Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Cb Technology AB

Cb Technology AB

Hagagatan 3, 113 48 Stockholm — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Fredrik G:
När jag tappade datorn i golvet blev Datorreparation.se räddaren i nöden. Bra bemötande hela vägen, när jag anmält skadan via hemsidan blev...

Företag inom dator nära Cb Technology AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Fredrik G:

Läs vad 16 kunder tycker om Cb Technology AB

• Elenne L
    Elenne L skrev om Cb Technology AB
    OSERIÖST!! Beställde en vara och valde betalning med Klarna. Fick efter nån vecka veta att produkten inte kunde levereras, men de meddelade inte Klarna att ta bort fakturan. Har nu haft ett h-e i snart två månader att få bort fakturan hos Klarna....
  • Sanna
    Sanna skrev om Cb Technology AB
    Jag köpte en parfym den 11 februari, tyvärr var det fel på pumpen så jag behövde reklamera den. Jag fick kontakt med en svensk kundtjänst efter många om och men, via hemsidan hänvisades man till en annan engelsk mejladress - därifrån var det ingen som svarade.
    Dock, jag returnerade varan enligt de instruktioner jag fick via mejl. Men jag fick aldrig svar på mina frågor som jag mejlade ang returportot. I förra veckan fick jag då ett paket från Vivamondo - men det visade sig vara samma paket jag skickat till dem med den trasiga parfymen. Inget åtgärdat/utbytt och fortfarande ingen kontakt från bolaget. Och nu är hemsidan nere. Så oseriöst! Akta er för att handla från dem. Har anmält att de är oseriösa på både prisjakt och pricerunner. Ska fortsätta lägga ut information på andra omdömessidor med så att inte fler blir lurade! Kommer att anmäla Vivamondo till ARN.
  • Grete A
    Grete A skrev om Cb Technology AB
    Har handlat mina julklappar hos Vivamondo för 2:a året i rad och är lika nöjd i år som förra året. De har bra priser och ett sortiment som är sanslöst stort. Rekommenderas!
  • malin h
    malin h skrev om Cb Technology AB
    Har handlat på Vivamondo i typ ett år och alltid varit hur nöjd som helst. Om man har lite koll så hittar man verkligen både riktigt bra priser. Brukar använda Pricerunner för att jämföra så jag är säker på att få bästa pris. Ett tips är att om man hittar någonannanstans som är billigare så mejla deras kundtjänst och pruta!
  • jenny n
    jenny n skrev om Cb Technology AB
    Jag har handlat på Vivamondo massor av gånger och aldrig blivit missnöjd. Är det så att ni kanske är rädda för konkurrens? Om ni sänker priserna så kommer jag gärna att testa att handla hos er på Cow. Men under tiden är Vivamondo mitt val!
  • Christian H
    Christian H skrev om Cb Technology AB
    Jag vill bara meddela att Vivamodo sysslar med parallell import och Laura Mercier har inte godkänt dem som återförsäljare. Mycket av det de säljer har inte funnits i Laura Merciers sortiment på flera år. Detta gäller även Vincent Longo. Så, om man väljer att handa på denna sida finns det en stor risk att det man köper är gammalt/www.cowparfymeri.se
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Cb Technology AB
    De har verkligen allt. Superskönt att inte heller behöva springa i vanliga butiker, klarade mig från julstressen genom att handla hos Vivamondo.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Cb Technology AB
    Har beställt både till mig själv samt rekommenderat till väninnor, har alltid funkat perfekt!
  • Maria N
    Maria N skrev om Cb Technology AB
    Har handlat på Vivamondo och är verkligen nöjd. Hade även kontakt med kundtjänst och fick finfina svar på mina frågor och dessutom snabbt. kan verkligen rekommenderas!
  • sarah h
    sarah h skrev om Cb Technology AB
    Jag har handlat julklappar på Vivamondo, kom i tid och fint inslagna, helt klart över förväntan och kan verkligen rekommendera butiken!!!
    Maria N gillar detta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Cb Technology AB
    Har beställt varor och blivit fakturerad och betalt men några av varorna har inte dykt upp efter 3 månader. Kommer aldrig rekomendera Vivamondo till någon förutom till Allmänna reklamationsnämnden.
  • Malin S
    Malin S skrev om Cb Technology AB
    Fick en oförseglad vara. Skickade tillbaka som reklamation efter överenskommelse. Skulle ta några dagar men fick vänta drygt en månad på svar trots att jag mailade dem 5 gånger. Efter lång väntan fick jag varan krediterad. Har också blivit erbjuden rabatt på framtida köp.
  • Christian Z
    Christian Z skrev om Cb Technology AB
    Vivamondo kan rekommenderas varmt. Bra priser och enormt utbud. Leveransen kom enligt förväntat, dessutom prydligt paketerad med rosett;-) Vivamondo är nog en mardröm för traditionella skönhetsbutiker.
  • Linda S
    Linda S skrev om Cb Technology AB
    Grymt bra svensk sajt inom skönhet!!! Hittar mer produkter än jag trodde fanns och priserna är bra mycket billigare än i butik. Rekommenderas varmt!!!
  • Conny J
    Conny J skrev om Cb Technology AB
    priserna har jag ingen uppfattning om, men utbudet var inte mycket att hurra över. Nej, du behöver inte leta länge för att hitta bättre butiker.
  • Johan
    Johan skrev om Cb Technology AB
    Rekommenderar Vivamondo.se för hudvårdsprodukter för män, bra priser och okej sortiment (skulle kunna varit lite bredare).

Hagagatan 3, 113 48 Stockholm