Wermdö/Nacka Begravningstjänst

Välkommen till Wermdö/Nacka Begravningstjänst!

Då vi är ett mindre företag så finns det inte utrymme för misstag, därför är vi väldigt noggranna i allt vi gör och varje insats för dig som kund tar vi på största allvar.
Det är din/era önskemål som styr vårt arbete, och för att du ska känna trygghet erbjuder vi fasta priser på det flesta av våra tjänster.
Våra priser är konkurrenskraftiga och vi har samma muskler som de stora jättarna inom begravningsbranschen, vilket gör att vi kan hjälpa dig från början till slut.

Vi är en begravningstjänst med huvudsäte på Värmdö, men arrangerar begravningar i hela Storstockholm.
Du får hjälp via personligt möte, telefon, internet och e-post. Vi anpassar oss efter dina behov!
Vi på begravningstjänsten värnar om dina tankar och känslor där vårt fokus ligger på trygghet, kvalité och omtanke.

Välkommen till oss.

Läs vad 69 kunder tycker om Wermdö/Nacka Begravningstjänst 2

2021-07-22
    Vi har anlitat denna byrå 4 gånger förut och är så nöjda vi blir alltid bemött med värme, förståelse och proffsighet. Begravningen blev precis som min man ville ha det.
    Så jag kan verkligen rekommendera Wermdö/Nacka Begravningstjänst.
    2021-07-03
    Bemötandet var bra och hjälpen bra, lyssnade på min önskan ang begravningen hjälpte till att få det på det viset. Så allt detta var mycket bra tycker jag där kände jag mig trygg och nöjd. Men sedan kommer en sak som jag tycker de måste ändra på.

Man kan och ska inte dagen EFTER en begravning sända ut ett mail ang Faktura gällande begravningen som var dagen innan.
    Det MÅSTE var så att det går minst två kanske tre dagar innan anhörig vem det nu är får ett sådant mail. Jag måste säga att JAG tyckte inte det var roligt. Dagen efter en begravning är tusen gånger värre än innan för nu är du verkligen ENSAM och då behöver du VERKLIGEN INTE bli påmind om betalning. Så ändra på denna rutin så inte andra blir lika ledsna som jag. Med vänliga hälsningar Kerstin Ullvik
    2021-07-03
    Vi fick bra och snabbt bemötande av kunniga personer direkt.
    2021-06-24
    Väldigt bra service och mottagande av både Andrés och Carina. Fick all den hjälp som behövdes. Kan varmt rekommendera dom.
    2021-06-10
    Lätt och tydliga med all hjälp som erbjuds
    2021-06-02
    Vägledande och tryggt! Proffsigt bemötande
    2021-05-07
    Jag köpte nog allt som man kunde beställa.
    Bemötandet va mycket personligt nästan familjekänsla så med andra ord toppklass 🙏
    Allt var upp till mina förväntningar.
    Kan inte mer än att ge ett topp betyg på allt.
    Ps,
    Min kontakt, Carina du har varit helt fantastisk👍
    Bästa hälsningar,
    Peter
    2021-05-07
    Professionellt, empatiskt bemötande av WN Begravningstjänst, i samband med planering av begravning.
    Rekommenderar varmt denna begravningsbyrå.
    Chris Olsson
    2021-04-02
    Jag köpte nog allt man kunde.
    Jag kunde inte valt en bättre begravnings byrå allt var till full belåtenhet.
    Stort tack till Carina🙏
    /Peter Dahlström
    2021-03-03
    Jag köpte en begravning. Bemötandet var lugnt sakligt och tryggt. Det kändes som vi tillsammans kom på bra lösningar ihop, som ett bollplank. Inget kändes omöjligt och begravnings entreprenören var positivt inställd till lite annorlunda detaljer kring akten. Det här var min andra gång som jag anlitade företaget. Beroende på att jag var så nöjd första ggn. Måste jag ordna en begravning till ( hoppas inte) så kommer jag tillbaka igen. Tack!
  • Anne-marie W
    2021-02-26
    Vi fick hjälp med det basala kring begravningen:kista, transporter, praktiskt i kyrkan m blommor mm. Vi köpte familjens blomsteruppsättningar via byrån och fick hjälp m en annons. Dessutom 4 st minnesböcker.
    Böckerna blev mycket vackra. Allt sköttes smidigt. Vi fick offert tidigt. Ingenting att anmärka.
    2021-02-25
    Väldigt nöjd, trevligt bemötande. Vi valde att anlita dom för allt utom jurist hjälp och det fungerade perfekt.
  • Marie M
    2021-02-18
    Hjälp med begravning
    Underbara människor, värme och känsla.
    Var med från början till slut
    2021-01-27
    Begravningstjänst
    Vänligt o professionellt bemötande
    Alla förväntningar uppfylldes.
    2021-01-16
    Mycket bra service,kunnig personal som lyssnade på våra önskemål,vi fick ett fint avslut
    2021-01-11
    Vänligt, lugnt, respektfullt bemötande.
    Snabba svar på mailen även utanför kontorstid.
    2021-01-03
    Begravning och annons
    Fint bemötande och det kändes tryggt
    Är mycket nöjd med eran hjälp och kvalitet.
    2020-11-26
    Så otroligt proffsigt och vackert ordnat. Tack.
    2020-11-12
    När vi skulle begrava vår mor så fick vi tips om Wermdö/Nacka begravningstjänst av bekanta.
    Det är verkligen en professionell och varmt företag med stort hjärta.
    I dessa tider så tog vi det mesta via telefon och mail vilket gick jätte bra.
    Dom hjälpte oss steg för steg så vi fick den varma och fina begravning vi så önskade.
    Stort tack!
    2020-10-12
    Vi hade begravning allt fungerade perfekt, vi är mycket nöjda.
    2020-09-24
    Begravning.
    Mycket väl bemött helt underbara.
    Hade bara hört gott om WNBegravningstjänst och deras bemötande var ännu bättre.
    Fanns tillgängliga under hela processen. Mycket hjälpsamma.
    Tack Carina och Andrés
    Samt en underbar präst eloge till Hjalmar Fryklind
    2020-09-08
    Annonsering i dagspress, hjälp vid utformning av dekorationer insamlandet av minnesgåvor, beställa för minnesstund och allt annat efter min frus bortgång.
    Väl bemött.
    Förväntningar enligt ovan.
    Fullt möjd.
  • Johan A
    2020-08-19
    Inför jobbiga beslut och sysslor fick vi all den hjälp vi behövde och allt sköttes mycket smidigt och bra.
    2020-06-09
    Jag är mycket nöjd med tjänsten. Kände en trygghet i kontakten. Mycket professionellt och vänligt och omtänksamt bemötande.
    2020-06-05
    Bra service och väl fungerande kontakt. Tog mig lite tid att förstå mig på hur webtjänsten fungerar och jag anser fortfarande att det finns utrymme för vidareutveckling av tjänsten.
    2019-10-29
    Vi har använt oss sv Nova vid två tillfällen och vi kan varmt rekommendera Begravningsbyrån.
    2019-10-01
    Hej, jag fick ett väldigt bra bemötande när jag var på möte hos dem. Efter att jag första gången ringde, fick jag snabbt återkoppling och tid för möte.
    Jag fick bra vägledning och stöd på mötet, viktigt då jag aldrig förr planerat en begravning.
    Allt flöt bra i kyrkan på ett proffsigt och lågmält sätt.
    Jag kan rekomendera denna begravningsbyrå
    2019-07-25
    Begravning
    Utmärkt
    Ja
    Utmärkt
    2019-07-10
    Arrangemang av begravning + minnesstund.
    Synnerligen vänligt o professionellt.
    Har tidigare varit kund hos Nova Begravning, var övertygad om att jag skulle bli helt nöjd också denna gång.
    Nova Begravning levde upp till högt ställda förväntningar.
    Mycket kompetenta i praktiska frågor, men även i psykologiska bedömningar.
    2019-06-10
    Begravning. Nova begravningsbyrå och andreś som vi hade var helt fantastiska. Rekommenderas verkligen.
    2019-06-04
    Vi tyckte allt var så fint anordnat och är väldigt nöjda.
    2019-05-13
    Bra och trevligt bemötande, rekommenderas.
    2019-05-12
    Professionellt bemötande med mycket omtanke och värme. Snabb återkoppling på frågor som vi hade, bra kontakt med jurister för bra hjälp med bouppteckning.
    Rekommenderar varmt deras hjälp i den svåra stunden man förr eller senare dessvärre hamnar i.
    2019-05-07
    Vi är mycket nöjda med Nova Begravningsbyrå som på ett omtänksamt sätt skö
    2019-04-26
    Professionellt och varmt bemötande. Kändes verkligen som att de lyssnade och kom med förslag och information, bara för att göra så att allt skulle bli så bra som det bara kunde bli. Väldigt tacksam för deras jobb och jag kan varmt rekommendera Nova Begravningsbyrå.
    2019-04-08
    Det är andra gången vi använder oss av dom.
    Bara det borde vara ett svar på era frågor.
    Vi begravde vår mor.
    Vi blev toppenbra bemötta och allting bara flöt på.
    Det blev precis vad vi hade för förväntningar och lite till
    2019-03-29
    Kontaktade Nova Begravningsbyrå då min mamma gått bort, de tog hand om min svärmors begravning 2 månader tidigare och jag upplevde den begravningen väldigt proffsig och värdig. Vi har blivit mötta med respekt, värme och en oerhörd värdighet. Min mammas begravning blev precis som vi tänkt oss och det har varit en tydlig och rak kommunikation under tiden. Vi ser tillbaka på den dagen med ljust och i ett vackert minne och det ska Nova Begravningsbyrå ha vårt innersta tack för.
    2019-03-22
    Nova-Andres hjälpe oss med vår mormors begravning . Service, bemötande o hjälp har varit utmärkt! Vänligt, hjälpsamt o proffsigt! Tack
    2019-03-22
    Begravningstjänst : Möte om vad som kan erbjudas, kista, blommor, minnesstund, sångerska, representant vid begravningen.

Blev mycket väl mottagen vid kontakten o mötet. Andra gången för oss att anlita byrån.

Uppfyllde våra förväntningar med råge.

Sakligt och vänligt mottagande. Bra förslag vid första mötet o tydlig genomgång. Rekommenderar gärna denna byrå till andra.
    2019-03-17
    Det är andra gången vi anlitat Nova.
    Vår pappa hade speciella önskemål kring sin begravning och vi fick gehör för hans önskan hos Nova,
    Det blev en fin minnesstund som hela familjen pratar om fortfarande framförallt barnen. Nu har vi ännu en gång fått hjälp av Nova med vår mammas minnesstund.
    Vår önskan har möts med respekt och vi har tillsammans med Nova hittat en lösning som passar familjen
    Vi fick också hjälp med bouppteckning båda gångerna,
  • Anders K
    2019-03-16
    Jag är så tacksam för den professionella hjälpen, och det trevliga bemötandet. Att begrava sina föräldrar är aldrig lätt, men den hjälp jag fått bägge gångerna och det enastående resultatet och upplevelsen gör att man kan glädjas även i den svåraste av stunder. Allt har flutit på perfekt, kista, blomster arrangemang, musik och mottagningen efteråt. Känner verkligen att man blir omhändertagen på det bästa sättet.
    2019-03-15
    Två begravningar med personer som bemöter en med respekt och sympati i denna svåra stund.
    Kan varmt rekommendera det här företaget till andra.
    Morgan Engström
    2019-03-15
    Två olika begravningar i släkten på kort tid och jag är nöjd med vägledningen vi anhöriga fick om hur de skulle planeras och utformas.

Jag uppskattar det personliga bemötandet och även att begravningsbyrån låg lite avsides och inte inne i något centrum.
    2019-03-15
    Allt var bra och vi fick bra hjälp med allt.
    2019-03-15
    Rekommenderar absolut Nova begravningsbyrå!
    2014-05-24
    Kan varmt rekommendera Nova Begravningsbyrå.
    Andrés hjälpte oss att arrangera vår mammas begravning. Vi, både vuxna och barn, fick ett mycket varmt, trevligt, förstående bemötande utav honom. Vi blev mycket väl omhändertagna i vår svåra sorg.
    Allt ifrån första mötet, det personliga farvälet på sjukhuset till begravningen var arrangerat på ett väldigt fint sätt.
    2014-05-23
    Andres var väldigt tillmötesgående och förstående. Han ringde flera gånger och ville bara kontrollera att allt var OK! Kan varmt rekommenderas.
    2014-05-22
    De var fantastiska. Vi fick ett varmt bemötande i en svår stund.
    2014-05-22
    Begravning. Fantastiskt bemötande av Andrés. Allt fungerade som det skulle. Jag kommer rekommendera Nova Begr byrå till andra i min närhet. Tack
    2014-02-15
    Fått ett mycket bra och personligt bemötande.Allt vart så fint precis som vi ville, rekomenderar varmt deras tjänster.