Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 40 Läs vad Agil projektledning

• Anna B skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2019-12-09

Professionell och väldigt givande utbildning som uppfyllde mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Wenell! Läs mer
  • Linus B skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2019-12-06

Rakt igenom proffisionellt!
    Information innan (förslag resa och hotell).
    Jättefint bemötande vid kurslokalen.
    Och kursen som sådan var bra. Information, disposition, blandning övningar och lyssna. Mycket diskussioner som gynnar mycket bra! Lokaler inga kosntigheter, luncherna...
    ALLT mycket genomtänkt och håller högkvalitet. Läs mer
  • Peter Å skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

Bra

Konstigt att man måste minst skriva 30 tecken Läs mer
  • Lotta C skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2019-11-15

Jag gick Agil projektledning, 2 dagars kurs.
    Mycket bra och mycket nöjd. Läs mer
  • Björn S skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2019-11-15

Bra bemötande och väldigt duktig föreläsare. Bra blandning mellan teori och praktiska uppgifter. Rekommenderas för alla som vill får en förståelse för hur agil-projektledning kan fungera. Läs mer
  • Sara B skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2018-12-04

Kursen var rörig. Grundläggande information som behövdes för förståelsen i början förmedlades i kursens senare del. Uppgifterna som är en viktig del under kursen var otydligt beskrivna. Läs mer
    2018-12-12 Tommy O svarar Sara B
    Hej Sara, Vad olyckligt att du upplevde kursen rörig.
    Eftersom vi fått helt andra kommentarer av andra deltagare på din kurs skulle jag vilja veta vilken grundläggande information som du tyckte saknades och vad som var otydligt. Vi vill naturligtvis att alla ska ut så mycket som möjligt av kursen och ser därför över innehållet kontinuerligt baserat på den återkoppling vi får. Du får gärna höra av dig till mig (tommy.olin@wenell.se).
  • Robin S skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2018-12-03

Supertrevligt bemötande. Proffsig kursledare och roliga utmanande uppgifter!! Rek kursen varmt för er de som är nyfikna på Agilt projektarbete. Viktiga och bra verktyg att ta med sig. Läs mer
  • Kristian C skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2018-12-03

En mycket klok pedagogisk modell, där teori varvas med praktiska arbetsuppgifter som utförs i grupp.

Smart att använda sig av ett gemensamt "påhittat" exempel istället för att kursdeltagarna hämtar ett verkligt. Läs mer
  • Maria A skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2018-05-24

Bra och användbar kurs för att förbättra sin projektledning men också för att med valda bitar förbättra daglig kommunikation och uppföljning. Läs mer
  • Anna A skrev om Agil projektledning en del av Wenell Management AB

2018-05-14

Agil projektledning
    Bra kurs med intressant innehåll. Bra sammansättning på kursdeltagare, dvs från många olika branher. Bra med praktiska arbeten.
    Mycket bra att man visade att det finns möjligheter att mixa Agil- och traditionell projektledningsmetodig efter projektets förutsättningar och behov. Läs mer