Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Webhallen Sverige AB

Webhallen Sverige AB

Omdömen totalt
144
Snittbetyg
2.3

About company

Webhallen är ett av svenskt e-handelsföretag som säljer spel, film, mjukvara, hårdvara, hemelektronik och hushållsprodukter både över internet och i butik. Välkommen till butiken på Sveavägen 39 i Stockholm!

144 omdömen om Webhallen Sverige AB

Visar 144 omdömen med 2.3 i snittbetyg
Johnn W
Wrote about Webhallen Sverige AB

Beställde från Webhallen för upphämtning i Barkarby butiken. Skyndade från jobbet och kastade mig in i bilen för att hinna innan stängning. Kom till butiken 18:52 men blir då bryskt utkörd av personalen som sa att det var stängt och han måste hinna hem och mata katterna. Trots mina påpekanden om att dem faktiskt stänger kl 19:00 vägrade han hjälpa mig och jag fick åka hem igen utan min beställning.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ludwig T
Wrote about Webhallen Sverige AB

Didn't send to the correct delivery address as specified in the order confirmation. Refused to acknowledge their mistake and forced you to pick it up from the wrong destination yourself. Very untrustworthy store that gladly screws over the customer!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Per Henrik D
Wrote about Webhallen Sverige AB

Vi köpte fem hårddiskar från Webhallen den 9 september. Tyvärr var två av dem döda vid ankomst (DOA), vilket uppenbarligen berodde på undermålig paketering (fysisk skada på paket och hårddiskar). Sedan dess har processen kring dessa problem varit mycket frustrerande. Vi returnerade de trasiga enheterna och fick godkänt för ersättningsprodukter, men det visade sig att Webhallen inte hade några i lager att skicka ut. Inte heller kan de svara på när sådana inkommer. Supporten, oavsett om det var via mejl, telefon eller chat,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Magnus J
Wrote about Webhallen Sverige AB

Köpte en defekt produkt från webhallen. Vid försök till reklamation frånsade webhallen sig allt ansvar och hänvisade mig till att göra en reklamation till ARN för att gå vidare eller betala för att skicka produkten på reparation. Vid liknande ärenden då jag köpt produkter på Elgiganten och Bauhaus har jag fått hjälp direkt med pengarna tillbaka eller ny produkt vid felanmälan. Ärligt talat har jag fått bättre support från kinesiska återförsäljare! Efter anmälan till ARN har jag nu fått rätt. Tråkigt att det krävs att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jenny Cecilia O
Wrote about Webhallen Sverige AB

Köpte ett Lego i deras butik för 300kr till ett kalas. De tar ej kontanter. Enklare med kontanter om mottagaren av presenten redan har just det legot eller vill köpa något annat någonstans. Vid betalning med kortet hänvisar butiksbiträdet till en kortmaskin (med sladd, alltså ej fastskruvad) på andra sidan av där jag stod. Så jag får gå runt några meter eftersom biträdet inte flyttar på maskinen. Webhallen har ingen presentpåse eller inslagningspapper utan föreslår att jag ska köpa till en sladdrig plastpåse. När jag nekar... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sebastian Mikael W
Wrote about Webhallen Sverige AB

Skickade inte till leveransadressen jag angav i kassan utan till faktureringsadressen klarna har lagrad. Vägrar erkänna fel och jag fick betala 300kr fördelat på 2 ordrar som detta hände på. Trist att behöva gå till ARN för att de ska göra rätt för sig.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sebastian Anders Paul M
Wrote about Webhallen Sverige AB

Splitter ny laptop havererar, vägrar hjälpa mig på något annat sätt än att reparera den. Jobb och skola blir lidande ich dem menar på att dem har rätt att dra ut på det i 6 veckor. 6 veckor har gått och än har jag inte fått tillbaka den utan "reservdel är beställt". Konsumentverket nästa. Har pratat med kunniga människor inom teknik och dylikt, all service på andra företag är mycket bättre och inet ska tydligen vara en hit.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Daniel K
Wrote about Webhallen Sverige AB

Jag är mycket besviken på Webhallen och deras hantering av mitt ärende. Jag köpte ett spel från Webhallen som var felaktigt, och efter att ha skickat tillbaka produkten enligt deras instruktioner har jag inte fått någon återkoppling eller återbetalning. Trots att jag följt alla instruktioner och returnerat varan har jag fortfarande inte fått mina pengar tillbaka. Jag har skickat upprepade e-mail utan att få något svar alls från deras supportteam, och jag känner mig helt ignorerad. För att försöka få kontakt har jag också... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anders Magnus Ensio B
Wrote about Webhallen Sverige AB

I princip omöjliga att komma i kontakt med. Har en beställning som inte levereras och försöker få kontakt för att se om någon del behöver bytas ut.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Magnus L
Wrote about Webhallen Sverige AB

Beställde en skärm, tangentbord och musmatta. Skärmen kom i en försändelse och musmattan i en annan. Tangentbordet, som kostade 1790 kr, kom aldrig och Webhallen hävdar bestämt att den skickades med musmattan (det gjorde den inte). De kommer varken skicka tangentbordet eller ersätta och rekommenderar att anmäla dem till ARN. Så nu har jag även lagt ut 150 kr på ARN. Hoppas fler med dåligt upplevelser hos dem gör detta. Webhallen har varit mitt go-to-ställe att handla på genom åren och det har alltid funkat bra. Men den här gången var troligen sista.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Laura R
Wrote about Webhallen Sverige AB

3månade och min beställning inte blivit skickat. Har försökt att avbeställa allt via epost, webformulär och telefon. Fått två svar. En svar i epost med fråga om vill har del av min beställning. Svarade direkt och påminnt flera gånger utan att få nån återkoppling. Avbeställt via telefon (lång kö) och de skulle fixa det men det inte ändrats till avbeställt på mina sidor när jag loggar in och inte tagits bort från klarna fast väntat på det +2veckor från samtalet. Kundservice är värdelöst

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Andréas Nils Johan R
Wrote about Webhallen Sverige AB

Webhallen var förr i tiden det bästa alternativet för både företag och privatpersoner att köpa gaming relaterade datorer, delar och tillbehör på. Senaste 2 åren har det gått utför och nu är det total besvikelse på både pris, kundhantering samt tillförlitlighet. I januari lämnade jag tillbaka ett antal oanvända oöppnade datorkomponenter för nästan 10.000:- . Vid detta datum har jag fortfarande inte fått pengarna tillbaka eller ens ett tillförlitligt material på var de tagit vägen. Flertalet ursäkter har givits de handfull... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ludvig A
Wrote about Webhallen Sverige AB

Beställde ett par prylar den 15 mars. Allt fanns i lager, och sen efter någon dag fanns den ena varan tydligen inte inne. Därefter har jag sett varan komma in i lager två gånger men ännu inte fått min beställning skickad. Jag har försökt nå deras support utan framgång och skickat in begäran om få pengarna tillbaka. Men ingenting händer... Fruktansvärt besviken på deras nya attityd. Man brukade kunna lita på webhallen, men den tiden är över.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Aleksandra W
Wrote about Webhallen Sverige AB

Jag beställde ett Webhallon Config v.5.4.1 - Startpaket för 1199 kr och betalade via Swish den 23 mars. Sedan dess har jag knappt hört något från företaget om leveransen. Jag skickade ett meddelande den 28 mars för att få klarhet, men nu är det den 3 april och jag har fortfarande inte fått min beställning. När jag äntligen fick svar på chatten var det från Steffano,hade avbrutit beställningen av själva Raspberry Pi men inte adaptern – vilket är helt meningslöst eftersom adaptern är oanvändbar utan Raspberry Pi. Dessutom... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Dan Lars John F
Wrote about Webhallen Sverige AB

Beställde datordelar till min son 2024-11-25. Fick allt utom ett prismatchat RTX4070 (det skulle komma slutet av december garanterat). Jagade dom början av januari, blev lovad att det är garanterat beställt och det kommer komma slutet av januari.. januari kom och gick inget grafikkort. jagade dem igen, efter timmar i chatten , återigen, garanterat att det kommer och i slutet av februari., inget kort februari. samma sak nu efter jag kontaktat dom 10+ gånger. lovad varje gång, jag står nu här och får veta efter att jag återigen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Olof E
Wrote about Webhallen Sverige AB

Undvik denna butik till högsta pris. Deras support är under all kritik.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
James H
Wrote about Webhallen Sverige AB

Har varit kund i över 20 år och har en väldigt hög medlemsnivå i deras system. Köpte produkter för c:a 7500 och gjorde retur på 3500. Först gjorde de returen i ett nyare system som inte fungerade. Hade jag inte bett om papperskvitto och gått in i en butik några dagar senare för att göra om returen i ett äldre system hade detta fallit mellan stolarna. Dessutom har de underbemannat på både telefon och supportmejl så de går inte att nå annat än att gå in i en fysisk butik. Finns mängder av recenssioner här som säger att de är omöjliga att nå när det gäller returer.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Frej Magnus Peter N
Wrote about Webhallen Sverige AB

Värdelösa. Skickar fakturor på saker som ej skickats

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Joakim A
Wrote about Webhallen Sverige AB

Jag beställde igår från WH igår och tänkte egentligen välja "Hämta i butik" då jag var tvungen att ha produkten idag. Men sen så visar deras hemsida flertalet leveranssätt som skulle leverera paketet redan på kvällen samma dag. Så då valde jag Instabox. Men nu säger instabox att webhallen inte ens levererat paketet till dom förräns idag klockan 07. Detta gör det omöjligt för dom att leverera paketet tidigare än imorgon kväll klockan 19:10. 48 timmar efter angiven tid. Jag kommer nu bli tvungen att köra 50 minuter in till... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Helena G
Wrote about Webhallen Sverige AB

Pokemon Tyranitar Ex Premium Collection 699 kr Beställed Pokemon Tyranitar Ex Premium collection till sonen som ville ha dom att spela med, då vi öppnat den upptäcker vi att själva stjärnan i leken fattas och vi har två pupitar istället. Vi har inte öppnat mer än bara själva kartongen inga av boosterpacken. Tar kontakt med Webhallen i tron på att dom är ett bra företag som kommer att lösa detta åt mig. (Efter som även distansköpslagen även har rätt att öppna och inspektera en vara om det inte är en hygienprodukt.) Efter... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Robin K
Wrote about Webhallen Sverige AB

Gjorde beställning på 3 paket lego och fick endast 2 stycken vid leverans. Mailade till webbhallen och fick inget svar på över 1 vecka, när ja väl fick svar så påstod dom att dom skickat alla 3 paket och att ja ska ha fått de, vilket jag inte har! Fick varken tillbaka mina pengar eller mitt paket dom slarvat bort, Beställ inte grejer från deras hemsida, finns bättre ställen där det jobbar annat än tjuvar och efterblivna.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mona K
Wrote about Webhallen Sverige AB

Skulle köpa julklapp, blev glatt överraskad på Webhallens hemsida när alternativet hemleverans fredag 20 december med Instabox home fanns. Men det är inte en bokning av leverans! Fattar inte varför det ens dyker upp på deras hemsida! Instabox garanterar inte den tiden utan sen får man sms när Webhallen skickat varorna till Instabox och får boka tid med dem. Då fanns inte tider på fredag längre. Ringde kundtjänst och fick prata med nån som inte brydde sig alls.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mats Lennart N
Wrote about Webhallen Sverige AB

Skickar dubbel uppsättning. Ringer blir placerad i kö nr 80. Jag orkar inte bråka utan betalar i stället. Smart affärside.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Olle K
Wrote about Webhallen Sverige AB

Webhallen brukade funka bra och var en av butikerna som jag haft relativt hög tillit till och tidigare varit nöjd med. Tills igår. Jag var en av de som 2021 hade förbeställt spelet STALKER 2 Ultimate Physical Edition. Kl 16 den 19 nov 2024, en dag innan spelet ska släppas, får jag ett mail där webhallen säger att de inte kan leverera produkten och de tar bort den från sin hemsida. Poof. I 3 år har jag väntat på att få min fysiska kopia med alla tillbehör som ingår i Ultimate Physical Edition, bara för att missa ALLT dagen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Michael K
Wrote about Webhallen Sverige AB

Undvik Webhallen – bristande garantihantering och kundservice Jag köpte AirPods från Webhallen som tyvärr fick problem med mikrofonerna inom garantitiden. Jag skickade in dem som ett garantiärende men fick höra att det skulle vara en fuktskada, vilket innebär att garantin inte gäller. Produkterna hade dock aldrig utsatts för vatten från min sida, och jag anser det helt orimligt att missfärgningen automatiskt klassades som en vattenskada utan en närmare analys. Som om det inte var nog fick jag välja mellan att betala... 

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Erik A
Wrote about Webhallen Sverige AB

Riktigt uselt, man får jaga dom för sitt eget ärende hela tiden Haft aktivt ärende i 7 veckor snart, knappt rört sig frammåt

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Tony M
Wrote about Webhallen Sverige AB

Företaget har en returpolicy som rånar kunder som beställt varor över internet och sedan vill ångra/göra retur på köpet via egen paketförsändelser. Undvik. /Tony

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Melody M
Wrote about Webhallen Sverige AB

Vi hade köpt presentkort för 1800kr. Det fanns 400kr kvar på kortet. Dock stod inget om när kortet skulle gå ut. Det är ngt som säljare brukar skriva på kortet förutom summan man har köpt. Jag skickade mail i början av augusti. Idag fick jag svar, att kortet gick ut i slutet på juni. Jag skrev att det bör stå på kortet när det går ut och att säljarens jobb att skriva det på kortet samt att de har dröjt med svar åtminstone ge mig respit en månad. Det är ditt eget ansvar ansåg supporten & avlutade ärendet. Det var sista ggn... 

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Tobias L
Wrote about Webhallen Sverige AB

Varning! Finns ingen support. Det fattades viktiga delar i en tidigare öppnad förpackning (fyndvara, klass 1). Vi har försökt kontakta "supportavdelningen" men de vägrar svara. Gått flera veckor nu så de tänker nog aldrig höra av sig, eller så existerar de inte ens. Undvik!

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Andy Sven S
Wrote about Webhallen Sverige AB

Jag skickade åter tillbaka Acer Connect Enduro M3 / 5G Mobil Router som var otroligt svårt att sätta in och ta ut sim kort. Var i kontakt med Webhallen som sa man har ångerrätt. Har nu väntat på återkoppling samt naturligtvis mina 2790 kr tillbaka. Har skickat produkt tillbaka i gott skick! Så varför ska det behö va ta så fruktansvärd lång tid för Webhallen att återkoppla?

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
David D
Wrote about Webhallen Sverige AB

Undvik att handla hos webhallen, dom struntar i dig efter du har köpt dina grejer. Sämst kund service som svara knappt på mail.

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mikael B
Wrote about Webhallen Sverige AB

Föll för reklamen och köpte Sonys WF-1000XM5 (in ear hörlurar). Visade sig att den aktiva brusreduceringen inte fungerade alls. Finns helt enkelt ingen effekt alls av brusreduceringen. WH skickade dom på felsökning men de kom tillbaka med "inget fel funnet". Trots omständigheter som att de i reklamen säger öppet köp (som på hemsidan dementeras om de har bruten förpackning, aningen vilseledande dvs) samt att jag köpte dom för 3490lr precis innan rean som tog dom (inklusive medlemsrabatt) ner till 2690kr så "kan dom inget... 

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Qayium N
Wrote about Webhallen Sverige AB

Jag köpteen dator för 14000kr . Redan första veckan började datorn krångla till och därefter startade inte datorn alls. De vill inte ta ansvar för detta och nu har jag tvingats lämna in datorn till en verkstad och väntar på felsöknings tesultat. Webhallen skyller på jag inte använt datorn enligt instruktioner. FÖR MIN DEL ALDRIG MER WEBHALLEN!

1
Olle K gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Åke Fredric H
Wrote about Webhallen Sverige AB

Köpt Klocka som var defekt - skickade in reklamation fick tillbaka klocka (fortfarande defekt) fick tillbaka klocka igen (fortfarande defekt) 4,5 månader nu och efter massor med samtal och tester av klocka och skickandes fram och tillbaka av klockan utan nån vilja att betala tillbaka pengarna för köpet så skickar jag nu ärendet till ARN. Tråkigt

1
Mikael B gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mimmie G
Wrote about Webhallen Sverige AB

Otroligt dålig kundservice, vilseledande beskrivning av spel så är man inte insatt blir det fel. Kundtjänst vägrar vara tillmötesgående utan hänvisar att man får sälja spelet själv istället för att ta något eget ansvar.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Christian Paul P
Wrote about Webhallen Sverige AB

Värdelöst företag och service. Avbeställde 2st produkter men dom drog pengar från kontot ändå. Sen får man vänta i jätte långa telefon köer och kön blir bara längre, man börjar som nr. 38 och hamnar på kö nr. 70 efter 20min. Rekommenderar detta företaget starkt om ni gillar att slösa eran tid.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Zarko B
Wrote about Webhallen Sverige AB

Beställde playstation när det var blackfriday. Fick det aldrig hemlevererat trots order är godkänt i klarna. Nu har de annullerat order och vill att man gör en ny order med ordinarie pris 🤮🤮🤮 Aldrig igen 🙅‍♂️

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Annika Terese S
Wrote about Webhallen Sverige AB

Aldrig mer säger jag. Avbeställde en vara bara några minuter efter att jag hade gjort beställningen eftersom jag såg att jag av misstag hade beställt fel vara. Fick ingen bekräftelse via epost på avbeställningen men såg att ordern var markerad som avbeställd på min sida på Webbhallen. Då jag inte hade fått tillbaka mina pengar så mailar jag och frågar när jag får en återbetalning men fick inget svar trots att de ska återkoppla inom 24 timmar. Nu fick jag chatta istället med kundservice och de skyllde på att återbetalningar... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Larissa Ann E
Wrote about Webhallen Sverige AB

När maken gick bort lämnade han efter sig ett presentkort som jag hade tänkt använda till barnen. Jag bad kundtjänsten att förlänga giltighetstid på kortet då den hade precis gått ut men de svarade att de kunde bara göra det om det hade gått ut för mindre än två månader sedan. Det hade gått tre månader. Jag frågade om de kunde tänka sig förlänga detta men de svarade inte ens. Även om man nekar en förlängning kan man faktiskt svara kunden.

1
Annika Terese S gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
First-Name L
Wrote about Webhallen Sverige AB

Riktigt värdelös kundservice och returpolicy. Returer som skickas som vanligt paket har man ingen chans att få någon återbetalning för. Man måste skicka med betydligt dyrare företagspost för att ha en chans. Fy så dåligt Se och lär av andra näthandlare! Kommer aldrig någonsin igen att skicka efter någonting ifrån er. Hur svårt kan det vara att ha en fungerande retursedel nedstoppad i paketet som alla andra har? Sopprötter

1
Annika Terese S gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan B
Wrote about Webhallen Sverige AB

Handla aldrig något från detta företag och råd alla ni känner att bojkotta. De struntar i garantier/konsumentlagen och hittar på svepskäl för att komma undan sitt ansvar. Blev precis nekad reklamation av en trasig elsparkcykel med garanti kvar… När man förklarar att något är orimligt hittar de på något annat… Skräpföretag!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Thomas L
Wrote about Webhallen Sverige AB

Varning för presentkorten! De går inte att använda förrän ett okänt antal dagar efter man köpt dem. Köpte ett dagen innan min sons födelsedag men det var inte ”aktiverat” förrän efter helgen. Dåligt att de undanhåller mina pengar! Otrevligt bemötande hos personalen också i samband med detta. Noll service!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan G
Wrote about Webhallen Sverige AB

Beställde en TV till dottern från detta oseriösa företag. TV:n packades upp och hängdes på vägg av två vuxna personer. Tyvärr fungerade den inte och jag kontaktade Webhallen som ville att jag själv skulle kontakta verkstaden, då detta skulle vara det snabbaste sättet att få den lagad. Vad Webhallen inte informerade om var att jag nu själv fick sköta all kontakt med verkstaden eftersom jag vänt mig direkt dit (på Webhallens inrådan). Verkstaden hävdade yttre påverkan, dock syns inget på TV:n, och Webhallen vägrar att ersätta... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
GÖRAN C
Wrote about Webhallen Sverige AB

Beställde TV 75". Fick hem den, ingen bild alls bara lite smått blått i bakgrunden. Returnerade till deras verkstad som menade att det inte var garantifel. Trots bifogade bilder. Har fått ny faktura från Klarna där man dragit av returkostnad. Vill alltså ha betalt 13523 kr för en TV jag inte har, som inte fungerade vid leverans. Helt sjukt. Anmält till ARN, ej fått beslut än. Handla ej där!!! När hade du din upplevelse?: 30 juni 2023

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Martin T
Wrote about Webhallen Sverige AB

Jag har alltid varit nöjd med kompetensen på personalen i Webhallens butiker. Jag uppskattar också garantierna på deras produkter, till dess att man försöker använda dessa tjänster. Jag har lämnat in två produkter, och trots att det var gratis så ångrar jag mig båda gångerna. 1. jag lämnade in en fungerande dator med trasig fläkt. Utan att fråga blåser dom datorn. 2. jag lämnar in en trasig hårddisk som fått läshuvud-fel och förklarar att jag vet att det blir dyrt men jag önskar rädda filerna från disken. Dom startar upp... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Levi B
Wrote about Webhallen Sverige AB

Ett tips, AKTA ER för detta företaget. Detta företaget är bedragare! Köper du en felaktig produkt kommer du få svar att du kommer få behöva vänta 2-4 veckor på reparation ÄVEN om produkten köptes för 1 dag sedan. Skamligt! ALDRIG mer webhallen. Sprid detta vidare så folk slipper bli lurade av detta företag.

1
Mikael B gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Share
Adam G
Wrote about Webhallen Sverige AB

Detta gäller telefonsupporten. Den är helt absurt dålig fick vänta i fyra timmar och var fortfarande på plats 2. Verkligen under all kritik.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Arash H
Wrote about Webhallen Sverige AB

Sämsta företaget! Mycket oseriösa! Följer inte konsumentköplagen och håller inte vad de lovar. UNDVIK!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Annie Maria Elisabet M
Wrote about Webhallen Sverige AB

helst hade jag velat skriva MINUS 5 beställer Harry Potter varor som finns i lager. betalar med swish för få varorna snabbt , efter att väntat en vecka på att de ska sända ut ny bekräftelse på att de skickat varorna , undrar vad de pysslar med . makuleras order o nu ska jag vänta upp till 14 dagar innan de återbetalar för de har mycket att göra . sky detta företag som pesten är mitt råd

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Madeleine Ann B
Wrote about Webhallen Sverige AB

Varning! Webbhallen använder lockpriser och ändrar priset på produkten under tiden som den ligger i varukorgen. Jag skulle köpa en laptop under deras Januarikampanj där dom utlovade 9000 kr i rabatt. Jag la produkten i varukorgen till det rabbatterade priset och kikade sen kort vidare på om jag skulle lägga till fler varor till min beställning, 2 min senare när jag var redo att klicka på bekräfta ordern hade priset på datorn ändrats utan någon som helst varning. Klockan var kring 9 på morgonen, 16 januari och lagersaldot... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share

Filtrera omdömen