Praktisk projektledning

Torsgatan 13
111 23 Stockholm — Visa karta

Läs vad 535 kunder tycker om Praktisk projektledning

• Jonas E skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra: Blandat teori med praktik.
    Mindre bra: För mycket tid lades på reflektion i storgrupp där alla skulle få komma till tals och verkligen uppmuntrads till detta även om de itne hade något nytt att tillägga utan bara upprepade det som tidigare personer sagt. Det är bra i rimlig mängd och speciellt den första reflektionen som gjorde i mindre grupp. Men när den 5:e personen i rad skall upprepa det som person Y sagt bara för att alla uppmuntras att säga vad de tycker så tickar minutrarna på i onödan. Speciellt när detta sker flera gånger om dagen... Läs mer
  • Martina N skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Suverän kurs som går igenom projektmetodik! Mycket engagerad kursledare och bra med grupparbeten för att se det praktiska. Läs mer
  • Irina G skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag är nöjd med kursen. Det var en bra blandning mellan teori och praktiska övningar Läs mer
  • Martina G skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Entusiastik kursledare, ett bra material och trevliga kursdeltagare gav mig fyra mycket roliga och lärorika dagar! Läs mer
  • Olof L skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag förväntade mig en helhetsbild av teorin av att driva projekt och det fick jag. Kombinationen med praktiska övningar gjorde att det blev lättare att förstå nyttan av teorin. Läs mer
  • Linn R
    Linn R skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Väldigt bra kurs med inspirerande och motiverande föreläsare. Vi fick med oss massor av bra verktyg och vi fick en bra förståelse för vad som krävs för att skapa bra förutsättningar för att lyckas med ett projekt. Mycket bra mix av teori och praktik. Bra plats i Uppsala och väldigt god mat varje lunch:-)

Toppbetyg helt enkelt!

//Linn Läs mer
  • Håkan S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra genomförd kurs, bra praktiska faciliteter ex.vis kaffe , lunch mm. Bra kurslokaler. Jag hade förväntning om att få en helhetsbild av projektledning - den förväntningen blev till fullo uppfylld.
    Sammantaget en bra kurs upplevelse med ett innehåll jag kommer ha nytta av i mitt arbete. Läs mer
  • Bligh B skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen var fantastisk och läraren är mycket fantastisk!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Maria T skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    ------------------------------------------------------------------------------------------------ Läs mer
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra och lärorik utbildning med praktiska övningar. Kanon! Läs mer
  • Oktavian S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Utbildningen Praktisk Projektledning som jag gick var väldigt bra. kursledaren Leif Dagsberg har stor kunskap och erfarenhet som han delade med sig på bästa sätt. Jag blev inspirerad, motiverad och tog med mig en hel del kunskaper som jag kommer att ha nytta av i projektledning. Jag vill gärna gå steg 2 på denna utbildningen. Läs mer
  • Mats A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra utbildare och metodisk lärande i en bra miljö Läs mer
  • Christina H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Intensiv och innehållsrik utbildning med en suverän kursledare. Har med mig många verktyg som jag kan använda i mitt dagliga arbete. Bra utbildningsplan med reella case som gjorde att förståelsen förankrades snabbare. Mina förväntningar har med råge uppfyllts då jag önskade verktyg till mitt dagliga arbete och då fått med mig dessa. Kan gladeligen rekommendera utbildningen till andra.
    /Christina Hammarstrand Läs mer
  • Nadia P skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Mycket bra kurs i praktisk projektledning som ger verktyg och metoder för att hålla samman projekt!
    Nadia Läs mer
  • Tove S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag gick kursen Praktisk Projektledning I. Blev extremt väl bemött hela veckan. Har just börjat nytt jobb med vissa projektledningsmoment i arbetsuppgifterna, men har inte arbetat med projektledning förut. Därför hade jag stora förväntningar på att lära mig mer om projektledning, hur man lägger upp ett projekt och får det genomfört. Wenells gav mig många användbara verktyg för detta och större självförtroende i projektledarrollen. Läs mer
  • Baris B skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Intentiv utbildning där man avverkar alla faser i ett projekt. Kursen blir mer givande då man arbetar med nya tiltänkta projekt.
    Dessutom är det x-tra roligt att träffa andra personer från andra företag/organisationer med skilda perspektiv.
    //Baris Belge Läs mer
  • Mattias W skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    En mycket rolig och givande kurs med en kompetent och engagerande föreläsare. Efter avslutad kurs så fick man många olika verktyg att arbeta vidare med i sin ordinarie verksamhet. Kan varmt rekomendera att gå dena kurs om man vill få lite mer lärdom om de olika projketstegen. Läs mer
  • Martin J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Super bra kurs med en bra blandning av Praktiska och teoretiska moment och verktyg. Läs mer
  • Louise H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag gick Praktisk projektledning (fyra dagar). Vi fick tydlig information inför kursen med förberedelseuppgifter. Kursen var väl strukturerad med mycket teori varvat med praktiska övningar. Vi var en lagom stor grupp på 15 personer från olika verksamheter vilket skapade bra samtal och frågeställningar. Kursledaren var kunnig och mycket bra på att besvara alla funderingar som uppstod.

Övrigt att nämna var att kurslokalen i Malmö var väldigt bra med flera olika arbetsrum och sällskapsytor. All mat och fika som serverades var fantastisk. Läs mer
  • Lisa A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag förväntade mig att få grundläggande kunskaper om projektledning och fick så mycket mer! Bra mix av deltagare med varierande erfarenheter och mycket praktiskt arbete så att man direkt fick använda det man lärt sig teoretiskt Läs mer
  • Zakia K skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Verkligen praktiskt! Bra att det fanns en bredd på erfarenheter hos deltagarna. Läraren var toppen, lokalerna fräscha. Läs mer
  • Cathrine P skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag gick en utbildning hos Wenell i praktiskt projektledning. Proffsigt, personligt och trevligt bemötande av företaget.
    Utbildningen var mycket bra upplagd där teori och praktik varvades och jag känner att jag kommer ha användning av det jag lärde mig i min roll som projektledare. Jag hade stort förtroende för läraren då han hade stor erfarenhet från yrkeslivet som projektledare. Kursen gav också utrymme att byta erfarenheter med andra deltagare och mycket bra diskussioner. Jag skulle gärna välja att gå en utbildning hos Wenell igen. Läs mer
  • Kristina H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Förtroendeingivande kursledare med bred erfarenhet. Förmåga att skapa intresse och engagemang i gruppen. Positivt från början till slut. Läs mer
  • Thomas S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Eftersom jag inte har varit utnämnd projektledare än så behöver jag arbeta med Wenells modell lite för bli varm I kläderna men utbildningen var grymt bra så nu är det bara skrida till verket. Perfekt balanserad kurs med mycket matnyttigt men mycket bra pedagogiskt utförd så det gick mycket bra att ta in all info. Slog mina förväntningar helt klart. Mycket bra utbildning, en ny värld har öppnats samt bra balanserat med praktik efter varje utbildningsdel. Skulle säga allt eftersom allt hanger ihop och jag är ny inför denna struktur och metodik men förstår väl hur bra den är om jag hade haft kunskapen I arbets och fritifdslivet. Kommer applicera detta I arbets- och fritidslivet och gå fler kurser om företaget vill det. Läs mer
  • Elinor E skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Professionell och kompetent kursledare. Bra innehåll, konkreta verktyg att ta med mig tillbaks i arbetet. Läs mer
  • Shahin D skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Den var verkligen praktisk där vi fick under utbildningen varva teori med faktiska projekt. Väldigt bra utbildning för den som inte har/ har lite tidigare erfarenheter av Projekt/projektledare.

Hatten av till Anders Cöster som är en grym pedagog! Läs mer
  • Monica T skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Praktisk projektledning gav många bra verktyg att använda i kommande arbetsuppgifter samt återkommande utryck inom projektledning på svenska. Detta motsvarade de förväntningar jag hade på kursen.
    Kursledaren var engagerad och gav hela tiden bra exempel.
    Kunde han inte svara på en fråga omedelbart kom han tillbaka senare eller nästa dag med svar. Läs mer
  • Dorotea G skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag gick kursen praktisk projektledning och fick mycket nyttig ny kunskap. Trevligt upplägg och bra lärare! Läs mer
  • Ann L skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag gick praktiskt projektledning. Jag har ingen projektledarerfarenhet och ville få en översikt och förståelse för hur man arbetar i projekt. Utbildningen och läraren var mycket bra. Läs mer
  • Gabriella B skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen gav mig en grund för projektledning. Att träffa andra med samma behov men från olika branscher ger dels ett nätverk men även en ökad förståelse kring olikheter och likheter. Under kursen arbetar gruppen med verkliga exempel vilket ger ett extra värde till deltagarna. Jag hade höga förväntningar på kursen och efteråt såg jag fram emot att ta mig an projektledningsarbeten. Litteraturen är ett stöd i mitt dagliga arbete och kursledaren var mycket bra! Läs mer
  • Mats G skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Utmärkt och kompetent projekledarutbildning med bra verktyg och utvecklande samarbeten! Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    En genomtänkt o bra genomförande av en duktig lärare. Trevlig medlemmar på kursen, god kommunikation.
    De förväntningar jag hade blev väl uppfyllda. Läs mer
  • Patrik P skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    En kurs i hur projekt drivs, med verktyg och metoder för att göra osäkerheten hanterlig Läs mer
  • Thomas T skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Kursen Praktisk Projektledning överträffade mina förväntningar. Det var en bra blandning mellan teori och intressant praktikfall, allt under Kjell Berglunds proffsiga ledning. Tack för bra utbildning, anekdoter och insikt i projektledningens värld.
    En eloge till övriga anställda på Wenells för bemötande och service. Läs mer
  • Henrik H skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Erfaren utbildarna med bra tips och verktyg för att bli bättre på projekledning. Läs mer
  • Urban J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jättebra kurs och lokaler kompetent ledare och bra tempo igenom kursen Läs mer
  • Karin K
    Karin K skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra upplägg på kursen. Bra strukturerad och inspirerande föreläsare. Fick den struktur och de verktyg jag saknade. Stort tack! Läs mer
  • Johanna J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jätte bra kurs! Bra balans mellan teori och grupparbete gjorde att det gick lättare att ta in. Kursledaren var väldigt erfaren och hade god förståelse för olika branscher och var lyhörd för deltagarnas behov. Läs mer
  • Sanna S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Wenells projektledarutbildning var jättebra! Jag hade höga förväntningar men de överträffades ändå. Väldigt bra blandning av teori och praktik, jag lärde mig mycket som jag direkt kan använda på jobbet. Bra och väldigt erfaren instruktör. Jag rekommenderar varmt denna utbildning och detta företag efter genomförd kurs. Läs mer
  • Dali V skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra struktur och motiverande föreläsningarna Läs mer
  • Eva E skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Deltog på utbildningen praktisk projektledning. Fyra väldigt bra dagar med proffsig utbildare. Teori varvat med praktiskt arbete med riktiga "fall" gjorde att utbildningen gav mig ny kunskap som jag kan använda i min jobbvardag. Läs mer
  • Andreas A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Bra kurs där man får möjlighet att öva praktiskt på de moment som gås igenom. Kursledaren var väldigt engagerad och motiverade till diskussion. Överlag nöjd med kursen och den levde upp till de förväntningarna jag hade. Läs mer
  • Martin M skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Superbra kurs med motiverad och kunnig kursledare! Läs mer
  • Sara S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Det var en bra utbildning. Vi fick jobba med riktiga projekt vilket gjorde att teorierna var lätta att förstå. Min förväntan var att vår rätt verktyg för att leda ett projekt och jag känner att jag har fått detta. Som helhet är jag nöjd med utbilningen och föreläsaren. Läs mer
  • Björn B skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Övergripande generisk kurs i grunderna. Undervisning av erfaren projektledare. Bra balans mellan teori och övning. Läs mer
  • Daniel A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Praktisk projektledning.
    Mycket trevligt och bra ordnat.
    kul med så olika deltagare vilket var utbildande I sig. Läs mer
  • Malek M skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Generellt mycket bra men kanske borde behövas en dag ytterliggare då tempot var ganska högt för att hinna med allt. För lite tid till reflektion pga detta. Läs mer
  • Dina T skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Jag gick kursen praktisk projektledning. Jag har haft jättebra erfarenhet av allt, från bekräftelse, information, mottagande och kursinnehåll. Väldigt bra och tydlig process hela vägen.
    Kursen uppfyllde nästan alla förväntingar, det fanns några delar som jag saknade som gruppdynamik och "krishantering" men allt som allt var kursen väldigt bra och jag kommer att rekommendera den till både vänner och kollegor. Läs mer
  • Tomas C skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    En bra grundutbildning för att förstå de olika faserna i ett projekt. En bra verktygslåda för ett strukturerat projektarbete! Läs mer
  • Christina E skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB
    Såg denna utbildning via nätet och kände att jag skulle kunna ha nytta av detta i mitt arbete. Även om jag själv inte driver så många projekt så är jag delaktig i en del av dem och då kan det vara bra att förstå gången i det hela.
    Kursledaren var helt kanon. Förklarade jättebra, saklig men med lite humor. Fick med mig bra material hem som jag kunde visa mina kollegor. Läs mer

Torsgatan 13, 111 23 Stockholm