Linda B

186 omdömen om Linda B

Sedan starten hos Reco 2019
Linnea N
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Har nästan aldrig blivit hundra procent nöjd hos frisören. Antingen för mörkt, varmt, kallt. Men Linda fixade mitt hår exakt så som jag ville ha det! Jag har aldrig gått ifrån frisören så nöjd som jag gjorde när jag hade varit hos henne. Underbar frisör! Jag bad om en rotfärgning och lite fix på mitt hemmablekta ojämna hår. Hon löste det galant.

Åsa L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Så nöjd. Kände mig trygg i Lindas händer.

Svar från Linda B

Tusen tack Åsa. Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Irene S
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Väldigt bra blev jag bemött av Linda,med mig hade jag en bra bild på hur jag ville bli klippt. Uppklippt i olika etapper med lite längd i och nacken kom vi överens om att den inte behövde vara så mycket kortare men det blev den +lite till, Linda försökte ändra lite till men det är ju inte så lätt på ett då redan kort hår men lite bättre blev det faktiskt. Jag tror att nästa gång kan bli bättre. Mvh.Irene

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Irene, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen åter för nästa besök.

Karin B
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Alltid proffsig och kompetent!

Svar från Linda B

Tusen tack Karin. Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Thomas A
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Proffsig & väl omhändertagande med & av mitt hår. Stort Tack!

Svar från Linda B

Stort tack själv Thomas! Din feedback betyder mycket för oss. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Lia W
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

En stjärnfrisör! Så proffsig, trots en stor förändring så var jag 100% trygg och så jäkla nöjd efteråt!

Svar från Linda B

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Lia. Det betyder mycket! Tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Simon L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande, Resultatet blev utmärkt. Och det var en trevlig pratstund som inte kändes forcerad

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Simon, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Elisabeth C
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Bra behandling, och bra färger, men hon plockade bort alldeles för mycket ögonbryn. Bara en tunn sträng kvar..

Svar från Linda B

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, Elisabeth. Vi uppskattar det mycket och vi tar till oss av det du skriver. Du är varmt välkommen tillbaka.

Robert R
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Utmärkt jobb och d:o bemötande. Alltid en positiv upplevelse.

Svar från Linda B

Stort tack Robert! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge din feedback. Varmt välkommen tillbaka!

Anita L
Skrev om Linda B en del av WAU Visby

Jag är mycket nöjd med resultatet av mitt besök. Anita Linkhorst

Svar från Linda B

Tack för din feedback Anita. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Hjärtligt välkommen tillbaka.