Alla kategorier Målare Stockholms län Solna Vi Målar Sverige AB

Vi Målar Sverige AB

Filmgatan 31, 169 33 Solna — Visa karta

Med över 30års samlad erfarenhet arbetar vi på Vi Målar Sverige med alla sorters målerijobb i hela Stockholm.
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Andreas L:
Fantastiskt engagemang! Tänker på detaljer och levererar toppkvalite

Målare nära Vi Målar Sverige AB:

Karlsbodavägen 15A, BROMMA
Vi har rollen som totalentreprenör och har en lång historia med många lyckade pr... Läs mer ›
Niclas F:
Jag anlitade Entreprenadhuset till två projekt som löpte parallellt där projekttiden var rätt tufft satt. Det var ett trevligt, bra och pro...

Annedalsvägen 73, Bromma
Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rö... Läs mer ›
Ingrid K:
Jag skulle renovera min 1:a på 30 kvadrat. Köket och rummet. Jag fick tips av en vän om Annedal bygg och badrum. Jag träffade Lasse och kä...

GUSTAV III:S BOULEVARD 141, SOLNA
Kontakta oss när du behöver en duktig målare! Läs mer ›
Eric L:
Allt funkade bra. Från den första bestämde träffen tills allt var färdigt. Har inget negitivt att säga faktisk. Taket och golvet blev båda j...

Box 110 30, BROMMA
Vi är specialisten på badrumsrenoveringar och köksrenoveringar och har lång erfa... Läs mer ›
Carl Fredrik C:
Har använt en hel del olika entreprenadfirmor tidigare, och Darek med hans team överträffade all förväntan och tog stor ära i sitt arbete oc...

Läs vad 21 kunder tycker om Vi Målar Sverige AB

• Jonas J
    Jonas J skrev om Vi Målar Sverige AB
    Fantastiskt bra. Snabba, noggranna och prisvärda. Resultat efter högsta förväntan.
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Vi Målar Sverige AB
    Duktiga och snabba målare, förutom hela lägenheten målande de även mästerligt om min säng. Kvalitetsstarkt material användes för allting. Plastade in alla möbler och städade.
    Kimmo är väldigt tillmötesgående och lätt att göra affär med. Det märks att killarna kan sina saker.
    Rekommenderas!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Riktigt bra sammarbete och snabbt utfört arbete!
  • Lydia O
    Lydia O skrev om Vi Målar Sverige AB
    Jag är jättenöjd med resultatet som blev när vi målade om min lägenhet
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Professionellt och trevligt bemötande. Höll vad de lovade. Målade utsidan av huset. Levde upp till mina krav gällande utförande, kvalité, noggrannhet och trevligt bemötande.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Vi Målar Sverige AB
    Bra service! Snabbt jobb och snyggt resultat. Rekommenderas.
  • Erika A
    Erika A skrev om Vi Målar Sverige AB
    Trevliga och professionella, fint bemötande. Måleriet gick snabbt och smidigt och vi fick hjälp väldigt fort. Ett extra plus i kanten var priset som jag tror kan konkurrera ut de flesta målerifirmorna! Bra jobbat!
  • Åke L
    Åke L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Vi målar Sverige målade på rekommendation vårt hus i augusti. Allt arbete utfördes inom utlovad tid och till full belåtenhet och det var trevligt att ha och göra med Kimmo Ilvonen. Vi rekommenderar å det varmaste Vi målar Sverige och dess tjänster.
  • Victor A
    Victor A skrev om Vi Målar Sverige AB
    Trevlig säljare och bra hantverkare
  • Alfred H
    Alfred H skrev om Vi Målar Sverige AB
    Toppen! Mycket seriösa och de gjorde allt för att jobbet skulle bli klart i tid.
  • Anna S
    Anna S skrev om Vi Målar Sverige AB
    Mycket bra och prisvärt, arbetet blev klart i tid och enligt önskemål!
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Vi Målar Sverige AB
    Mycket bra utfört arbete, enligt önskemål och på utsatt tid. Även mycket bra kontakt med Kimmo som ledde arbetet, kände hela tiden att jag hade koll på vad som skedde.
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Vi Målar Sverige AB
    Beställde total ommålning av tak och väggar av vår 3:a. Vi Målar Sverige var mycket lätta att ha att göra med och allt flöt bra . Vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Gabrielle L
    Gabrielle L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Jag anlitade Vi målar för att måla ett tak i ett kombinerat kök och vardagsrum i Solna. Jag tyckte att förutom väl utförd målning så var de väldigt noggranna med att täcka och maskera. Jobbet utfärdes på utlovad tid och priset var bra.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Vi Målar Sverige AB
    Yrekstolthet, snabba, flexibla och bara jättebra att ha att göra med! De målade tak och tapetserade och målade väggar, samt underarbete.
  • Julia S
    Julia S skrev om Vi Målar Sverige AB
    Vi Målar gjorde ett kanonjobb i vår lägenhet! De tog bort gamla tapater, spacklade och målade alla väggar och lister. Bra bemötande av personalen som tipsade vid färgval och lyssnade noga på våra önskemål. Vi är jättenöjda med resultatet!
  • Carolina R
    Carolina R skrev om Vi Målar Sverige AB
    ViMålar tapetserade mina väggar. Är ytterst nöjd med både själva arbetet och resultatet.
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Vi Målar Sverige AB
    Jag blev rekommenderade Vi Målar Sverige av en arbetskollega. Vi fick hus garage förråd och hallen samt invändig trappa målad. Vi är mycket nöjda och kommer be om offert för att måla om inne i huset också. De var snabba och arbetade 4-5 personer samtidigt. Mycket noggranna och effektiva!
    Rekommenderar dem starkt.
  • Anna E
    Anna E skrev om Vi Målar Sverige AB
    Var snabbt på plats efter förfrågan och bra utfört arbete.
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Vi Målar Sverige AB
    Vi är jättenöjda! Vi Målar håller vad de lovar, är jättetrevliga och tillmötesgående.
  • Maria N
    Maria N skrev om Vi Målar Sverige AB
    Bra företag med snabb återkoppling och service. Noggranna!! Vi är supernöjda med dem!!

Filmgatan 31, 169 33 Solna