Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 34 Läs vad Projektledarprogrammet

• Gustav F skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2019-03-17

Kursen överträffade mina förväntningar. Är mycket nöjd med innehållet och med lärarna. Bra blandning av teori och praktiska övningar. Rekommenderas! Läs mer
  • Annette L skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2019-03-12

Har fått gå utbildningen på uppdrag av mitt arbete, IF Metall. Var ganska blank inför utbildningen - alltså inga särskilda förväntningar, men utbildningen har varit väldigt bra. Hög takt med bra innehåll! Om någon synpunkt är väl att det för min del som jobbar på en medlemsstyrd organisation med ett "eget" fackligt språk är en väsentlig skillnad mot övriga kursdeltagare som till största delen kom från privata företagsvärlden. Produkter istället för människor och värden som vi jobbar med, krävs en hel del "översättning" av mig själv för att kunna anamma det gängse projektspråket till termer som blir användbara där jag jobbar. Å andra sidan mycket värdefullt att träffa deltagare från helt andra områden. Kunniga utbildningsledare! Läs mer
  • Jenny K skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2019-03-11

Jag rekommenderar verkligen Projektledarprogrammet hos Wenell. Mycket kunniga och trevliga kursledare och en bra avvägning mellan teori och praktiska övningar. Bra upplägg att utbildningen var indelad i fyra etapper, det bidrog till att man fick öva och reflektera på egen hand mellan tillfällena. Läs mer
  • Håkan L skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2019-03-08

Jag stortrivdes med kursen. Det var bra blandning av teori och praktik. Mycket duktiga lärare som lotsade en fram då en del övningar var "påfrestande".
    Utbildningslokalerna var helt ok. Gillade att kursen var uppdelad på fyra tillfällen, han då med lite reflektion och eftertanke på hemmaplan. Läs mer
  • Mårten R skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2019-03-06

Jag rekommenderar kursen Projektledarprogrammet hos Wenell. Bra format och innehåll på kursen samt väldigt bra föreläsare! Läs mer
  • Martin O skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2019-03-06

Mycket kompetenta och roliga kursledare. Jag kan verkligen rekommendera Wenell och Projektledarprogrammet till nuvarande eller nya projektledare. Jag har själv arbetat som projektledare i många år men fick trots det en hel del a-ha upplevelser. Läs mer
  • Lars C skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2018-05-21

Mycket lärorik och tänkvärd kurs då hela livet är ett projekt! Läs mer
  • Anneli A skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2018-05-14

Programmet uppfyllde alla mina önskemål och förväntningar.
    Programmet har givit mig många verktyg som jag ödmjukast lägger ner i min verktygslåda och sedan tar fram i min vardag som projektledare.

Ett trevligt upplägg varvat med teori och praktiska övningar. Läs mer
  • Peter Ö skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2017-12-04

Mycket bra och genomtänkt program. Väl avvägd balans mellan projektmetodik, ledarskap och beteendefrågor. Läs mer
  • Marie L skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

2017-12-04

Jättebra kurs som blandade teori och praktiska övningar. Läs mer