Warningchilizone

4.3

17 omdömen om Warningchilizone

Lars H
Skrev om Warningchilizone

Servicen är fantastisk xxxxxx xxxxx

Svar från Warningchilizone

Så roligt att höra 🤩 ser fram emot framtida beställningar 🤩

Robbin L
Skrev om Warningchilizone

Beställde den 7/2 ,idag 21/2 har jag ännu inte fått något paket , Postnord säger att den 26/2 ska paketet komma . Det är för mig inte rimligt att behöva vänta i 19 dagar därav det låga betyget

Svar från Warningchilizone

Hej! Jag kan tyvärr inte påverka leveranstiden så mycket då paketet blivit inlämnat hos posten. Beklagar att det tagit sån tid såklart och du har även fått en bonusprodukter i ditt paket 🤩

H.lindström H
Skrev om Warningchilizone

För tidigt att ge omdöme... Har precis handlat och knappt hunnit sätt fröna... Så det får vänta

Svar från Warningchilizone

Ser fram emot att höra vad du tycker sen

Peter G
Skrev om Warningchilizone

Riktigt bra produkter, snabb leverans

Svar från Warningchilizone

Tack så jättemycket, kul att du uppskattar oss och våra produkter 🥰

Niclas S
Skrev om Warningchilizone

Jag har köpt både såser och marmelader väldigt varierande styrkor vilket är bra så det passar många känns att det är gjort med kärlek Bra service

Svar från Warningchilizone

Tack så mycket för dina fina ord det betyder mycket ❤️‍🔥

Gunilla R
Skrev om Warningchilizone

Mycket bra och spännande utbud. Finns verkligen något för alla. Mina favoriter är marmeladerna. Har svårt att välja ut en favorit, kanske är det jordgubb/vanilj eller om det är päron/rom. Oavsett vilken marmelad jag väljer har alla blivit succé på ostbrickan. Mycket bra service också, snabb leverans och snabb respons vid frågor. Rekommenderar verkligen!

Svar från Warningchilizone

Tack så mycket för dina fina ord det uppskattas 🥰🔥❤️‍🔥🎅

Håkan W
Skrev om Warningchilizone

Mycket bra produkter kommer nya hela tiden

Svar från Warningchilizone

Så roligt att du är nöjd med produkterna 🥳❤️‍🔥

Annika R
Skrev om Warningchilizone

Blev otroligt bra bemött av chilizone när jag hade frågor angående produkterna. Hade hört en del från kollegor som handlat marmelader och ville testa själv. Förväntningarna jag hade var höga och det jag beställde levde upp till de med råge. Jag beställde både marmelader och såser. Och de är det bästa i marmeladväg jag smakat.

Svar från Warningchilizone

Det glädjer mig att höra att du är nöjd 🥰

Robin O
Skrev om Warningchilizone

Grymt bemötande och en grymt kunnig kille som driver warningchili zone. Såserna är grymma, har köpt flertalet såser under året. Man slutar aldrig förvånas över kvaliteten. Bara positiva saker att säga!

Svar från Warningchilizone

Tack så mycket! Roligt att höra att du är nöjd 🥰

Mattias B
Skrev om Warningchilizone

Annorlunda, fina smaker, med en lagom hetta

Svar från Warningchilizone

Så kul att du är nöjd med produkterna 😁❤️‍🔥

Hans T
Skrev om Warningchilizone

Vet inte vad jag ska tycka. Har inte fått de beställda varorna. Inte heller något besked om de är skickade eller inte. Kanske inte finns i lager? Vad vet jag - inget. Hasse

Svar från Warningchilizone

Hej. Som du fick info om vid beställning så skickas ordern inom 1-5 arbetsdagar. Din order kommer att skickas imorgon. Mvh Sebastian Boberg

Eva H
Skrev om Warningchilizone

Jag har gjort en goodie julklapp till min dotters pojkvän som gillar chilli. Älskar etiketterna och de bruna glas flaskorna/burkarna som ger en vintage känsla. Nu återstår bara att se hur julklappen gillas.

Svar från Warningchilizone

Vad roligt att du gillar hur det ser ut. Hoppas och tror att det är en uppskattad julklapp för en chililover 😍🥳🎅🎄

Samuel G
Skrev om Warningchilizone

Galet smaksäkra såser! Starka och samtidigt fina toner av smaksättningen!

Svar från Warningchilizone

Tack så jättemycket för dina fina ord 🥰🥳

Anita W
Skrev om Warningchilizone

Utmärkta produkter och alltid väl förpackade! Är helnöjd!

Svar från Warningchilizone

Tackar för dina fina ord 🥳😁 kul att höra att du är nöjd med produkterna 🥳

Stig Erik Örjan G
Skrev om Warningchilizone

Bra och lättmanövrerad hemsida Snabba leveranser

Svar från Warningchilizone

Tack snälla vad roligt att höra att du är nöjd 🥳

Ingvar N
Skrev om Warningchilizone

Har ingen aning. Har bara erhållit uppmaningar om omdömen utan att ha erhållit produkten för utvärdering.

Svar från Warningchilizone

Hej! Ditt paket kommer att skickas senast imorgon. Har även mailat dig med lite information. Mvh Sebastian

Hans N
Skrev om Warningchilizone

En trevlig litet företag som har många olika och goda drodukter som absolut någonting kommer passa till d flesta i smak. Klassiska smaker och styrkor men även massa produkter som är unika. Snabb leverans och snabba svar vid frågor. Kan varmt rekomendera handla på Warning ChiliZone om du är nyfiken på klassiska produkter men även dem mer vågade smaker a

Svar från Warningchilizone

Tack så mycket för dom fina orden, jag strävar alltid efter att utveckla företaget och göra mina kunder nöjda 😍