Alla kategorier Möbler Skåne Malmö Wegot.se

Möbelaffärer nära Wegot.se:

Hantverkaregatan 32, ARLÖV
Varmt välkomna till KungSängen! Läs mer ›
Sune E:
Köpte en ställbar säng till Sune som är en äldre bekant i Arlöv. Utmärkt bemötande. Hyfsad leveranstid. Ingen berättade om förskottsbetal...

Drakagatan 4C, MALMÖ
Varmt välkomna till KungSängen! Läs mer ›
Ann S:
Jag köpte en kontinentalsäng med gavel. Blev väl omhändertagen i butiken och fick bra information om olika sängkonstruktioner och hjälp med ...

Läs vad 1 kund tycker om Wegot.se

• Selin S
    Selin S skrev om Wegot.se
    Weegot är i mina ögon ett oseriöst företag!
    De utger sig att kunna leverera ett visst datum men de håller inte vad de lovar.
    Jag kanske bara kanske ska få mina möbler efter hela 4 dagar efter önskat leveransdatum "om jag har tur" som de uttryckte sig. Anledningen är för att de har bristfällig kommunikation med deras leverantör BRING Cargo. Båda skyller på varandra och kunden blir drabbad, i mitt fall jag. Jag blir tvungen att ha dubbla boenden samt att ta ledigt från jobbet ytterligare en dag när jag väl ska få leveransen i och med att jag tog ledigt då möblerna egentligen skulle ha dykt upp.
    Beställ absolut inte möbler härifrån om ni vill ha det ett specifikt datum. De kan inte leverera och gör heller inget för att kompensera på något sätt.
    Undrar ens om leveransen är rätt när jag väl får möblerna... bävar inför att något är fel och att det ska reklameras.
    Bobo B gillar detta

KOSTERÖGATAN SYDKAJEN 140, 211 24 Malmö