Jessica Hallgren

Jessica Hallgren

Jessica Hallgren är mäklare på Visbymäklarna

Jessica Hallgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Jessica Hallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.7. Jessica Hallgren har haft 19 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 92 Läs vad Jessica Hallgren

• Camilla B
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Visby - Terra Nova
    2021-04-22
    Vi har köpt tomt av Jessica o när det blev dags att sälja vårt hus så fick hon hjälpa oss med det. Jessica är väldigt kunnig, respektfull, inlyssnande o ärlig. Vi har litat på hennes stöd till 100%. Vi kan varmt rekommendera Jessica som mäklare o skulle vi behöva mäklartjänster i framtiden så är det Jessica vi önskar ha vid vår sida.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Visby - Terra Nova
    2021-03-19
    Jessicas bemötande av oss som köpare till ett radhus var fantastiskt. Hon var glad och positiv och vi upplevde henne som väldigt äkta. Hon svarade proffsigt på våra frågor och fick oss att känna förtroende för både henne och byrån som hon representerar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Vibble
    2021-03-16
    Mäklaren var ej lyhörd och ville inte svara per telefon, bara sms. Lyssnade inte på kunden. Stöddig och ej lyhörd för sin roll som fastighetsmäklare.
    Hej Susanne! Ledsen om du upplevde att jag inte lyssnade tillräckligt på dig, vi hade ju ett flertal långa telefonsamtal men tyvärr är det inte alltid möjligt att svara i telefonen och då använder jag sms för att inte fördröja kommunikationen. Det har aldrig varit min mening att vara stöddig utan endast tydlig, ska tänka på hur det kan uppfattas framöver. Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet och att det blir ett hemtrevligt och bra boende framöver! / Med vänlig hälsning Jessica Jessica Hallgren
    • Visby A7-området
    2021-01-08
    Sålt en insats lägenhet på tre rum och kök. Hon har ett mycket sansad och tryggt bemötande. Gillar henne. Pga stiltje i försäljningen över lag som var påfrestande. Mina förväntningar var att det skulle gått fortare. Men i denna pandemi så var det som det var. Hon bemötte mina förslag bra. Jag kände mig stressad men hon höll lugnet. Det blev bra och att det var en barnfamilj med ett barn som köpte.
  • Jörgen H
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-12-31
    Jag har både köpt och sålt hus på landsbygden med Jessica som mäklare. I både fallen har det varit mycket positivt – både personligt och affärsmässigt. Försäljningen överträffade våra förväntningar. Att ha Jessica som mäklare är tryggt, tydligt och professionellt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-12-29
    Jessica har varit tillgänglig, gett insatta och personliga svar på våra frågor, framstått som genuin och DESSUTOM fått oss att slappna av genom sin humor. Hon förmedlade ett torp vi köpte, en mil utanför Visby. Om min förväntning var att i en mäklare möta en tuff säljare framstod Jessica som pålitlig och lyhörd.
  • Kim K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Visby Östra Vi
    2020-12-14
    Hjälpte till med lägenhetsköp och var otroligt trygghetsgivande och lättsam att ha att göra med.
    • Visby Östra Vi
    2020-12-12
    Jessica är en engagerad och positiv mäklare som tryggt och professionellt tog på sig uppdraget att sälja min lägenhet.
    Efter ett fåtal veckor är lägenheten såld, jag är jättenöjd.
    Jag förväntade mig en mäklare som kunde sitt jobb och fick precis det när jag anlitade Jessica.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-11-15
    Jag har tillsammans med mina barn sålt en fastighet i Tofta och en fastighet på bergbetningen Visby.

Jag har alltid blivit väl och proffesionellt bemött. Det var inga lätta jobb, men Jessica skötte allt på absolut bästa sätt.
    • Visby Innerstad
    2020-11-13
    Jessica är väldigt bra att jobba med. Lugn, systematisk och professionell. Lämnar inget åt slumpen. Jag har rekommenderat Jessica till vänner, kollegor och bekanta//Anita