4.3 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Projektledarprogrammet

• Daniel S
    Daniel S skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Jag tycker att kursledarnas förmåga att redan från dag 1 skapa en god gruppdynamik var outstanding. Alla fick synas och höras lika mycket utan att någon tog över rummet eller satt tyst och anonym. Även deras förmåga att förmedla till oss deltagare var bra. Upplägget på kursen passade mig bra, speciellt sista etappen som var förlagd på internat. Det sättet skapar andra förutsättningar för nätverkande och utbyte av tankar och idéer som det annars inte finns utrymme för. Bra kursgård!
    Kursinnehållet har för min del varit väldigt bra, speciellt på det personliga planet är jag har haft möjlighet att utvecklas och ta fram egenskaper hos mig själv som jag annars inte har jobbat med. Jag är helnöjd med Wenell som utbildare, deras personal och speciellt deras bemötande.
  • Björn Z
    Björn Z skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Bra bemötande, bra mjuka delar.
    Kanske inte toppen med projektledarverktygen, det kändes ganska blekt.
  • Lars-Erik H
    Lars-Erik H skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Kursen var bra, men motsvarade inte mina förväntningar då detta var en väldigt grundläggande kurs men den hade marknadsförts som en lämpligt utbildning för dem som redan jobbade som projektledare eller om man hade jobbat mycket i projekt. Ur min synvinkel var kursen anpassad för dem som inte tidigare hade någon erfarenhet av att jobba i projekt och bör därför marknadsföras som en grundläggande utbildning och inte något annat. Att kursen sedan var genomarbetad och kursledarna var duktiga och väl förberedda kommer lite i skymundan och snittbetyget blir lägre än om mina förväntningar hade varit annorlunda.
  • Ulrica D
    Ulrica D skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Jag har blivit bemött väldigt bra och trevligt. Programmet var mycket bra upplagt och levde väl upp till mina förväntningar.
  • Johan S
    Johan S skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Mkt bra generellt vad gäller både bemötande, kompetens och material.
  • Therse S
    Therse S skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Bemötande från alla inblandade var jättebra. Jag känner att jag gärna hade jobbat med de områden som ofta upplevs som svåra istället för att trycka in så mycket som möjligt.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Jag är nöjd med utbildningen. Det som kunde ändras var högre tempo och svårighetsgrad.
  • Per H
    Per H skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Projektledareutbildning , bra utbildning, bra upplägg, trevlig och kunniga kursledare
  • David H
    David H skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Gick projektledar programmet, högsta betyg ett utmärkt bemötande.
  • Martin W
    Martin W skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Ett trevligt bemötande samt en väl utförd utbildning med hög kompetens på lärare.
    Då utbildningen skedde i Wenells lokaler i Stockholm så mötte man ett flertal av de anställda med samma trevliga bemötande.
  • Anna G
    Anna G skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Jag gick en projektledarutbildning under vår/sommar 2015.
    det var en mycket bra utbildning som varvade teorier med praktiskt arbete.
    i och med de riktiga casen som vi hanterade blev det verkligen realistiskt.
    Utbildarna upplevde jag hade en bra pedagogik och var mycket kunniga.
  • Nanna K
    Nanna K skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Jag har gått en projektledarutbildning. Allt flöt, kommunikationen var tydlig. MItt enda önskemål är att det ca 1 vecka innan nästa tillfälle skulle komma en reminder med vad det var för läxa :-).
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB
    Mycket bra projektledarutbildning som gav mig verktyg både i teorin och praktiken som jag kunde börja använda direkt efter utbildningen.

Torsgatan 13, 111 23 Stockholm