Projektledarprogrammet

Projektledarprogrammet en del av Wenell Management AB

Läs vad 39 Läs vad Projektledarprogrammet

• 2021-05-25
    En bra utbildning om man är redan är projektetledare eller är med i ett projekt kommer den mest till nytta. Duktiga lärare! Lite kort, denna skulle man kunna förlänga till det dubbla, det blev lite tight och mycket korvstoppning i slutet.
  • 2021-05-24
    Mycket nöjd med projektledarprogramets bra blandning av teori, verktyg och praktiska övningar. Erfarna ledare som drog nytta av alla deltagares erfarenheter; från olika branscher och typer av roller.
    Vi genomförde hela programmet via teams vilket tyvärr medförde att vi förlorade en dimension. Detta till trots har vi genomfört en bra utbildning med intensiva utbildningsdagar. Skulle gärna träffa alla fysiskt i höst igen om det går. Rekommenderar detta program oavsett om man har en bakgrund inom IT, industri, offentlig sektor eller någon annan verksamhet!!
  • 2021-01-07
    Jag har gått Wenells projektledarutbildning. Egentligen var den platsbaserad i Stockholm men pga Covid-restriktioner så utfördes den digitalt via Zoom och Teams från maj till dec 2020.
    Mina förväntningar var att få till mig praktiska verktyg i min nya roll som projektledare och det fick jag men jag fick så mycket mer. Kursledarna Anna-Karin och Annica levererade verkligen
    praktisk ledarskap genom att leva som de lärde. För att åstadkomma resultat i projekt krävs vissa nyckelbeteenden hos ledaren och dessa övades i varje moment oavsett vad temat för dagen var. Min sammanfattade upplevelse är att jag aldrig tidigare fått en sådan proffsig helhetsutbildning i ledarskap för att uppnå resultat oavsett vad än som ska uppnås i arbetslivet. Kan varmt rekommendera utbildningen vidare till andra.
  • 2021-01-07
    Jag genomförde projektledrprogrammet. Kursen är uppdelad på två delar, projektledning och ledarskap.
    Överlag är jag nöjd med kuren och dess innehåll.
  • 2019-05-23
    Väldigt bra struktur. Utmärkt uppdelning mellan föreläsningar och praktiska övningar. Saknade inga delar.
    Super!
  • 2019-03-17
    Kursen överträffade mina förväntningar. Är mycket nöjd med innehållet och med lärarna. Bra blandning av teori och praktiska övningar. Rekommenderas!
  • 2019-03-12
    Har fått gå utbildningen på uppdrag av mitt arbete, IF Metall. Var ganska blank inför utbildningen - alltså inga särskilda förväntningar, men utbildningen har varit väldigt bra. Hög takt med bra innehåll! Om någon synpunkt är väl att det för min del som jobbar på en medlemsstyrd organisation med ett "eget" fackligt språk är en väsentlig skillnad mot övriga kursdeltagare som till största delen kom från privata företagsvärlden. Produkter istället för människor och värden som vi jobbar med, krävs en hel del "översättning" av mig själv för att kunna anamma det gängse projektspråket till termer som blir användbara där jag jobbar. Å andra sidan mycket värdefullt att träffa deltagare från helt andra områden. Kunniga utbildningsledare!
  • 2019-03-11
    Jag rekommenderar verkligen Projektledarprogrammet hos Wenell. Mycket kunniga och trevliga kursledare och en bra avvägning mellan teori och praktiska övningar. Bra upplägg att utbildningen var indelad i fyra etapper, det bidrog till att man fick öva och reflektera på egen hand mellan tillfällena.
  • 2019-03-08
    Jag stortrivdes med kursen. Det var bra blandning av teori och praktik. Mycket duktiga lärare som lotsade en fram då en del övningar var "påfrestande".
    Utbildningslokalerna var helt ok. Gillade att kursen var uppdelad på fyra tillfällen, han då med lite reflektion och eftertanke på hemmaplan.
  • 2019-03-06
    Jag rekommenderar kursen Projektledarprogrammet hos Wenell. Bra format och innehåll på kursen samt väldigt bra föreläsare!