Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

Jörgen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 403 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Andersson har haft 45 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 403 Läs vad Jörgen Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Snäck
    2022-05-17 Verifierad kund
    Efter att ha varit på en av Jörgens visningar bestämde vi oss direkt för att han skulle sälja vår bostad. Vi har känt oss väldigt nöjda genom hela försäljningsprocessen och kommer garanterat att välja Jörgen igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Norr
    2022-05-02 Verifierad kund
    Det var en ynnest att ha Jörgen Andersson som mäklare och ledsagare genom den spänningsladdade process att sälja min lägenhet. Jörgen Andersson, Visbymäklarna har en välutvecklade förmåga att skapa trygghet hos klienten. Hans omfattande kunskaper i juridik och finanser i samspel med hans lokalkännedom och yrkes professionalism gjorde mötet oförglömligt. Det var en stimulerande kunskapsresa som bekräftar mäklaren Jörgen Andersson:s yrkesrykte som oklanderligt och högst rekommenderbar.
    • Visby Norr
    2022-04-30 Verifierad kund
    Proffsig, snabb, trevlig genom hela processen.
    Rekommenderas varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Norra Gotland
    2022-04-28 Verifierad kund
    Hjälpsam, lugn och förtroendeingivande från början till slut. Tillgänglig för frågor och farhågor med tydliga svar och förklaringar under köpes-processen. Saklig och trevlig bemötande både gentemot köpare och säljare. Värt att rekommendera till andra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Norra Gotland
    2022-04-27 Verifierad kund
    Utmärkt bemötning. Mycket sakkunnig och mycket väl genomförd försäljning. Kunde inte vara bättre. En toppenmäklare. Högsta betyg!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Innerstad
    2022-04-24 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell!
    • Visby Innerstad
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt.
  • skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Proffsig, lugn och faktabaserad. Rekommenderas.
    • Visby Öster
    2022-04-03 Verifierad kund
    Kände inte att jag fick ett bra intryck av mäklaren.
    • Visby A7-området
    2022-03-27 Verifierad kund
    Vi blev bemötta med stort engagemang och proffesionalism. Vi har tidigare haft Jörgen vid visningar och budgivningar och har även då bara gott att säga. Helt ärlig, transparent och hjälpsam på ett sjyst och hederligt sätt.

Processen med kolgården var från första början helt perfekt, vi var sugna på den redan vid första visningen och Jörgen var väldigt bra att ha att göra med.