Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 559 kunder tycker om Praktisk projektledning

• Andreas A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra upplägg med teori varvat med praktisk användning av kunskap. Läs mer
  • Lena L skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra grundkurs i projektledning. Passar alla typer av projektledare. Läs mer
  • Robin R skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra
    Läraren var erfaren och tog med sina praktiska erfarenheter till det teoretiska. Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag gick praktiskt projektledning. Utbildningen var verkligen bra, och jag tyckte vi berörde bra delar att jobba med samt att vi hade verkliga projekt som valdes ut av oss medlemmar.
    Det hela blev mer verkligt och man blev verkligen engagerad.
    Super tack för en grym utbildning 🤩 Läs mer
  • Tomas T skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    en bra kurs som under överinseende av en engagerad kursledare varvar teori och praktik metodiskt lotsar deltagarna genom strukturen för ett projekt Läs mer
  • Parvin M skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    - Jag deltog på kursen Praktisk Projektledning/18-PPL-M-1106.
    - Väldigt trevligt bemötande av företaget och kursansvarig.
    - Hade höga förväntningar på kursen med tanke på all positiv kritik jag hade hört innan. Jag såg fram emot kursen och dess praktiska moment, en underbar kombination för bättre inlärning!
    Jag kunde säkert ha lärt mig så mycket jag önskade om jag bara hade fått chansen att bli accepterad som en gruppmedlem i den lilla grupp jag ingick i. Gruppens arbetssätt och bemötande var helt oacceptabelt. Jag försökte på alla sätt och viss att vara aktiv och delaktig i grupparbetet för att kunna öva den praktiska delen också. Jag upplevde att de medvetet ignorerade och exkluderade mig under hela grupparbetes processen. Vid två tillfälle försökte jag, utan resultat, att konfrontera gruppen på ett konstruktivt sätt. Det gav inget resultat! Till slut gav jag upp, jag blev en åskådare istället för en deltagare. Vilket gör att jag inte fick det jag önskade och hoppades på att få ut av Er kurs!
    Jag vill göra uppmärksamma er på detta så att inte fler råkar ut för samma sak. Jag har även informerat min chef om min upplevelse av kursen.
    Vi ser gärna att ni kompenserar oss med ett nytt utbildningtillfälle med en annan av era kursledare.
    Hälsningar Parvin Läs mer
  • Emma E skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen gav mej en bred grundläggande kunskap i praktiskt projektledning.
    Jag är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera kursen. Läs mer
  • Evelina S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket givande kurs med lagom fördelning mellan teori och praktik. Läs mer
  • Emma L skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra utbildning som funkar generellt oavsett branch eller rutiner på företaget. Läs mer
  • Robin R skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen i sig tar upp grundläggande begrepp som är väldigt nyttiga att lära sig när man går in i projekt överlag, även om man inte ska bli/är projektledare. Om man har varit projektledare ett tag eller jobbat i en projekt-tung organisation så kommer de flesta delarna av kursen mer kännas som repetition av ens vardag men det är ett bra sätt tänka igenom sin egen organisation och dra paralleller däremellan. Vår lärare Kristina var väldigt pedagogisk och lyckades förvandla deltagarnas erfarenheter och frågor till relevanta exempel. Läs mer