Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

Jörgen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 487 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Andersson har haft 36 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

487 omdömen om Jörgen Andersson

Sedan starten hos Reco 2015
Ted S
Visby Strandgärdet

Mycket bra mäklare, kunnig och lyhörd.

Marita O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
Visby Strandgärdet

Sweriös, respektfull på alla plan. Anlitat Jörgen flera gånger och alltid utmärkt bemötande. Rekommenderar alltid Jörgen

Inga T
Norra Gotland

Bästa och trevligaste mäklaren

Anna A
Visby Länna

Jag har bara positiva saker att säga om Jörgen. Han har ett trevligt bemötande är kunnig när man frågar något. Man får förtroende för honom och vågar ställa alla frågor som behövs.

Göran A
Visby Smittenslund

Alltid påläst och uppdaterad på objekt som han förmedlar. Otroligt lyhörd på vad kundernas önskemål/funderingar är. Alltid snabba återkopplingar mot köpare/säljare.

Emma W
Gotland

Trevlig och kompetent mäklare som med erfaren hand hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi är nöjda med allt, från första till sista kontakt.

Joakim N
Gotland

Trevlig, lugn, proffsig, kunnig och alltid tillgänglig. Stort tack för ett väl genomfört arbete!

Ulf O
Visby Innerstad

Lyhörd och trygg i kontakten. Transparent och kontinuerlig information. Bästa mäklarkontakten vi haft under åren.

Päivikki K
Visby Innerstad

Bemötandet var professionellt men ändå personligt. Han var lyhörd, pålitlig och var mycket lätt att ha kontakt med.

Camilla A
Visby Södercentrum

Mycket bra bemötande. Hjälpsam, tillgänglig, tålmodig och snabb på att svara på e- post/ sms eller telefon. Är en trygg och erfaren mäklare med god förmåga att läsa av kundens behov, mellan raderna.