Visbymäklarna

Visbymäklarna, sid 2

Välkommen till Visbymäklarna!

Ska du göra en bostadsaffär på Gotland? Vi är det engagerade gotländska mäklarföretaget som sätter människan i fokus. Vi gjorde valet att bli helt fristående för att på så sätt kunna anpassa oss än mer efter våra kunders önskemål.

Vårt mål är helt enkelt komma närmare kunden och på det sättet ytterligare höja kvaliteten i vår mäklartjänst. Med andra ord, förädla det arbetssätt som varit vårt de senaste 10 åren. Vi har 40 års erfarenhet och ett mycket gott rykte.

Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi jobbar!

Läs vad 602 kunder tycker om Visbymäklarna 2

• Viola Å
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-11-02
    Jag är mycket nöjd med Jörgen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-10-28
    Vi har sålt en bostadsrätt. Jörgen var en saklig och påläst mäklare han gjorde ett bra jobb.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-10-22
    Jag sålde en lite lgh på Södertorg 12c 17kvm och det gick så snabbt och Jessica var så kunnig i allt och ärlig person jag rekommenderar henne varm.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby
    2020-10-19
    Anlitade Jörgen för försäljning av min bostadsrätt efter att ha köpt densamma av honom för ett par år sedan med god erfarenhet. Jörgen har hela tiden varit professionell och trevlig, och bemött alla mina frågor och funderingar på ett bra sätt. Försäljningen gick snabbt och smidigt, och jag fick återkoppling efter varje steg.

Totalt sett blev min upplevelse över förväntan, och jag skulle utan tvivel anlita Jörgen igen.
    • Visby Norr
    2020-10-07
    En toppenmäklare! Tillgänglig, snabb, effektiv och ändå med förmåga att ge tid och känsla av att klientens behov går först !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Visby Furulund
    2020-10-02
    En mäklare som ingav förtroende genom sin trygghet, noggrannhet, serviceanda
    2020-09-23
    Köpte en lägenhet i Visby. Jörgen var tillmötesgående och lätt att prata med och tog reda på frågor vi ville ha svar på. En mycket positiv upplevelse!
    • Tofta
    2020-09-20
    • Tofta
    2020-09-17
    Köpt sommarhus på Gotland. Trevligt bemötande av Jörgan Andersson och proffsig process.
    2020-09-02
    Grundlig i sin beskrivning av objektet. Tydlig och korrekt is in kommunikation. Alltid tillgänglig.
    2020-09-02
    Vi köpte en tomt på Gotaland genom Anders
    Bemötandet var alltid korrekt, trevligt och engegerat
    Mina förväntningar var snabb återkoppling och det fick vi under hela proceesen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Visbymäklarna
    2020-08-27
    Hon har på ett tryggt sätt möjliggjort vårt känge efterlängtade inköp av en bostad
    Köpt lgh. Bra bemötande och tydligt. Trevlig. Kan varmt rekommendera
    2020-08-27
    Proffsig, pålitlig och påläst!
    2020-08-26
    Köp av radhus.

Trevligt bemötande, enkel att komma i kontakt med. Återkopplade löpande vilket uppskattas.
    • Visby Hällarna
    2020-08-19
    Trevlig positiv och lösningsfokuserad
    • Burgsvik, Södra Gotland
    2020-08-19
    Mycket gott bemötande levt upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Lösnings fokuserad och tillmötesgående.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-07-20
    Vi har köpt ett fritidshus precis och har fått den bästa tänkbara servicen av Jessica. Hon är engagerad, insatt i de objekt hon säljer och påläst om lagar och regler. Hon är toppen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-07-15
    Trygg, kunnig och snabb hjälp
    • Visby innerstad
    2020-07-07
    Vi har sålt ett hus och köpt en lägenhet.Affärerna är inte slutförda ännu,blir det den 1/9 2020.Hitintills har allt fungerat utan anmärkning.
    2020-06-30
    Anna är lugn, kunnig och förtroendeingivande. Hon besvarar gärna frågor och har hållit oss uppdaterade om läget under processen. Ofta har hon förekommit frågor som vi tänkt ställa.
    Vi förväntade oss att vi skulle få instruktioner genom processen, dessutom fick vi mer pedagogisk vägledning vilket har varit väldigt bra.
    Bara toppen än så länge!
    2020-06-23
    Har motsvarat alla våra högt ställda förväntningar.
    Noggrann - ambitiös - ärlig. Som säljare känner man full trygghet.
    Betyg 5/5!
    Har sålt villa/kedjehus i Visby.
    2020-06-22
    För en månad sedan köpte jag en radhus i Visby. Jag hade kontakt Jörgen för att fråga om processen gällande hur man lämna ett bud osv. Jörgen var precis och gav mig en tydlig beskrivning.

Mina förväntningar är alltid att man som har en professionell status att vara precis, och inte överdriva om fördelar och nackdelar av bostaden dvs att vara objektiv. Jörgen uppfyllde alla vår förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-06-21
    Jessica är kunnig, lugn och trevlig. Känner stort förtroende för henne. Kan rekommendera Jessica som mäklare vid både köp och försäljning.
    2020-06-18
    Alltid korrekt och snabb information.
    2020-06-18
    Sålt villa. Mycket trevligt och bra bemötande. Hade höga förväntningar som han väl levde upp till. Bra löpande information rörande försäljningens olika skeden. Har känt mig trygg genom hela processen.
    Tack för förtroendet Lennart. Mycket bra arbete även från din sida gjorde denna process enkel och framgångsrik. Anders Larsson
    2020-06-16
    Jörgen har hjälpt mej att sälja min villa på Länna, mitt hem sen mer än 30 år. Jörgen har varit oerhört lugn, engagerad och saklig genom hela processen. Med sin fina attityd och en stor portion ödmjukhet har Jörgen varit ett stort stöd för mej.
    Från ax till limpa på mindre än 3 veckor, det överträffade mina vildaste fantasier.
    Stort tack Jörgen.

Jag kan varmt rekommendera Jörgen & Visbymäklarna.
    2020-06-12
    Jättedukig, uthållig, trevlig och lugn.
    Jag anlitar gärna Anna igen.

Mvh Marie-Louise Skeppholm
    2020-05-28
    Köpt fritidshus på nordöstra Gotland. Jörgen tog emot oss på visningen första gången med en ödmjuk framtoning. Har sedan genom hela affären varit noggrann, uppmärksam och svarat upp till lovade utkomsten HELT perfekt.
    2020-05-26
    Jörgen har levt upp till mina förväntningar till hundra procent..Han är lätt att samarbeta med och lyhörd för de synpunkter jag har haft på försäljningen. Om jag skall göra fler bostadsaffärer är det med stor sannolikhet jag kommer att anlita Jörgen.
    • Visby Östra Vi
    2020-05-18
    Jörgen gav ett förtroendeingivande och ärligt intryck. Jag upplevde att han svarade tydligt på frågor och var mån om att affären skulle falla väl ut för båda parter. Sammantaget gjorde det att det kändes tryggt att köpa bostad via Jörgen.
  • köpte en tomt med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    2020-05-04
    Jag har nyligen genomgått en köpprocess och köpt en fastighet förmedlad av Anders. Jag upplever Anders som mycket lätt och proffsig att ha att göra med. Strukturerad, tydlig och rak men också trevlig, personlig och flexibel. Jag upplevde hela processen som smidig, rak och enkel och vi är mycket nöjda.
    Jag kan absolut rekommendera Anders till andra.
    /Jens med familj
    Tack Jens! Hoppas att ni kommer att trivas och kunna skapa er ett sommarparadis för många år framåt! Anders Larsson
    2020-05-01
    Jag har både köpt ett hus och sålt min lägenhet genom Anna Skoggren.Ett vänligt och mjukt bemötande och ett proffsigt utförande gällande presentation av ett objekt, finns en röd tråd genom hela förfarandet både när det gäller texten och bilderna, har gott öga till det estetiska, har stor kunskap i sitt yrke.Inga svårigheter att få kontakt med Anna om man har några fågor, via mail eller mess.
    Känner stort förtroende för Anna i hennes yrkesroll och kommer varmt att rekomendera henne för vänner och bekanta.
    Mona, ett stort tack för att jag fått möjligheten att lära känna dig och hjälpa dig igenom hela den här processen. Jag är övertygad om att du nu har hittat ditt riktiga HEM. Ha en riktigt fin sommar. / Anna Visbymäklarna
    2020-04-30
    Vi är nöjda med det trevliga bemötandet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-04-28
    Jessica är professionell och förtroendeingivande, med både känsla och en mild glimt i ögat. Hon hjälper och, stöttar och tipsar genom hela försäljningen, utan att på något sätt stressa. Försäljningen av villan gick smidigare och bättre än förväntat – tack vare Jessica och Visbymäklarna. Rekommenderas varmt!
    2020-04-23
    Sålt en villa där både jag som säljare och även köparen upplevde ett väldigt bra och lättsamt bemötande där man ständigt hölls uppdaterad kring affären samt vad som hänt och kommer att ske. En varm rekommendation rakt igenom
    2020-04-20
    Vi köpte hus!
    Affären gick väldigt smärtfritt.
    Mycket nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Visbymäklarna
    2020-04-17
    Köpte ett hus på ön och blev vänligt bemöt jätte trevligt lättsam
    Tack Tamme för fina ord! Jag önskar dig ett stort lycka till med ditt nya hus! Visbymäklarna
    • Yttre Furulund
    2020-04-17
    jag sålde en bostadsrätt. Anna Skoggren uppfyllde alla förväntningar jag hade. Väldigt positivt.
    Stort tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till! Visbymäklarna
    2020-04-09
    Köpt en villa och säljer ett parhus. Blev bemött jättebra. Anna levde upp mer än vad jag hade förväntat mig av en möklare. Super trevlig
    Att få hjälpa er med två lyckade affärer känns väldigt roligt! Önskar er stort lycka till med ert ny boende! Visbymäklarna
    2020-04-09
    Lika fantastisk bra som i alla andra husaffärer vi har gjort med hjälp av Jörgen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-04-09
    Har köpt en villa och blev trevligt bemött
    information och kreavitet saknades. alla osö
    äkerheter belystes inte och kändes osäkeert
    blev ingen bra överlåtelse
    • 1.5:a
    • 32.0 m²
    • Visby innerstad
    2020-03-27
    Vi har köpt en lägenhet och sålt en via Visbymäklarna. Jörgen är klok, driven och duktig. Vi är supernöjda och skulle gladeligen använda dem igen.
    2020-03-20
    sålde vår sommarbostad
    vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt
    våra förväntningar blev uppfyllda
    allt gick smidigt och bra
  • Nicme I
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-03-17
    Sålt villa. Trevlig, sympatisk. Ärlig.inlyssnande.. Höll tider. Nogrann. Serviceninded. Stödjande.
  • Margareta P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Södercentrum
    2020-03-16
    Trevlig kunnig snabb med återkoppling. Snabba svar. Mån om kunden. Vi har köpt lägenhet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    • Visby Norr
    2020-03-12
    Anders är mycket engagerad och tillförlitlig.
    Tack för det Regina, hoppas du trivs riktigt bra i ditt nya boende! Anders Larsson
    2020-03-11
    Professionell och tydlig hjälp vid köp av fritidshus
  • Else Anne Renée O
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-03-10
    Hjälpsam och vänlig på alla sätt och vis!
    Yrkeskunnig!