Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 35 kunder tycker om Agil projektledning

• Sara B skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen var rörig. Grundläggande information som behövdes för förståelsen i början förmedlades i kursens senare del. Uppgifterna som är en viktig del under kursen var otydligt beskrivna. Läs mer
    2018-12-12 Tommy O svarar Sara B
    Hej Sara, Vad olyckligt att du upplevde kursen rörig.
    Eftersom vi fått helt andra kommentarer av andra deltagare på din kurs skulle jag vilja veta vilken grundläggande information som du tyckte saknades och vad som var otydligt. Vi vill naturligtvis att alla ska ut så mycket som möjligt av kursen och ser därför över innehållet kontinuerligt baserat på den återkoppling vi får. Du får gärna höra av dig till mig (tommy.olin@wenell.se).
  • Robin S skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Supertrevligt bemötande. Proffsig kursledare och roliga utmanande uppgifter!! Rek kursen varmt för er de som är nyfikna på Agilt projektarbete. Viktiga och bra verktyg att ta med sig. Läs mer
  • Kristian C skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    En mycket klok pedagogisk modell, där teori varvas med praktiska arbetsuppgifter som utförs i grupp.

Smart att använda sig av ett gemensamt "påhittat" exempel istället för att kursdeltagarna hämtar ett verkligt. Läs mer
  • Maria A skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra och användbar kurs för att förbättra sin projektledning men också för att med valda bitar förbättra daglig kommunikation och uppföljning. Läs mer
  • Anna A skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Agil projektledning
    Bra kurs med intressant innehåll. Bra sammansättning på kursdeltagare, dvs från många olika branher. Bra med praktiska arbeten.
    Mycket bra att man visade att det finns möjligheter att mixa Agil- och traditionell projektledningsmetodig efter projektets förutsättningar och behov. Läs mer
  • Viveka V skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra genomgång med påläst föredragshållare. Användbara övningar som kan tillämpas praktiskt omedelbart. För mig var det bra med en öppen utbildning för att få ny input. Kursen överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Sasho R
    Sasho R skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag deltog i kursen Agil projektledning/Scrum.
    Jag blev väl bemött och allt var till belåtenhet.
    Utbildningen motsvarade mina förväntningar, och materialet som delades ut fungerar väl som referensmaterial.

Den här typen av utbildningar kräver en hög grad av interaktion med studiekamraterna. Ibland kan ambitionsnivån och viljan att dela med sig från studiekamraterna vara avgörande för hur kursen uppfattas. Jag anser att jag hade stor tur med mina studiekamrater, och därför kändes kursen extra givande. Läs mer
  • Anders B skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra kurs med utmärkt lärare. Kursen blev skojig och lärorik tack vara ämne, läraren och oss som deltog. Läs mer
  • Ann-Catrin A skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Agil Projektledning
    Mycket serviceminded mot kursdeltagarna
    Hade förväntningar om att komplettera tidigare utb och kompetens, vilket fylldes till fullo.
    Bra ledare och stor kunskap fanns, fick mycket hjälp med hur jag kan komma vidare i min kunskap. Läs mer
  • Hanna F skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB
    Det var en bra kurs. Bra tempo och bra ledare. Läs mer