Jessica Hallgren
2019-07 - 2020-06

Läs vad 68 Läs vad Jessica Hallgren

• John H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

Visby Söder
    Sålde en tomt och fick fantastiskt bemötande av Jessica. Vid kontrakt skrivningen visade Visbymäklarna att man jobbar som en familj och alla hjälptes åt för att lösa problemet med säljare och köpare som var på olika destinationer. Proffsigt rakt igenom! Läs mer
  • Daniel S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

3:a
    Visby Lasarettsområdet
    Köpt lägenhet, super hjälp och service Läs mer
  • Irene K köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2:a
    Visby Länna
    Utmärkt mäklare! God återkoppling. Ärlig och pålitlig samt tillmötesgående. Vi är mycket nöjda och glada för den kontakten som i har fått med Jessica! Läs mer
  • Oskar L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-08-28

Västra Gotland
    Jessica är en lyhörd, påläst och proffsig mäklare som jag rekommenderar starkt. Högsta betyg på samtliga punkter vid försäljningen av vårt fritidshus. Läs mer
  • Annika M sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-08-27

Visby Öster
    Jag har sålt en äldre illa som jag bott i under trettio år. Jag har fått ett korrekt och välbalanserat bemötande. Min upplevelse är att Jessica visat att hon tyckt om objektet och på det sättet lyckats förmedla den känslan till tänkbara köpare. Jessica är lätt att få kontakt med både på ett personligt plan och via telefon, sms och mejl.

Samarbetet motsvarar mina förväntningar på vad en mäklare förväntas göra. Läs mer
  • Anne N sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-08-22

Mellersta Gotland
    Sålt mitt hus på Gotland, bra bemötande och många som kom på visningarna. Det blev budgivning och fick överraskande bra betalt för mitt hus. Bra hanterat med budgivning och regelbunden information hela vägen från början till slut. Läs mer
  • Linnéa B köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-08-22

Mellersta Gotland
    Tycker Jessica har skött sig utmärkt emot mig som köpare. Hon har varit personlig och professionell på samma gång. Svarar snabbt och tar reda på saker direkt. Skulle verkligen rekommendera henne som mäklare. Vi är väldigt nöjda! :) Läs mer
  • Helena L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-06-23

Mellersta Gotland
    Jag sålde ett riv/renoveringsobjekt med stor tomt. Jag blev mycket väl bemött av en glad, trevlig och positiv mäklare. Mina förväntningar var att få mitt ställe sålt, och det fick jag tack vare Jessica. Läs mer
  • Börje S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-06-19

3:a
    Visby Länna
    Trevlig o tillmötesgående
    Rekomenderas Läs mer
  • Carolina C skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-06-19

Jessica har sålt vårt hus. Hon är mycket trevlig och positiv och har skött hela bostadsaffärer på ett proffesionellt sätt. Hon har på ett tydligt sätt gått igenom försäljningen steg för steg. Vi som säljare är mycket nöjda och det tror jag även köparna är. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson