Alla kategorier Möbler Skåne Malmö Wegot.se

KOSTERÖGATAN SYDKAJEN 140, 211 24 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Wegot.se

• Ulrika J
    Ulrika J skrev om Wegot.se
    Så förbannad!!!! Igår kollade jag på en soffa som jag var intresserad av,
    och idag när jag tänkte beställa, så hade dem höjt den med 4000 !!
    WTF?
    Dem verkar oxå ha koll på var man bor, för nu när jag sökte på dem så står det att dem LEVERERAR TILL MITT OMRÅDE i Göteborg!!
    Dem håller ju till i Malmö...eller?!
    ( Påbörjade ett köp igår, som jag avbröt pga att jag ville maila dem och be om ett litet tygprov på färgen. )
    Dem verkar vara ena riktiga cheaters!:((( Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Wegot.se
    Fruktansvärt dålig service! Skadade varor levererades i början av februari, deras kundtjänst har fortfarande inte löst ärendet och vägrar låta en prata med någon ansvarig. Detta företag är ett skämt! Läs mer
  • Anton S skrev om Wegot.se
    Vi fick skadade varor efter 3 månader väntertid. Skrev reklamation och fick aldrig svar och återkoppling. Det är helt oseriöst företag. Varmt rekomenderar att KÖPA INTE möbler från den företag. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Wegot.se
    Dålig kvalitet, falska löften, bemästrande och sur personal, möblerna är riktigt dålig kvalitet på, nopprigt skeva stommar mm på Kingston soffor.. reklamation som ej är löst TROTS 2 månaders väntan... Läs mer
  • Johannes E
    Johannes E skrev om Wegot.se
    Ca 2 månader efter beställning fick vi nu leverans, trots 2-5 arbetsdagar leveranstid samt att varorna fanns i lager enl hemsidan. Under denna tid har ingen återkoppling gjorts från WeGot utan vi har själva fått ringa gång på gång. Efter några veckor av väntan efterfrågades kompensation för den långa väntetid, detta gick ej att få. Efter ytterligare några veckor kontaktas WeGot igen för att avboka beställningen. Då fanns plötsligt möjlighet till några % kompensation. Kompensationen har dock inte registrerats och fullpris kommer ändå behöva betalas. När paket nu levererades idag är varorna trasiga. Vi måste dessutom ta emot paketet med hänvisning till att vi själva behöver kontakta WeGot och anordna reklamation. Till detta hör också att varje gång man försöker kontakta WeGot så tar det i snitt 1 timme i telefonkön trots att det endast är några få samtal före. WeGot lämnar nu besked att vi ska göra reklamation på hemsidan, att det inte är deras problem eller ansvar att varorna transportskadats. Vi behöver därför göra en anmälan via hemsidan, kundservice på telefon kan inte hjälpa till med detta. Dessutom får vi inte avbeställa varorna pga de oerhört försenade leveranstiderna med hänvisning till att vi nu mottagit varorna och att det därför anses vara en reklamation. Vi ska därför återigen vänta på att nya varor levereras och att de gamla hämtas. På frågan om detta tar ytterligare 2 månader är svaret förhoppningsvis inte. Det verkar inte finns någon önskan alls att hjälpa till i detta från WeGot's sida eller för den delen på något sätt kompensera. Antagligen är man inte speciellt mån om kundrelationer och det finns givetvis ingen chans att någonsin använda oss av WeGot igen. Läs mer
  • Selin S skrev om Wegot.se
    Weegot är i mina ögon ett oseriöst företag!
    De utger sig att kunna leverera ett visst datum men de håller inte vad de lovar.
    Jag kanske bara kanske ska få mina möbler efter hela 4 dagar efter önskat leveransdatum "om jag har tur" som de uttryckte sig. Anledningen är för att de har bristfällig kommunikation med deras leverantör BRING Cargo. Båda skyller på varandra och kunden blir drabbad, i mitt fall jag. Jag blir tvungen att ha dubbla boenden samt att ta ledigt från jobbet ytterligare en dag när jag väl ska få leveransen i och med att jag tog ledigt då möblerna egentligen skulle ha dykt upp.
    Beställ absolut inte möbler härifrån om ni vill ha det ett specifikt datum. De kan inte leverera och gör heller inget för att kompensera på något sätt.
    Undrar ens om leveransen är rätt när jag väl får möblerna... bävar inför att något är fel och att det ska reklameras. Läs mer
    Bobo B gillar detta

Bästa möblerna i Malmö: