Anders Larsson är mäklare på Visbymäklarna

och har varit registrerad mäklare sedan 2005. Anders Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 65 omdömen sedan 2015-12-15. Anders Larsson har haft 9 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många...
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 65 Läs vad Anders Larsson

• Anders är mycket engagerad och tillförlitlig.
    Regina G sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-03-12
    • 3:a
    • 104.0 m²
    • Visby Norr
    2020-03-12
    Tack för det Regina, hoppas du trivs riktigt bra i ditt nya boende!

Visa svar
  • Professionell och tydlig hjälp vid köp av fritidshus
    Desireé N köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-03-11
    • 50.0 m²
    • Gotland
    2020-03-11
  • Anders Larsson är noggrann, kunnig, vänlig och realistisk. Snabb i återkopplingar och håller goda kontakter mellan samtliga parter. Jag har både köpt och sålt genom Anders Larsson. Han är en superbra mäklare, helt enkelt!
    johanna g sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2019-11-06
    • 225.0 m²
    • Östra Gotland
    2019-11-06
    Tack Johanna! Nu får vi hoppas att du kan hitta ett annat boende på Gotland som passar bättre så småningom.

Visa svar
  • Vi har anlitat Anders ett par gånger och kan varmt rekommendera honom. Hans & Lena Bergsten
    Hans B sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2019-10-22
    • 173.0 m²
    • Västra Gotland
    2019-10-22
    Lycka till nu, annars vet ni var jag finns :-).

Visa svar
  • Professionellt, vänligt och trevligt bemötande. Har uppfyllt alla mina förväntningar.
    Ann L köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2019-10-21
    • 173.0 m²
    • Västra Gotland
    2019-10-21
  • mycket kompetent o trevlig, står alltid till förfogande, rekommenderas stark!
    Lars-patric B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2019-09-17
    • 5:a
    • 129.0 m²
    • Visby Norr
    2019-09-17
    Tack, nu hoppas jag att ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende!

Visa svar
  • Anders har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam med köpet av vårt nya hus. Professionellt bemötande och alltid snabba svar. Vi ger Anders våra varmaste rekommendationer!
    Josefine S
    Josefine S köpte sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2019-05-04
    • 65.0 m²
    • Mellersta Gotland
    2019-05-04
    Kul att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem!

Visa svar
  • En oro eftersom jag bor på fastlandet inför försäljningen av min mors hus på Gotland. Allt och jag menar allt har gått väldigt bra med uppgifter som ska fram mm. Anders har skött allt exemplariskt, trodde inte det var så enkelt för mig, Enkelheten beror ju på Anders sätt att genomföra försäljningen. Jag vill förorda Anders Larsson vid all hjälp med försäljning.
    Benny B sålde sitt hus med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2019-05-03
    • 65.0 m²
    • Mellersta Gotland
    2019-05-03
    Tack för dom fina orden Benny. En husförsäljning är ett samarbete mellan mäklare och säljare. Funkar det och man är ärlig och tydlig i kommunikationen åt bägge håll så blir det enkelt!

Visa svar
  • Jag kunde inte gå på ordinarie visning, men Anders fixade så jag fick en egen visning. Vid varje kontakt och frågafrån min sida återkom Anders direkt. Likaså kunde han svara på mina frågor eller såg till att snabbt ta redapå drt. Jag är oerhört nöjd med bemötandet, servicen och hanteringen av mitt köp av bostad i Visby.
    Roland E köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2019-02-20
    • 2.5:a
    • 48.5 m²
    • Visby Innerstad
    2019-02-20
  • Mycket trevlig och hjälpsam. Värkligen toppen på alla sätt. Rekomenderar honom till alla som söker en bra mäklare.
    Anna W
    Anna W skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2018-11-14
    2018-11-14
    Tack för det Anna! Lycka till framöver!