Wemind AB

Rehnsgatan 20, 113 57 Stockholm — Visa karta

Läkarmottagningar nära Wemind AB:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Kenneth O:
Kompetenta, trevliga o snabba

Läs vad 2 kunder tycker om Wemind AB

• Anders B
    Anders B skrev om Wemind AB
    Jag har gått på behandling för min depression på WeMind i 4 månader och har fått mitt gamla liv tillbaka! Jag har gått både hos en läkare och en psykolog och varit väldigt väldigt nöjd. Nu har jag redan rekommenderat den här mottagningen till två vänner som också fått väldigt bra hjälp (en med sin panikångest och en med sin depression).
  • J. X
    J. X skrev om Wemind AB
    Det handlar inte om kundernas bästa utan om pengar!!!

Kunden valde den dyraste variante av Sömnprogrammet pga. att hon ville vara medlem en längre tid. Det framgår inte i beskrivningarna/avtalet att behandligen är utdragen på en längre tid och om man vill ha en snabb behandling så får man ta den kortare och billigare varianten.
    När kunden nu inser detta och vill ha en snabbare behandling så vägrar dom att ändra abonnemanget eller att betala tillbaka pengarna!!!
    Kunden har bett dom ändra till den snabbare (billigare) varianten utan att ge pengar tillbaka men dom vägrar. Dom bråkar med sjuka patienter som mår dåligt om lite pengar!!!

Tjänsten erbjuder vanlig info om sömnhyggigen och KBT som man kan få från andra ställen t.ex. din läkare osv. Deras sömndagbok består av några frågor om hur du har sovit. Detta kan du skriva ner själv.
    Detta kunde ha varit bra om dom inte hade behandlat sina kunder/patienter så dåligt!

Rehnsgatan 20, 113 57 Stockholm