Vivecas Hälsokälla

Ring 070-680 89 93 www.vivecashalsokalla.se

12 omdömen om Vivecas Hälsokälla

Catrine N
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Tack så mycket, Viveka, för den oöverträffade healingupplevelsen! Din expertis och omtanke skapade en både behaglig och trygg session, och jag kände mig verkligen stärkt genom hela processen. Djupt tacksam för att du inte bara hjälpte mig att läka min brutna axel utan också läkte min sena och muskelfästen, vilket var något varken läkare eller fysioterapeut hade sett tidigare. Förbluffande nog var jag helt återställd på bara två månader. Jag rekommenderar varmt Viveka för hennes enastående expertis och varma engagemang. Tack för att du har gjort en verklig skillnad i mitt välmående!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Helena M
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Väldigt duktig och supertrevlig är Viveca! Gått på massage flertal gånger, med en skön känsla efter och knutar, spändhet borta! Mycket kunnig kring kropp och hälsa :)

Totte V
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Viveca är Bäst! Bästa massagen och ett supertrevligt bemötande. En stunds underbar avkoppling. Jag kommer att fortsätta gå till Viceca. / Totte

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Pontus P
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Helt fantastisk. Som en ny människa. :)

KROPPSKLINIKEN Tyresö
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Viveca är heeelt magiskt duktig reiki healer!!! Jag har fått Reiki massvis med gånger av olika healers genom åren, och har även tagit kombo Reiki/Massage flera gånger hos Viveca tidigare, vilket alltid givit mig just det jag behövt. I förra veckan började känna kraftiga sjukdomssymtom på min första dags långhelg. Jag hade ett viktigt åtagande dagen efter som jag bara ej ville missa. Därför kontaktade jag Viveca, och frågade om det var möjligt att få hjälp via hennes distanshealing. Hon 30min och vill göra ett försök....

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Maria H
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Viveca är mycket duktig och masserar med lagom hårt tryck. Dessutom har hon ett väldigt vänligt och trevligt sätt. Hit går man gärna igen!

Gertie R
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Fantastiskt timme Mediyoga. Viveca ledde med tydlighet och lugn. Det blir fler gånger för mig.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 864 omdömen 4.7 av 864 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Pia M
Skrev om Vivecas Hälsokälla

En lugn och avslappnande miljö där man genast går ner i varv. Jag har provat både yoga, reiki, massage och gong. Viveka är väldigt lugn och väldigt duktig på det hon gör. Kan varmt rekommendera henne!

Anita S
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Vänligt bemötande. Ingen väntetid. Sökte för kramp i vaderna och stelhet i axlar samt svag ländrygg. Kände mig betydligt bättre efter massagen. Kommer boka ny behandling i september. Mvh Anits

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 885 omdömen 4.7 av 885 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Helen E
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Jag har varit hos Viveca på coaching, yoga för många år sedan och nyligenReiki healing och massage, för bara ett tag sedan. Hon är så duktig och jag mår så bra efteråt jag fått behandling.

Marie W
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Jättebra helhetsupplevelse av Hälsokällan! Tydlig hemsida, lätt att boka. Lätt att få kontakt, fick svar snabbt vid fråga. Rekommenderar kombobehandlingen Reiki healing och massage! Både kropp och knopp blev bearbetade och avslappnade. Viveca hittade mina "problemområden" och löste upp spänningar, knutar och spända muskler.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Maria G
Skrev om Vivecas Hälsokälla

Jag var så nöjd med min Reiki och massage. Hon har så fin energi och hjälper dig att hitta balans. Tack Viveca!!!