4.6 / 5 i betyg — 233 rekommendationer

Läs vad 233 användare tycker om Praktisk projektledning

• Perparim S
    Perparim S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    I helthet mycket bra.
    Bra bemöttande och bra lärare
  • Cinnamon K
    Cinnamon K skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bemötande var trevlig och bra. Kursledarna var duktiga.
    För att jag är nybörjare när det gäller jobba I/med project, hade jag Inga förväntningar. Allt blev helt enkelt bra.
  • Anna F
    Anna F skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra och genomtänkt utbildning med praktiska exempel.
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    En mycket bra, lärorik kurs med mycket praktisk övning.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag lärde mig mycket på kursen som kan användas när man driver projkekt eller bara att använda delar av det till mindre uppgifter. Lärarna var superbra, kloka och pedagogiska och kompletterade varandra. Kan tänka mig att gå fler kurser och rekomendera Wenells till andra.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket välordnad utbildning med kompetenta föreläsare!
    Bra mix mellan teori och praktiska övningar.
    Mycket nöjd!
  • Marie S
    Marie S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Fick ett fantastiskt bemötande från att jag bokade kursen, till att den avslutades.
    Bra och givande utbildning med många bra verktyg att ta med mig.
    Upplägget med hur vi arbetade i grupper om ett projekt passade mig utmärkt, många givande diskussioner och bra styrning av kursledarna.
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra bemötande och bra utbildning. Toppen med de praktiska momenten då jag fick större förståelse för dessa moment.
  • Jens S
    Jens S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Allt var bra. Toppen! Lärarna var kompetenta, engagerade och trevliga. Formatet och kursinnehållet var bra.
  • Hans-Åke S
    Hans-Åke S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Det var ett utmärkt bemötande.
    Informationen innan kursen fungerade väl.
    Kursen var väldigt bra.
  • Sara H
    Sara H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen mötte mycket väl mina förväntningar! Bra lärare, bra modell och bra upplägg. Trevlig grupp. Jag är mycket nöjd!
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kändes proffsigt från start! Bra energi och tempo genom hela kursen även om dagarna var långa.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra innehåll, bra upplägg och bra kursledare.
  • Jesper Ö
    Jesper Ö skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag tyckte kursen levde upp till alla förväntningar jag hade. Det var en mycket väl genomför kurs med en väldigt kunnig lärare som kunde svara på frågor och ge exempel från verkliga livet.

De ansträngde sig för att man skulle ha det bra och för att stämningen inom gruppen skulle bli så bra som möjligt.
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra kurs! Trevliga kursledare, speciellt Mats. Anders som var under uppläring skulle kunna träna på att mer väva in kommentarer från kursdeltagarna i kursen och relatera det till materialet som de går igenom.
  • Mia S
    Mia S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag tycker att kursen gav en bra och rik grund till att jobba med projekt ledning . De verktyg som vi fick ta del av kommer att hjälpa mig i att jobba i projekt samt att leda projekt
  • Anders N
    Anders N skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    En mycket lärorik kurs med trevliga och kunniga lärare. Grupparbeten fungerade dock mindre bra.
  • Nina W
    Nina W skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra utbildning. Givande och intressant
  • Tova D
    Tova D skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra kurs. Bra att man blandade teori och praktik. Dock lite kort tid.
  • Annika J
    Annika J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mkt bra och proffsigt bemötande under hela kursperioden.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Väldigt bra utbildare proffsig och med lång erfarenhet.
  • Mej F
    Mej F skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen var riktigt bra! Läraren var mycket engagerad och höllde ra tempo!
  • Lena S
    Lena S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Trevliga och duktiga lärare som förklarar enkelt och tydligt.
  • Michael N
    Michael N skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag har inget annat att säga än att har du/ni chansen att gå denna utbildningen gör det!
  • Shahaab A
    Shahaab A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen motsvarade väldigt bra om än lite väl långa studiedagar.
  • Claudia B
    Claudia B skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Fick ett utmärkt bemötande.
    På grund av tidigare erfarenhet från liknande kurser (i annan regi), hade jag inte så högt ställda förväntningar på tjänsten.
    Men Wenell hade en mycket bra struktur och mycket kompetanta föreläsare som gjorde att kursen gav mycket nytt teoretisk kunskap blandad med praktiska övningar som befäste kunskapen på ett bra sätt.
    Kurslokalen är fin och välanpassad för kursen.
  • Karin H
    Karin H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag fick ett fantastiskt trevligt och professionellt bemötande av Wenell. Kursen uppfyllde mer än väl mina förväntningar. Möjligen hade jag gärna sett mer individuell återkoppling, men i och med att vi alla arbetade i grupper förstår jag att kursledaren inte kan se hur och vad nidividernan presterar. Efter att ha gått Praktisk projektledning är jag mycket intresserad av att gå olika slags vidareubildande kurser hos Wenell. Gällande upplägget av dagarna var det förstås lite tungt i slutet av dagarna eftersom åtminstone jag ville suga ur så mycket erfarenhet och kunskap som möjligt från kursledaren (kursledarna i vårt fall eftersom ordinarie ledare var sjud de två första dagarna) och därför satt så koncentrerad jag bara orkade för att inte missa något. Det var utmärkt att lunchen serverades i annan lokal som fortfarande låg i nära anslutning. Den smulan friskluft hjälpte orken på traven, och jag tycker också att det är bra att byta miljö på det sättet när man går från kurs till "lunchrast". Jag är med andra ord mycket nöjd och tycker att det var väl spenderade fyra dagar. för min del.
  • Monica M
    Monica M skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra och mycket intensiv kurs. En lagom blandning mellan teori och praktiska delar.
  • Martin Y
    Martin Y skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Ett proffsigt bemötande från bokning till kursavslut. Kunniga och inspirerande kursledare som bjöd till dialogmed intressanta och lärorika diskussioner. Bra upplägg med teori/praktik. Jag rekommendera Wenell Management AB som företag och speciellt kursen praktiskt projektledning som riktar sig till projektledare med begränsad erfarenhet.
  • Pia C
    Pia C skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Allt var mycket bra! Bra upplägg på utbildning med variation teori-praktik.
  • Ann-Louise L
    Ann-Louise L skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen levde mycket väl upp till mina förväntningar. Bra utbildning som varvades med teori och riktiga fall. Bra utbildare.
  • Hannu S
    Hannu S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag tycker att bemötandet va jättebra och kände mig genast välkommen
  • Angelica D
    Angelica D skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen var effektivt upplagd och läraren hade gedigen erfarenhet som han kunde förmedla på ett pedagogiskt sätt. Kursen levde upp till mina förväntningar och varvade teori och praktik på ett praktiskt och handfast med hjälp av verkliga praktikfall.
  • Therese S
    Therese S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen var jättebra och otroligt lärorik. Jag tog med mig massor av kunskap och nya tankar och idéer.
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag fick ett mycket gott bemötande, information och förberedelser skickades ut i god tid innan kursen. Väl på plats var allt väldigt bra uppstart med material, fika, lunch och liknande. Det kanske bästa var dock upplägget, i och med att att man hade fått angett ett lämpligt verkligt case innan kursen började och som man sedan applicerade den teorin som kursledaren gick igenom så blev då så mycket mer intressant, givande och även lättare att sig till.
    Jag tror att jag kommer ha stor nytta av denna kursen i min framtida yrkeskarriär.
  • Michael L
    Michael L skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen övergick mina förväntningar med hästlängder. Jag fick det jag behövde som grund i mitt projektledarskap. Kursledaren Helena W gjorde ett mycket gott arbete med att lära ut och sammanfatta. En bra kurs varvad med både teori och praktik. Kommer verkligen att rekommendera Wenell´s utbildningar.
  • Erik S
    Erik S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag tyckte kursen var bra och lärorik, många nyttiga exempel och väl genomtänkta uppgifter och planering. Lagom mellan praktik och teori. Det enda jag egentligen har att anmärka på är att jag stundtals tyckte att kursen fortskred lite långsamt (speciellt under dag 3) hade gärna velat lära mig ännu mer under den tiden vi avsatte för kursen (men det gick inte heller jätte långsamt, men en aning). Jag tyckte kursledaren verkade kompetent och hade mycket erfarenhet inom projektledning.
  • Carolina N
    Carolina N skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag har fått väldigt mycket bra hjälp av denna kurs, jag är super nöjd.
    Mycket bra kursledare. Det märktes att Helena brinner för detta och jag tycker att hon undervisade på ett mycket bra sätt.
  • Melker G
    Melker G skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Väldigt nyttig och relevant kurs.
  • Marie-Louise L
    Marie-Louise L skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag fick ett utmärkt bemötande och kursen levde helt upp till mina förväntningar.
    Rekommenderas!
  • Linda N
    Linda N skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Eftersom mina kollegor gått kursen får många år sedan men med mycket gott resultat var mina förväntningar ganska höga.
    Anders som kursledare visade mycket trevligt bemötande och delade med sig av sin kunskap och erfarenheter på ett mycket bra sätt.
    Kurslängden 4 dagar tänkte jag borde vara för lång men förstod snabbt att det gällde att vara alert för att hinna med. Inte på ett negativt sätt utan man fick tid till reflektion mellan passen. Just inlärningen teori, praktik, reflektion är ett lyckat koncept och jag är mycket nöjd med innehåll och längd av kursen.
    Lokalerna var väl anpassade och lätta att hitta till. Stort plus till den fantastiska maten och servicen. Kort och gott en kurs väl värd att rekommendera till andra!
  • Eva G
    Eva G skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Väldigt bra bemötande och en bra blandning av teori och praktik.
  • Marika T
    Marika T skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Fantastisk inspirerande kursledare. 5+
    Kände dock att kursen riktade sig mer till en målgrupp som hade jobbat ett tag som projektledare och inte mot en nybörjare.
  • Victoria J
    Victoria J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag var mycket nöjd med kursen och har lärt mig väldigt mycket. Kursen var mycket bra och intressant uppbyggt och Therese gjorde ett fantastikt jobb som lärare. Stort tack!
  • Sara R
    Sara R skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Proffsigt och trevligt.
    Jag kommer att ha stor användning av kursen i mitt dagliga arbete.
  • Hannes H
    Hannes H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra bemötande av kursledare och en riktigt bra blandning av kursdeltagare gjorde att kursen var långt över förväntan.
  • Giotonie A
    Giotonie A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra! Lärande och kul! Är intresserad av del 2
  • Johan H
    Johan H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag är jättenöjd med kursen och kan varmt rekommendera den till både nya och erfarna projektledare.
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Hej, tyckte Helena gjorde ett strålande jobb! Hon var entusiastisk och engagerande! Kunde verkligen lära ut! Lokalerna blev lite varma soliga dagar. Bra mix mellan teori och praktik. Dokumentationen var också lättförståelig. Bra om man kan köpa kompletterande litteratur på plats. Maten var helt OK, men hade varit bra med lite mindre lokal så ljudvolymen kunde hållas lägre. Hoppas ni stödjer Barncancerfonden igen 2016!
  • Imdat C
    Imdat C skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Fick ett väl bemötande och en engagerad kursledare

Torsgatan 13, 111 23 Stockholm