Aktiv på Reco.se sedan 2016

2019-06-08

Projektledning
    Mycket positivt bemötande
    Över förväntningen
    Intensiva men roliga dagar Läs mer
  • Anders J skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-29

En bra och mycket användbar utbildning. Utbildningen startade en tisdag, jag anmälde mig på fredagen innan. Trots detta korta varsel, fick jag all information som behövdes innan. Bra.
    Utbildningen rekommenderas. Läs mer
  • Alexey K skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-28

Grundläggande och intensiv kurs. Läs mer
  • Sara S skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-27

Jag tycker att kursen var informativ och bra nivå. Fick med mig mycket bra material och kunskap. Intensivt men bra kursledare. Bra att blanda praktiskt arbete med mer föreläsande delar. Läs mer
  • Houner I skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-27

jag förväntade mig att få lära mig en projektmodell och att få bekanta mig med verktygen i den modellen. Den förväntningen uppfylldes. Det var väldigt intressanta fyra dagar. Jag skulle absolut rekommendera kursen vidare. Läs mer
  • Antoinette M skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-27

Utbildningen Praktisk projektledning, är en utbildning kombinerad teori med praktiska övningar vilket jag tyckte var väldigt bra. Vi fick ett struktuerad sätt gå igenom steg för steg alla moment i handboken projektledning då vi växlade mellan teoretiska samt praktiska delmoment. Detta tyckte jag var jätte bra. Man höll sig motivierad och sugen på att läara sig under hela utbildningensgång. variationen gav också ett stimulerans som gjorde att man inte kände sig helt slut mot kvällens gång, som mna i vanliga fall kan skänna efter ett intensiv dag med bara föreläsningar.
    Jag hade inte så höga förväntningar innan jag kom till kursen, lätt det flyta på som det skall och tog till mig varefter. Sammanfattningsvis bra upplägg och planering. Läs mer
  • Viveka R skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-27

Praktisk projektledning, väldigt bra bemött, tyckte mycket om upplägget att arbeta med teori ca 50% och 50% med case. Extra roligt var det att det var mitt egna projekt som blev caset. Läs mer
  • Bruno A skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-27

useful , clear, down to earth, well thought out Läs mer
  • Anders M skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-25

Praktiskprojektledning
    Har fått ett mycket bra bemötande - snabb respons
    Mina förväntningar var att det skulle ligga på lite högre nivå men helt ok,
    En bra kurs med varvning av praktik och teori Läs mer
  • Amanda T skrev om Praktisk projektledning en del av Wenell Management AB

2019-05-24

Jag ville få verktyg för att styra upp ett projekt från start till slut och det tyckte jag att jag fick. Vi fick göra bra gruppövningar för att bättre förstå teorin. Jag är nöjd med kursen, jag fick ut det jag ville. Läs mer