Agil projektledning

Agil projektledning en del av Wenell Management AB

Läs vad 42 Läs vad Agil projektledning

• 2021-06-01
    Proffsigt och generöst genomförd tvådagarsutbildning som på bästa sätt mötte mina förväntningar.
  • 2021-05-25
    Grundkurs för agil projektledning
  • 2019-12-09
    Professionell och väldigt givande utbildning som uppfyllde mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Wenell!
  • 2019-12-06
    Rakt igenom proffisionellt!
    Information innan (förslag resa och hotell).
    Jättefint bemötande vid kurslokalen.
    Och kursen som sådan var bra. Information, disposition, blandning övningar och lyssna. Mycket diskussioner som gynnar mycket bra! Lokaler inga kosntigheter, luncherna...
    ALLT mycket genomtänkt och håller högkvalitet.
  • 2019-11-22
    Agil träning
    Bra
    Ja
    Bra

Konstigt att man måste minst skriva 30 tecken
  • 2019-11-15
    Jag gick Agil projektledning, 2 dagars kurs.
    Mycket bra och mycket nöjd.
  • 2019-11-15
    Bra bemötande och väldigt duktig föreläsare. Bra blandning mellan teori och praktiska uppgifter. Rekommenderas för alla som vill får en förståelse för hur agil-projektledning kan fungera.
  • 2018-12-04
    Kursen var rörig. Grundläggande information som behövdes för förståelsen i början förmedlades i kursens senare del. Uppgifterna som är en viktig del under kursen var otydligt beskrivna.
    Hej Sara, Vad olyckligt att du upplevde kursen rörig. Eftersom vi fått helt andra kommentarer av andra deltagare på din kurs skulle jag vilja veta vilken grundläggande information som du tyckte saknades och vad som var otydligt. Vi vill naturligtvis att alla ska ut så mycket som möjligt av kursen och ser därför över innehållet kontinuerligt baserat på den återkoppling vi får. Du får gärna höra av dig till mig (tommy.olin@wenell.se). Agil projektledning
  • 2018-12-03
    Supertrevligt bemötande. Proffsig kursledare och roliga utmanande uppgifter!! Rek kursen varmt för er de som är nyfikna på Agilt projektarbete. Viktiga och bra verktyg att ta med sig.
  • 2018-12-03
    En mycket klok pedagogisk modell, där teori varvas med praktiska arbetsuppgifter som utförs i grupp.

Smart att använda sig av ett gemensamt "påhittat" exempel istället för att kursdeltagarna hämtar ett verkligt.