4.4 / 5 i betyg — 15 rekommendationer

Läs vad 15 användare tycker om Agil projektledning

• Åse G
    Åse G skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Väldigt bra kurs!!! Rekommenderas varmt!!Har även gått andra kurser på Wenells och alla har varit lika bra!
  • Kristin J
    Kristin J skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Trevligt bemötande av kursledare i fina lokaler. Två dagar med intressanta diskussioner och praktikfall som verkligen tog teorin till sin spets.
    Jag är väldigt nöjd!
  • Zoran D
    Zoran D skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket trevligt bemötande av kursledaren i en lugn och trevlig atmosfär. Kursledaren uppträdde professionellt och visade att hon var sakkunnig inom Agil projektledning.
    Jag upplevde till en början som att tempot var ganska lugnt men insåg senare att tempot var ”Agilt” och det var precis den känslan som skulle läras ut. Jag tycker att kursledaren har lyckats förmedla den känslan på ett mycket bra sätt.
    Utöver det fick jag lära mig en del nyttiga verktyg inom Agil projektledning. Mycket bra!
    Det enda jag saknade personligen var kanske lite mer om ledarskap inom Agil projektledning.
    Mycket bra kurs!
  • Natalia W
    Natalia W skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Vänligt, professionellt bemötande i en professionell, fin miljö och stämning som stödjer kursdeltagarnas samverkan och samarbete.
    Kursen uppfyllde mina förväntningar genom bra innehåll och bra balans mellan teori och övningar.
    Som icke-IT-deltagare hade jag uppskattat möjlighet till fler övningar, dock med förlängd kurstid (t ex en halv dag till) än att klämma in övningarna i de två dagarna (som hade bra balans mellan teori och övning).
    Motivering:
    Möjligheten att vanlig-verksamhet-funktionerna kunde öva tillsammans med IT-funktionerna var väldigt givande för tillämpning och förståelse av IT-perspektiven från kursteorin.
    Väldigt positiv upplevelse som kund hos ert företag.
  • Jan G
    Jan G skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Det var en bra utbildning med bra blandning av teori och praktik. Vi var endast 8 deltagare vilket gjorde att alla fick komma till tals. Vi skulle behövt lite mer tid grupparbeten för vi blev inte färdiga med allt. Totalt sett var det givande dagar i Malmö.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra intro till agil PL för en som jobbat med traditionella PL-metodiker.
    Lagom mix av teori o praktiska övningar.
    Engagerade deltagare.
    Lite fler verkliga exempel höja kvaliteten ytterligare.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Jätte trevligt mottagande, jag kände mig verkligen välkommen. Bra upplägg på dag 1. Av personliga skäl som tillstötte under dag 1 vart jag tvungen att åka hem och kunde inte delta dag 2. Ser dock fram mot att ta igen den dagen vid ett senare tillfälle.
  • Amy N
    Amy N skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Hej,
    Den kurs som jag gått på Agil projektledning var helt OK. Första dagen var mer konkret information om hur Agil projekt är, jämförelse med Vattenfallsmodellen med kursledares erfarenhet också. Däremot den andra dagens information var inte nytt för mig, efter jag har haft en Certifierad Scrum Master kurs hos andra ställe, så det har jag förväntat lite mer. Samtidigt, har jag lite svårt att förstå skånsk dialekt också.
  • Rachel L
    Rachel L skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra nybörjar kurs för Agile projektledning. Bemötandet var bra och lokalen ändamålsenligt och centralt. Bra material och bra och engagerade kursledare.
  • Malin L
    Malin L skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag fick ett bra bemötande när jag bokade kursen . Jag kan även säga att kursen överträffade mina förväntningar i form av vad jag lärde mig. Mat service och faciliteter var toppklass så jag har ingenting att anmärka på.
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Gott bemötande i samband med den väl genomförda kursen i agil projektledning
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Professionellt bemötande. Engagerade och engagerande lärare.
  • Dovile E
    Dovile E skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Kurs Agil projektledning hos Wenell Management AB rekommenderas.
  • Cristina P
    Cristina P skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen om Agil projektledning var bra. Koncepter var föroklarat på ett tydligt sätt och kurshållaren kunde svara på alla frågor eller hjälpa oss att resonera för att ta fram ett svar/metodik/möjligh lösning.
  • Malin A
    Malin A skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket trevlig personal och mysigt ställe som utbildningen hölls på. Utbildningen var bra men tyvärr mindre passande för vår typ av organisation. Kommer hålla ögonen öppna om det kommer andra utbildningar som passar.

Torsgatan 13, 111 23 Stockholm