Praktisk projektledning

Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

Läs vad 679 Läs vad Praktisk projektledning

• 2021-05-25
    Gick denna kurs i "Praktisk projektledning"
    Kursen var väldigt bra upplagd och en riktigt bra kursledare.
    Den uppfylde väl mina förväntningar.
    Jag har haft mycket nytta av det jag fick lära mig.
    Hej,

Tyckte jag fick en bra inledning på vad projektledning innebär och några första verktyg att ta till i sitt arbete.

Bra omfattning och lagom stort innehåll i förhållande till tiden.

Överlag väldigt bra kurs!
  • 2021-05-24
    Jag gick utbildningen Praktisk projektledning. Förberedande information var väldigt tydlig och jag fick bra svar på mina frågor.
    Utbildningsledaren var mycket kompetent och närvarande vid utbildningstillfällena och skapade en väldigt bra struktur.
    Jag fick mycket nya kunskaper som jag nu använder i mitt yrkesutövande, så mina förväntningar uppfylldes. Jag ger gärna mina bästa rekommendationer till andra att gå denna utbildning.
  • 2021-05-24
    Mycket intressanta dagar med massa av användbar information!
  • 2021-03-14
    Jag gick kursen praktisk projektledning i Malmö (4dagar)
    Kursen innehöll grunderna i projektledning, teori och praktik varvades på ett uttänk sätt. Det var riktigt bra att få testa på alla moment praktiskt i olika övningar där alla deltagare fick testa de olika rollerna i projekt.
    Jag har fått med mig mycket kunskap från kursen som jag använder dagligen i mitt arbete, önskar att jag gått kursen tidigare.
    Kursledaren var tydlig, informativ och bjöd på sig själv, han höll en tydlig struktur och aktiverade oss deltagare när vi behövde få energi. Betyget blir 4 av 5 och det är av den anledningen att det till slut ändå är mycket information som vi deltagare ska fyllas med och det kan lätt bli lite korvstoppning 😊
    Kurs Praktisk projektledning
    Jag fick ett bra bemötande
    Mina förväntningar var att öka min kompetens på de olika projektfaserna och få verktyg och strukturer som stöd för projektarbete
  • 2021-03-11
    Praktisk Projektledning, oerhört bra kurs för aktiva projektledare med tydliga utmaningar i arbetet och hos organisationen. Direkt användbar i arbetet! Superbra utbildningsledare, härlig stämning, bra planerat, lagom tempo. Mina förväntningar att bli tryggare i min roll och få hands-on hjälpmedel uppfylldes väl!
  • 2021-03-11
    Jag fick tips av en kollega.
    Kursen överträffade mina förväntningar, den var
    mycket givande och lärorik.
    Alla jag kom i kontakt med var oerhört trevliga och professionella.
  • 2021-02-16
    Genomförde kursen "Praktisk Projektledning". Mycket bra upplägg och innehåll. Kompetent och driven kursledare. Rekommenderas!
  • 2021-02-15
    Trevlig personal och fina lokaler.
    Kursledaren var otroligt bra. Mycket kunnig och hade ett kroppsspråk som engagerade mig som deltagare hela dagarna.