Praktisk projektledning steg 2

Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

59 omdömen om Praktisk projektledning steg 2

Thomas H
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Praktisk Projektledare utbildning steg 2 Wenell vet vad dom "snackar" om. Proffsiga utbildare med stor kunskap.

Clarence W
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Bemötandet var glatt, positivt och proffisionellt. Förväntningarna var nog lägre eller visste inte än vad själva utfallet blev :-)

Yvonne L
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Erfarna och kunniga ledare Fick bra kursmaterial med mig hem Lagom stor grupp Fin mix mellan föreläsning och meningsfulla grupparbeten Trevliga lokaler och god mat

Isabelle P
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Praktisk projektledning steg 2 Bra lokaler och fantastiskt bemötande. Jag blev riktigt omhuldad med frukost, lunch och fika (kakor, frukt) varje dag... Undervisningen var bra, hade kanske önskat lite mer case studies/praktik.

Linda S
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

All kontakt med företaget har varit mycket bra. Representanter har varit uppmärksamma, intresserade och korrekta. Levde väl upp till förväntningar och ur detta perspektiv överträffades de. Jag hade andra förhoppningar på kursen. Inte så intresserad av att gå igenom sådant man kan läsa i en projektledningsbok, för det har jag gjort ett flertal gånger. Hade en förhoppning om att behandla tillämpad projektledning, dvs på något sett exempel på hur man rent praktiskt kan göra vissa saker. Under vilka förutsättningar det passar...

Patrick H
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Kursen var jättebra ordnat och utförde, materialet som man fick var riktigt bra också Mina förväntingar var "lagom", jag tycker kursen levererade över förväntingarna Var riktigt nöjd med kursen, lärde mycket, lämnade den inspererad och hade nya kunskaper för att förbättra mitt projektledning och projektarbete, kursen var: Praktisk projektledning steg 2

Björn H
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Mycket bra utbildning. Tyvärr lite strul med sjukdom men det löstes bra ändå! Värdefulla tips och trix samt att få en struktur och tänk på bra arbetsmetodik.

Ann-christin A
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

En väldigt bra utbildning med bra upplägg, enkelt och tydligt att hänga med. Bemötandet var mycket bra. Jag gick Projektledning del 2.

Susanna S
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Det var en mycket bra kurs som innehöll många intressanta diskussioner och lärorika "föreläsningar". Genom ett case fick vi möjlighet att omsätta teorin i praktiken.

Emma E
Skrev om Praktisk projektledning steg 2 en del av Wenell Management AB

Jag anmälde mej till kursen som en fortsättning till del 1. Jag uppskattar Wenells kurser då de är genuint intresserade av att lära ut. Man arbetar alltid med aktuella och relevanta projekt som gör att man lätt kan relatera och ta till sej det man lär. Kursen motsvarade mina förväntningar, som var att jag skulle få med mej flera matnyttiga tips och tillvägagångssätt.