Projektledarprogrammet

Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

43 omdömen om Projektledarprogrammet

Ulrik T
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Jag kom dit för att få fler verktyg för mitt projektledarkap och det har jag fått. Jag får användning av verktygen, vissa flera gånger per dag, andra flera gånger i veckan. Det är en familjär stämning och man känner sig välkommen. De rollspel som ingår är tuffa och utmanande, men ack så nyttiga. Jag kan varmt rekommendera denna kurs då den har gett mig så mycket.

Caroline N
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Otroligt bra bemötande av Wenell under hela kursen. Jag hade höga förväntningar på kursen, att den skulle ge mig verktyg och ett tankesätt som skulle förbereda mig och hjälpa mig i de situationer jag hamnar i som projektledare. Mina förväntningar uppfylldes! Engagerad kursledare, som varierade olika inlärningssätt som diskusion, föreläsning, rollspel. Vilket gjorde att det var lätt att hålla sig alert under hela de intensiva dagarna. Mycket bra kurs för en projektledare som innefattar både det personliga ledarskapet och de praktiska verktygen för projektledning. Kan varmt rekommenderas!

Marie A
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Wenell var en väldigt trevlig upplevelse! Både kursledning och själva utbildningen var väldigt bra och överträffade mina förväntningar. Att utbildningen var uppdelad i fyra utbildningstillfällen med aktiv träning däremellan var verkligen ett vinnande koncept. Att blanda projektledning och ledarskap var också ett vinnande koncept, de hör ju ihop! Så Wenells Projektledarprogram är varmt att rekommendera till alla som ska leda projekt, stora som små.

Victor G
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Väldigt bra bemötande. alla vara alltid trevliga och glada. Kursen var bra uppbyggd och alla fick vara med hela tiden.

Elin U
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

En bra utbildning om man är redan är projektetledare eller är med i ett projekt kommer den mest till nytta. Duktiga lärare! Lite kort, denna skulle man kunna förlänga till det dubbla, det blev lite tight och mycket korvstoppning i slutet.

Lilian W
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Mycket nöjd med projektledarprogramets bra blandning av teori, verktyg och praktiska övningar. Erfarna ledare som drog nytta av alla deltagares erfarenheter; från olika branscher och typer av roller. Vi genomförde hela programmet via teams vilket tyvärr medförde att vi förlorade en dimension. Detta till trots har vi genomfört en bra utbildning med intensiva utbildningsdagar. Skulle gärna träffa alla fysiskt i höst igen om det går. Rekommenderar detta program oavsett om man har en bakgrund inom IT, industri, offentlig sektor eller någon annan verksamhet!!

Sara H
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Jag har gått Wenells projektledarutbildning. Egentligen var den platsbaserad i Stockholm men pga Covid-restriktioner så utfördes den digitalt via Zoom och Teams från maj till dec 2020. Mina förväntningar var att få till mig praktiska verktyg i min nya roll som projektledare och det fick jag men jag fick så mycket mer. Kursledarna Anna-Karin och Annica levererade verkligen praktisk ledarskap genom att leva som de lärde. För att åstadkomma resultat i projekt krävs vissa nyckelbeteenden hos ledaren och dessa övades...

Magnus M
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Jag genomförde projektledrprogrammet. Kursen är uppdelad på två delar, projektledning och ledarskap. Överlag är jag nöjd med kuren och dess innehåll.

Cecilia K
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Väldigt bra struktur. Utmärkt uppdelning mellan föreläsningar och praktiska övningar. Saknade inga delar. Super!

Gustav F
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Kursen överträffade mina förväntningar. Är mycket nöjd med innehållet och med lärarna. Bra blandning av teori och praktiska övningar. Rekommenderas!