Aktiv på Reco.se sedan 2016

Praktisk projektledning steg 2
en del av Wenell Management AB

Läs vad 45 kunder tycker om Praktisk projektledning steg 2

• Daniel S skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2018-06-21

Genomtänkt upplägg och kunnig föreläsare. Läs mer
  • Flora S skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2018-06-20

Jag har blivit välbemöt och fått mycket bra utbildning med praktiska exempel. Läs mer
  • Maia D skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2018-04-08

Jag tycker att det var en väldigt bra kurs. Vi fick möjlighet att prata övergripande om planering, men framför allt fick vi tillfälle att reflektera över konkreta situationer. Jag är väldigt nöjd med kursledaren som jag tycker såg deltagarnas behov och mötte dem. Läs mer
  • Frida K skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2018-04-06

Konkret stöd i projektledarrollen. Mycket givande kurs med hög kvalitet! Läs mer
  • Victoria P skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2018-04-05

Bra kurs som tryggar mycket tankar. Läs mer
  • Marcus W skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2017-12-15

Proffsigt bemötande och roliga interaktioner mellan deltagarna, det var bra faciliterat. Saknar möjligtvis lite uppföljning efter. Men bra lokaler och mat. Läs mer
  • Islam A skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2017-12-11

En kurs där deltagere och kursledare delar med sig erfarenheter som man kommer att ha nytta av när man genomför ett projekt. :) Läs mer
  • Mikael H skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2017-12-05

Professionellt genomförande från start till mål! Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2017-12-04

Bra bemötande och välstrukturerat. Stor behållning av de övriga deltagarna på kursen. Läs mer
  • Kajsa M skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

2017-12-01

Jag är mycket nöjd med både bemötande, upplägg och innehåll. Över mina förväntningar.
    Jag fick med mig verktyg för att hantera samverkan och handlande i grupper men även värdet av och hur man visualiserar budskap Läs mer