Alice H

66 omdömen om Alice H

Sedan starten hos Reco 2021
Ramona H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Toppen betyg! Duktig på riktigt. Hon designar t.ex blommor och citroner på fri hand. Vem gör ens sånt?! Lacket blir tunt och jämnfördelat till skillnad från andra jag besökt. Kanske de viktigaste för mig, snygga naglar som inte ser billiga ut. Alice håller hög kvalité!

Ella B
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Har gått till Alice flera gånger och jag blir alltid lika nöjd. Hon är jätte duktig på det jobbet hon gör och är alltid så trevlig

Paula S
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Fantastiskt duktig i både bemötande, arbete och lyssnandet! Alice levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag gjorde en nagelförlängning, första gången nånsin och hon var helt fantastiskt duktig!

Svar från Alice H

Tusen tack för din feedback Paula. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Gun P
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Trevligt bemötande öppen och lätt att prata med. //Gun

Svar från Alice H

Stort tack för din feedback Gun, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Ulrica L
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Så nöjd varje gång jag varit hos Alice. Hon vet och ser vad jag behöver och vill ha.

Svar från Alice H

Stort tack Ulrica, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Maud H
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Det var första mötet! Alice var professionell vänlig o trevlig!Alice gjorde en bra manikyr med en snygg färg!

Svar från Alice H

Din feedback värmer, stort stort tack Maud! Varmt välkommen tillbaka.

Elma L
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Bästa Nagelteknologen i Visby, så duktig, kunnig, kreativ och omtänksam. Går alltid där ifrån med finare naglar en jag kunnat tänka mig.

Svar från Alice H

Stort stort tack för dina värmande ord Elma! Betyder massor att du tar dig tiden att ge feedback. Varmt välkommen tillbaka.

Maj N
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

jag tycker mycket bra om Jag tycker mycket om Alice alltid positiv o vänlig.

Svar från Alice H

Tusen tack för dina fina ord Maj. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Gunilla N
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alice är alltid glad, personlig och trevlig. Hon gör alltid ett utmärkt och noggrant arbete. Resultatet är alltid över förväntan . Kram Alice Gunilla

Svar från Alice H

Tusen tusen tack för din fina feedback Gunilla, den värmer ❤️ Varmt välkommen åter!

Tina M
Skrev om Alice H en del av WAU Visby

Alltid såå trevlig och tillmötesgående. Noggrann och väldigt skicklig. Kan varmt rekommendera henne. Man blir aldrig besviken

Svar från Alice H

Tusen tack för dina fina ord Tina och för din rekommendation. Varmt välkommen tillbaka!