiden att jag hade koll på vad som skedde. Läs mer
  • Jessica K skrev om Vi Målar Sverige AB
    Beställde total ommålning av tak och väggar av vår 3:a. Vi Målar Sverige var mycket lätta att ha att göra med och allt flöt bra . Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Gabrielle L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Jag anlitade Vi målar för att måla ett tak i ett kombinerat kök och vardagsrum i Solna. Jag tyckte att förutom väl utförd målning så var de väldigt noggranna med att täcka och maskera. Jobbet utfärdes på utlovad tid och priset var bra. Läs mer
  • Sofie L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Yrekstolthet, snabba, flexibla och bara jättebra att ha att göra med! De målade tak och tapetserade och målade väggar, samt underarbete. Läs mer
  • Julia S skrev om Vi Målar Sverige AB
    Vi Målar gjorde ett kanonjobb i vår lägenhet! De tog bort gamla tapater, spacklade och målade alla väggar och lister. Bra bemötande av personalen som tipsade vid färgval och lyssnade noga på våra önskemål. Vi är jättenöjda med resultatet! Läs mer
  • Carolina R skrev om Vi Målar Sverige AB
    ViMålar tapetserade mina väggar. Är ytterst nöjd med både själva arbetet och resultatet. Läs mer
  • Jörgen N skrev om Vi Målar Sverige AB
    Jag blev rekommenderade Vi Målar Sverige av en arbetskollega. Vi fick hus garage förråd och hallen samt invändig trappa målad. Vi är mycket nöjda och kommer be om offert för att måla om inne i huset också. De var snabba och arbetade 4-5 personer samtidigt. Mycket noggranna och effektiva!
    Rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Anna E skrev om Vi Målar Sverige AB
    Var snabbt på plats efter förfrågan och bra utfört arbete. Läs mer
  • Sofia G skrev om Vi Målar Sverige AB
    Vi är jättenöjda! Vi Målar håller vad de lovar, är jättetrevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Maria N skrev om Vi Målar Sverige AB
    Bra företag med snabb återkoppling och service. Noggranna!! Vi är supernöjda med dem!! Läs mer

Bästa målarna i Solna:

Kocksgatan 38, 11629, stockholm