Wermdö/Nacka Begravningstjänst

Välkommen till Wermdö/Nacka Begravningstjänst!

Då vi är ett mindre företag så finns det inte utrymme för misstag, därför är vi väldigt noggranna i allt vi gör och varje insats för dig som kund tar vi på största allvar.
Det är din/era önskemål som styr vårt arbete, och för att du ska känna trygghet erbjuder vi fasta priser på det flesta av våra tjänster.
Våra priser är konkurrenskraftiga och vi har samma muskler som de stora jättarna inom begravningsbranschen, vilket gör att vi kan hjälpa dig från början till slut.

Vi är en begravningstjänst med huvudsäte på Värmdö, men arrangerar begravningar i hela Storstockholm.
Du får hjälp via personligt möte, telefon, internet och e-post. Vi anpassar oss efter dina behov!
Vi på begravningstjänsten värnar om dina tankar och känslor där vårt fokus ligger på trygghet, kvalité och omtanke.

Välkommen till oss.

Läs vad 95 kunder tycker om Wermdö/Nacka Begravningstjänst 2

2022-08-04 Verifierad kund
    Bra att samarbeta med
    Rak och tydlig
    2022-06-26 Verifierad kund
    Fantastiskt varmt och proffsigt bemötande.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vänligt ödmjukt.
    Har varit kund hos företaget tidigare, kan med det varmaste rekommendera detta företag.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsigt, hjälpsam och snabba återkopplingar.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Väldigt inlyssnande, anpassningsbara och lösningsorienterade
  • Pia B
    2022-05-09 Verifierad kund
    Enda negativa var att hitta in till byrå, pga av ombyggnationer i huset. En enkel anvisning uppsatt på dörren in till våningen där fler entreprenörer vistades hade hjälpt - nu fick vi fråga oss fram.
    Men väl där möttes vi av engagemang, proffsighet och enkelhet. Vi är mycket nöjda med vår kontaktperson och hans arbete.
    Hej Pia, tack för din återkoppling och omdöme.
    Du har en bra poäng, vi tar med oss det och har det i tankarna vid nästa ombyggnation.
    Ha det fint.
    /Andrés Zuniga
    2022-05-01 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemött.
    Hade inga speciella förväntningar eftersom personen jag skulle träffa känner jag sedan tidigare. Visste att det skulle bli bra.
    Allt blev jätte bra. Mamma hade varit nöjd och det är huvudsaken.
    Återkommer när tillfälle ges.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Carina på Werner/Nacka Begravningstjänst har gjort ett fantastiskt jobb och bidrog till att vi fick ett precis så fint och personligt avsked av vår pappa som vi önskade. Hon har bemött oss med sådan värme, omtänksamhet, engagemang, kunskap, tålamod och tid att detta blir ett fint minne. Stort TACK till Carina!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam personal som gör det tunga lätt.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket proffesionellt och inkännande bemötande före under och efter begravningsceremonin.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande från början till slut. En begravning som blev väldigt fin
    2022-02-18 Verifierad kund
    Kan varmt rekommenderas! Bästa möjliga service och mycket fint bemötande som inger ett stort förtroende som till alla delar har uppfyllts!
    2022-02-04 Verifierad kund
    Fint bemötande, otroligt hjälpsamma, snabb service, helt enkelt bara jättebra
    2022-02-01 Verifierad kund
    Varm kontakt som kändes personlig. Inte påtryckande att beställa mer än vad man ville ha. Fin vägledning i en svår situation.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Vänliga, hjälpsamma och tillmötesgående. Kan varm rekommendera denna begravningsbyrå.
    2022-01-06 Verifierad kund
    Jag/vi närmast sörjande är jättenöjda.
    Allt har varit bra.
    Trevligt o kunnigt bemötande.
    Det vi ville ha uppfylldes på rätt sätt.
    Vi ville ha en liten fin ceremoni o det blev som vi ville.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Välkomnande lugnt bemötande i en svår situation.
    Lever väl upp till mina förväntningar, som inte hade några egna erfarenheter av detta tidigare.
    Köpt tjänster i samband med en borgerlig begravning.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Med värme , medkänsla och värdighet
    Stora förväntningar men de blev ännu bättre
  • Emma N
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bemöts med en stor respekt och värme. Vi hade många önskemål och viljor men denna begravningsbyrå ordnade allt med bravur. Rekommenderas verkligen när man behöver hjälp i en svår stund!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Stort engagemang från vår kontaktperson på Wermdö Begravningstjänst. Hon var tydlig och informativ kring de olika momenten inför begravningen. Hon hjälpte och visade begravningsgästerna till rätta i kyrkan, vilket många uppskattade. Så stort tack.
    Med vänliga hälsningar
    2021-10-12 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt och positivt sätt.
    Förväntningarna var väl att man skulle få sakliga uppgifter och hur det skulle gå till för det är inte så ofta man är den här situationen.Mycket bra service för min hustrus begravning.
    2021-10-10 Verifierad kund
    Vänligt och respektfullt

Jag kände till begravningsbyrån efter min brors begravning fö r2 år sedan
    2021-10-05 Verifierad kund
    Lättillgängliga, inlyssnande och värdigt bemötande.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Det är andra gången vi anlitar Wermdö/Nacka Begravningstjänst.
    Vi är lika nöjda som sist (pappa) och allt har fungerat smidigt och enkelt. Jag är mycket nöjd med när vissa delar kan anordnas av oss själva.
    Wermdö/Nacka Begravningstjänst har ett underbart tålamod i en svår tid och dessutom en fantastisk solist knuten till dem , :)
    Jag och mina syskon fick ta farväl av mamma precis så som vi ville.
    Tack Wermdö/Nacka Begravningstjänst, för hjälpen!
    Hälsn Carina
    2021-09-27 Verifierad kund
    Blev mycket vänligt och professionellt bemött och har hela tiden fått snabba svar och hjälp med vad jag behövt i samband med min pappas bortgång och begravning. Rekommenderar dem varmt.
    Birgitta Härenstam
    2021-08-26 Verifierad kund
    Blev bra bemött och väldigt tillmötesgående
    Har mycket bra upplevelse av Wermdö/Nacka Begravningstjänst. Bara positivt att säga om hur jag blev mottagen i min sorg. Hjälpte till med det lilla extra och berättade hur allt skulle gå till, samt besvarade mina frågor om allt vad gällde min morfars urncermoni och fixade så det blev en vördnadsfull och fin ceremoni.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Vi har anlitat denna byrå 4 gånger förut och är så nöjda vi blir alltid bemött med värme, förståelse och proffsighet. Begravningen blev precis som min man ville ha det.
    Så jag kan verkligen rekommendera Wermdö/Nacka Begravningstjänst.
    2021-07-03 Verifierad kund
    Bemötandet var bra och hjälpen bra, lyssnade på min önskan ang begravningen hjälpte till att få det på det viset. Så allt detta var mycket bra tycker jag där kände jag mig trygg och nöjd. Men sedan kommer en sak som jag tycker de måste ändra på.

Man kan och ska inte dagen EFTER en begravning sända ut ett mail ang Faktura gällande begravningen som var dagen innan.
    Det MÅSTE var så att det går minst två kanske tre dagar innan anhörig vem det nu är får ett sådant mail. Jag måste säga att JAG tyckte inte det var roligt. Dagen efter en begravning är tusen gånger värre än innan för nu är du verkligen ENSAM och då behöver du VERKLIGEN INTE bli påmind om betalning. Så ändra på denna rutin så inte andra blir lika ledsna som jag. Med vänliga hälsningar Kerstin Ullvik
    2021-07-03 Verifierad kund
    Vi fick bra och snabbt bemötande av kunniga personer direkt.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Väldigt bra service och mottagande av både Andrés och Carina. Fick all den hjälp som behövdes. Kan varmt rekommendera dom.
    2021-06-10 Verifierad kund
    Lätt och tydliga med all hjälp som erbjuds
    2021-06-02 Verifierad kund
    Vägledande och tryggt! Proffsigt bemötande
    2021-05-07 Verifierad kund
    Jag köpte nog allt som man kunde beställa.
    Bemötandet va mycket personligt nästan familjekänsla så med andra ord toppklass 🙏
    Allt var upp till mina förväntningar.
    Kan inte mer än att ge ett topp betyg på allt.
    Ps,
    Min kontakt, Carina du har varit helt fantastisk👍
    Bästa hälsningar,
    Peter
    2021-05-07 Verifierad kund
    Professionellt, empatiskt bemötande av WN Begravningstjänst, i samband med planering av begravning.
    Rekommenderar varmt denna begravningsbyrå.
    Chris Olsson
    2021-04-02 Spontant omdöme
    Jag köpte nog allt man kunde.
    Jag kunde inte valt en bättre begravnings byrå allt var till full belåtenhet.
    Stort tack till Carina🙏
    /Peter Dahlström
    2021-03-03 Verifierad kund
    Jag köpte en begravning. Bemötandet var lugnt sakligt och tryggt. Det kändes som vi tillsammans kom på bra lösningar ihop, som ett bollplank. Inget kändes omöjligt och begravnings entreprenören var positivt inställd till lite annorlunda detaljer kring akten. Det här var min andra gång som jag anlitade företaget. Beroende på att jag var så nöjd första ggn. Måste jag ordna en begravning till ( hoppas inte) så kommer jag tillbaka igen. Tack!
  • Anne-marie W
    2021-02-26 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med det basala kring begravningen:kista, transporter, praktiskt i kyrkan m blommor mm. Vi köpte familjens blomsteruppsättningar via byrån och fick hjälp m en annons. Dessutom 4 st minnesböcker.
    Böckerna blev mycket vackra. Allt sköttes smidigt. Vi fick offert tidigt. Ingenting att anmärka.
    2021-02-25 Verifierad kund
    Väldigt nöjd, trevligt bemötande. Vi valde att anlita dom för allt utom jurist hjälp och det fungerade perfekt.
    Hej Lena!
    Tack för det fina omdömet!
    Gick det bra med juristkontakten?
    Mvh Carina
  • Marie M
    2021-02-18 Verifierad kund
    Hjälp med begravning
    Underbara människor, värme och känsla.
    Var med från början till slut
    2021-01-27 Verifierad kund
    Begravningstjänst
    Vänligt o professionellt bemötande
    Alla förväntningar uppfylldes.
    2021-01-16 Verifierad kund
    Mycket bra service,kunnig personal som lyssnade på våra önskemål,vi fick ett fint avslut
    2021-01-11 Verifierad kund
    Vänligt, lugnt, respektfullt bemötande.
    Snabba svar på mailen även utanför kontorstid.
    2021-01-03 Verifierad kund
    Begravning och annons
    Fint bemötande och det kändes tryggt
    Är mycket nöjd med eran hjälp och kvalitet.
    2020-11-26 Verifierad kund
    Så otroligt proffsigt och vackert ordnat. Tack.
    2020-11-12 Verifierad kund
    När vi skulle begrava vår mor så fick vi tips om Wermdö/Nacka begravningstjänst av bekanta.
    Det är verkligen en professionell och varmt företag med stort hjärta.
    I dessa tider så tog vi det mesta via telefon och mail vilket gick jätte bra.
    Dom hjälpte oss steg för steg så vi fick den varma och fina begravning vi så önskade.
    Stort tack!
    2020-10-12 Verifierad kund
    Vi hade begravning allt fungerade perfekt, vi är mycket nöjda.
    2020-09-24 Verifierad kund
    Begravning.
    Mycket väl bemött helt underbara.
    Hade bara hört gott om WNBegravningstjänst och deras bemötande var ännu bättre.
    Fanns tillgängliga under hela processen. Mycket hjälpsamma.
    Tack Carina och Andrés
    Samt en underbar präst eloge till Hjalmar Fryklind
    2020-09-08 Verifierad kund
    Annonsering i dagspress, hjälp vid utformning av dekorationer insamlandet av minnesgåvor, beställa för minnesstund och allt annat efter min frus bortgång.
    Väl bemött.
    Förväntningar enligt ovan.
    Fullt möjd.
  • Johan A
    2020-08-19 Verifierad kund
    Inför jobbiga beslut och sysslor fick vi all den hjälp vi behövde och allt sköttes mycket smidigt och bra.
    2020-06-09 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med tjänsten. Kände en trygghet i kontakten. Mycket professionellt och vänligt och omtänksamt bemötande.